Ceza

9 3 5
                                    

20.bölüm
~~~~~~~~~~~

Adımın söylendiğini duyunca hafifçe kaşlarımı çattım, Uyumak istiyordum !

"Uyan artık !" Duyduğum sesin sahibinin kim olduğunu birkaç saniye kavrayamasam da sonrasında aklıma gelen kişi ile hemen gözlerimi açtım. Gözlerim pamirin gözlerinde buluştuğu anda gözlerim kocaman oldu, dudaklarımı araladığım sırada eliyle ağzımı kapattı.

Ben ne olduğunu anlayamazken yan odadan gelen tıkırtı ile nefesim kesildi.Evimde biri vardı ! Pamir susmamı işaret edercesine bana bakıyordu elini geri çektiği sırada bana söylediği tek şey "Silahın varmı ?" oldu. Yutkunarak başımı salladım ve yatağın yanındaki dolabı gösterdim. Pamir yataktan kalkarak gösterdiğim dolabın yanına ilerledi ve çekmeceyi açarak silahı içinde çıkardı.

Yataktan kalkana kadar gömleğinin üzerinde olmadığını fark edememiştim. Kaşlarımı çatarak ona baktığım sırada o silahın içini dolduruyordu "Gömleğini mi çıkardın ?" dedim Pamir bakışlarını bana çevirip birkaç saniye dediğimi anlamamış gibi baktı en sonunda farkına varmış olacak ki göz devirdi "Abartma istersen, sadece gömleğimi çıkardım " dedi.

Kollarımı göğsümün altında bağlayarak "Çekinmeseydin canım, çıkarsaydın hepsini.Pamir benimle dalga mı geçiyorsun, giy gömleğini hemen !" dedim ve yataktan kalktım. Kaşlarını çatarak bana baktı ve gözleri ile yan odayı işaret etti "Evinde biri var ve tek sorun benim üzerimde gömlek olmaması mı ?" dedi Gözlerimi devirerek Yanına ilerledim ve elindeki silahı aldım " Odaklanmam gereken bir sorun varken senin bu şekilde davranmana katlanamıyorum. Yeri gelince tanıdığım en gaddar insanken nasıl oluyor da bir yanın böyle çocukça davranıyor anlamıyorum." dedim

Pamirin dudağının kenarı yukarı doğru kıvrıldı ve kollarını iki yana açtı "Hadi kabul et , benden etkileniyorsun " dedi kaşlarımı çatarak onu süzdüm Eskiden tanıdığım o sert adam gitmiş yerini 5 yaşında bir çocuk almıştı sanki. Onu değiştiren şeyi aslında oldukça merak ediyordum ama eğer sorarsam bu sefer onu düşündüğümü iddia eder ve daha da cesaretlenirdi. Ki kesinlikle onu düşünmüyordum.

"Şu kişiyi halledelim sonra sana güzel bir cevap vereceğim " dedim ve kapıya ilerleyip yavaşça kolunu aşşağıya indirdim. Pamir belimden kavrayarak beni durdurdu , anlamazca ona baktığım anda elimdeki silahı kavrayıp yavaşça benden ayırdı. Sesimizi duyar diye ses de çıksramıyordum ama pamir bakışlarımdan herşeyi net bir şekilde anlıyordu. "İzin ver de yakın koruman görevini yapsın Ay kızım " dedi ve ben engel olamadan alnıma bir buse kondurdu.

Geri çekilerek geçmesine izin verdim pamirin gözlerinde o tanıdık bakışı görünce dudaklarım aralandı bir zamanlar o sert adam hâlâ pamirin içinde bir yerlerde duruyordu. Sadece bunu bana yansıtmıyordu. Kapıdan çıktı ve koridorda ilerlemeye başladı bende onun arkasından odadan çıktım, Pamir çıktığımı fark edince çatılan kaşlarla bana baktı, Elini uzattığı zaman hiç düşünmeden tuttum.

Beni kendisine çekip arkasına aldı, Nefesim çıplak sırtına çarpıp bana geri dönüyordu. Onun arkasında görünmediğime emindim, Çalışma odamdan gelen ses ile bakışlarım o tarafa döndü içimden bir ses gelen kişinin o ajan olduğunu söylüyordu ve eğer pamir uyanıp beni uyandırmasaydı onun evime girdiğinden haberim bile olmayacaktı. Pamir silahı kaldırarak yavaş adımlarla o odaya doğru ilerledi, derin bir nefes alarak onunla beraber hareket etmeye başladım.

Odadaki sesler kesildiği anda odaya girdik, Bakışlarımı etrafta gezdirdim ama malesef bu karanlıkta hiçbir şey görünmüyordu.Odayı Ay'ın ışığı biraz da olsun aydınlatıyordu ama yinede neyin ne olduğunu anlamak oldukça zordu. Birkaç adım attığımız anda arkamdan birşeyin geçmesi ile irkilerek arkamı döndüm, birisi odadan çıkarak kapıyı ardından kapattı.

Kanlı ZaferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin