Dedektif

8 2 14
                                    

29.Bölüm
~~~~~~~~~~~

Genellikle insanlar yapmadıkları şeyden dolayı yargılanır veya suçlanırlar bunun sebebi ise yanlış zamanda yanlış yerde olmaktır , kim bilir çoğunlukla böyle olaylarda herkes olması gereken yerdedir ve olaylar bizim irademize göre gelişir , Tabi Ellie için aynı şeyin geçerli olduğunu pek sanmıyordum. Onu o odaya gönderdiğim zaman sonrasında Laura'nın odada ölü bulunacağını hiç düşünmemiştim. İçimden bir ses Pamir düşünür ve her istatisliği hesaplayarak hareket ederdi dedi .

Gözlerimi karşımdaki cesete çevirerek kendime bu düşünceleri kafamdan çıkarmaya çalıştım. Ozan'ı mektuptaki pamirin annesi olduğunu düşündüğüm kişiyi bulması için göndermiştim ve o da resmen 5 saattir ortada yoktu , Kadının yaşıyor olma ihtimali benim için biraz imkansızdı çünkü kadının hayatının zorlu bir süreçten geçtiği çok belliydi . Ama yinede pamir için annesinin hayatta olduğunu öğrenmek istiyordum , Ailesinden geriye bir tek o kalmıştı.

Adımın seslenilmesi ile birlikte gözlerimi karşımdaki dedektife çevirdim , Adamın bir gece kadar kara olan gözleri ve alnına dökülen siyah saçları vardı geldiği andan beri gözleri şüphe ile üzerimde geziniyordu . Doğrusu adamın bakışlarından oldukça rahatsız olmuştum sanki bu cinayette tek suçlu olabilecek kişi ben mişim gibi bana bakıyordu , Onu dikkatlice süzdüğüm sırada bu adamı daha önce görmediğime dair yemin edebilirdim , Peki bu adam beni tanımıyor olmasına rağmen neden öyle bakıyordu ?

Adam elleri cebinde bir şekilde duvara yaslanınca o derin ve şüpheci bakışlarından korkarak gözlerimi kaçırdım eğer bu şekilde bakmaya devam ederse buradan kaçıp gidecektim. Dedektif dudaklarını araladı bu sırada Pamir koruma rolüne çoktan bürünerek oturduğum koltuğun yanında ellerini önünde birleştirerek dik ve sanki üzerime bir toz düşse onu hemen savuşturacakmış kadar dikkatli duruyordu , yüzünde herhangi bir mimik yoktu bir an yıllar önceki o damgacımı karşımda görmüş gibi hissederek ürperdim.

" Asistanınız o odaya girmesini sizin emrettiğinizi dile getirmişti , Buna dair bir açıklamanız varmı bayan Jean ?" dedi sesi o kadar otoriter ve ciddiydi ki bir an kendimi patronundan emir alan bir hizmetli gibi hissettim , Derin bir nefes alarak duruşumu dikleştirerek bu hissettiğim duyguyu hemen ortadan kaldırdım " Bayan Lauranın odasında bana ait olan bir şey vardı , Asistanım ise onu odama götürecekti . Ve altını çizerek söylüyorum bayan Laura ile herhangi bir musibetimiz yoktu." dedim Hem Ellie'yi hemde kendimi bu olaydan kurtarmaya çalışarak .

Sağlık ekipleri sonunda cesedi götürünce rahat bir nefes aldım , onu gördükçe git gide daha da geriliyordum. Lauranın cesedi her dakika daha fazla korkmamı sağlıyordu . Dedektif istifini hiç bozmadan devam etti " Bayan Lauranın -Ki artık öyle birisi yok- odasında olan şey neydi ?" dedi meraklı bir ses tonu ile , Onun bu sorgusu beni rahatsız etmeye başlamıştı " Sıradan bir dosya işte , Neden Ellie yerine beni sorguluyorsunuz odada bulunan oydu sonuçta " dedim kaşlarımı hafifçe çatarak , Dedektif duvardan ayrıldı.

Sert adımları bana doğru ilerlerken tam karşımda durdu " Bildiğim kadarı ile bu şirkette yine bir cinayet işlenmiş ve bunun suçlusu olarak şöförünüzü yakalamışlar , Ve nasıl bir şanssa yine aynı şirkette ve yine sizin çalışanınız olan biri tarafından bir cinayet işlendiğine dair bir ihpar aldık . Sizce de bu biraz tuhaf değil mi ?" dedi sesindeki suçlayıcı tondan dolayı nefesim kesildi " Tanrı Aşkına ben burda bile değildim ve siz Cinayetlerden dolayı beni mi suçluyorsunuz !" dedim dehşet içinde .

Dedektif umursamaz bir şekilde gözlerini odada gezdirdi "Kimsenin kimseyi suçladığı yok Bayan Jean , ve emin olun elimde herhangi bir delil olmadan hiç kimseyi tutuklayamam. Ama size söz veriyorum ki bu cinayeti işleyen kişi ger kimse bir daha içeriden çıkamaması için elimden geleni yapacağım." dedi tehdit edercesine , sıkıntılı bir nefes verdim. Başımı sallayarak dedektifi onayladım " Öyle olsun bakalım, ama dedektif sizi önden uyarayım . Benim şirketimde özellikle de bana çalışan kişiler Asla bir cinayet işlecek kişiler değillerdir."

Kanlı ZaferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin