2.bölüm
~~~~~~~~~~~~~~
İşte yine gelmiştim,kapının ardından oraya gençliğimi mahveden yere bakıyordum. Her ayın 17'sinde liseme geliyordum.Bahçede kovalamaca oynayan 9.sınıflar,basketbol oynayan erkekler,voleybol oynayan kızlar ve ders çalışan dostlar vardı.Bazı kızlar su birikintilerinde zıplayarak eğleniyorlardı.
Ben onlara dalmışken birşey bacağıma çarptı irkilerek çarpan şeye bakınca bunun voleybol oynayan kızların topu olduğunu fark ettim.
"Merhaba,topu atar mısınız?" dedi voleybol oynayan kızlardan biri, aklıma gelen anım ile kalp atışlarım hızlandı.
9 YIL ÖNCE
öğlen arası bitince sınıfıma gittim ama sınıfta kimse yoktu kaşlarımı çatıp orada öylece beklerken sınıfa nöbetçi öğrenci girdi " A sen burda mısın hadi aşağıya in bugün kızlar bir ay sonraki voleybol maçı için hazırlanıyorlar" dedi
doğru ya kızlar öğleden sonra hazırlık yapıcaklarını söylemişlerdi.Nöbetçi öğrenciye teşekkür edip hızlıca bahçeye indim evet kızlar bahçede voleybol oynuyorlardı.
"Theresa!" dedim sıra arkadaşıma seslenerek.Theresa arkasını dönüp bana baktı "izgi, ne iyi oldu geldiğin zaten sayıca eksiktik bizimle oynasana " dedi gülümseyerek.
Sanki bunu bekliyormuş gibi hemen yanlarına gittim Theresa elindeki topu bana attı bende topu karşımda duran Alya'ya attım ama top yere çarpıp yuvarlanarak uzaklaştı,Alya topu tutmamıştı hatta hareket bile etmemişti.
Alya çatılan kaşlarla theresa'ya baktı "İzgi gruba dahil değil bizimle oynayamaz hem bir ay sonra maçımız var!" dedi bakışlarını bana çevirince gözlerimi kaçırdım.
Jessie elini Alya'nın omzuna koydu ikisi resmen kardeş gibiydi ve harika anlaşırlardı.
"Alya,bence ona bir şans verebilirsin kim bilir belki o da bizimle beraber maça girer izin ver sana yeteğini kanıtlasın." dedi bunu beklemediğim için inanamayarak ona baktım.
Jessie bu güne kadar beni asla desteklememişti peki neden bugün destekliyordu. Belkide yanılmıştım ona karşı fazla ön yargılı olmuştum, jessie iyi biri olabilirdi.
Alya ile iki saniye göz göze geldiler Alya aniden gülümsedi " peki, bir şans verebiliriz." dedi sonra topa baktı ve Jessie işaret etti " gidip bize yeni bir top getirir misin onun havası inmiş " dedi.
Yanımda duran theresa kaşlarını çattı "ama top gayet iyi durumda " dedi Jessie ise hemen topu alıp gitmişti. Tam 15 dakika boyunca jessie'nin gelmesini bekledik.
Jessie geldiğinde garip bir şekilde topa ayağıyla vuruyordu. Top aniden hızlanıp Jessie'nin kontrolünden çıktı ve basketbol oynayan erkeklere doğru gitti.
" Aman tanrım jess ne yaptın.Kim alıcak şimdi o topu ben gidemem orda Alex var ! " dedi Alya, Alex onun eski sevgilisiydi ve Alex ,Alya'yı aldatmıştı.
Theresa bana döndü " bu kendini ona kanıtlamak için bir fırsat ! " dedi ondan cesaret alarak gülümsedim ve alya'ya baktım " ben alırım " dedim.
Topun olduğu yere doğru ilerleyip çekinerek basketbol sahasına girdim benim geldiğimi fark eden erkekler koşuşturmayı bıraktı ve bana döndü yanaklarım kızarınca hızlıca topu yerden aldım
" Evet, onu bana at izgi " dedi Alya bağırarak. Yutkunup topu havaya attım ve topa sertçe vurdum daha doğrusu top bana sertçe vurmuştu!
Top hiç beklemediğim şekilde sert çıkmıştı ve bileğimi korkunç derece de acıtmıştı Ağzımdan bir çığlık çıktı ve bileğimi tutarak yere çöktüm.
Erkekler merakla etrafıma toplanınca Alex topu yerden kaldırdı ve "bu voleybol değil basketbol topu !" dedi göz yaşlarımın arasından ona baktım o ise nefretle Alya'ya bakıyordu.
Birisi yanıma çömelip bileğimi hareket ettirince ağzımdan tekrar acı dolu bir çığlık çıktı "siktir,bileği kırılmış. Biri ambulansı arasın!" dedi.
Yanağımdan süzülen yaşlara rağmen başımı kaldırdım ve uzakta kavga eden Alya ile Alex'e baktım Alya ile saniyelik göz göze gelince bunu bilerek ve istiyerek yaptığını anladım.
ŞİMDİKİ ZAMAN
Daniel in bana seslenmesi ile kendime gelip ona döndüm " Efendim kızlar toplarını atmanızı istiyorlar . " dedi yavaşça yere eğilip topu yerden aldım top bana fazlasıyla ağır geliyordu.
Topu Daniel'in eline bıraktım " Gidelim artık " dedim ve arabaya doğru ilerledim Daniel topu kızlara atıp yanima geldi ve kapıyı açtı yerime oturdum ve o anıyı zihnimden silmeye çalıştım.
Daniel yerine geçip arabayı çalıştırdı."Efendim , haddimi aşmak gibi olmasın ama siz o topu neden-" sözüne devam etmesine izin vermedim.
"Sen beni sorguya mı çekiyorsun daniel ?" dedim sert bir şekilde. Daniel gözlerini yola çevirip direksiyonu sıktı."Ha-hayır efendim ne haddime ben sadece merak-" iç çektim gittikçe saçmalıyordu.
"Seni ilgilendirmeyen konuları merak etme,özellikle de benimle ilgili konuları " dedim vurgulayarak.Daniel mahçup olmuş gibi başını salladı " haklısınız efendim,bir daha olmayacak " dedi cevap vermedim.
Daniel en sonunda beni şirkete bıraktı ve gitti,bende hemen şirkete girdim.Asistanım Ellie gergin bir şekilde birisi ile konuşuyordu bu kişi tasarım işlerindeki sorunlarla ilgilenen Thomas'dı.
Benim geldiğimi görünce Thomas, Ellie'ye imalı bir bakış attı ve diğer çalışanların yanına doğru ilerledi Ellie ise hızlı adımlarla yanıma geldi.
"Efendim hoş geldiniz" dedi başımı salladım sanırım bir sorun vardı ve Ellie bana söylemeye çekiniyordu.Merdivenleri çıkmaya başladığım anda Ellie ağzını açtı birşey diyecekti ama vazgeçip başka bir konu açtı.
"Efendim siyah güller bugün yine geldi" derin bir nefes aldım "biliyorum,not var mıydı" dedim Ellie evet anlamında başını salladı tabiki yine not gelmişti.
Odama girip kapıyı kapattım arkamı döndüğüm anda masamın üzerinde duran siyal gül buketini gördüm yavaş bir şekilde ilerleyip buketi masadan aldım ve iç güdüsel olarak burnuma yaklaştırıp kokusunu içime çektim,onun parfümünün kokusuydu !
Bir gülün üzerinde duran kenarları yanmış beyaz kağıdı elime aldım ve üzerindeki yazıya baktım kıvrımlı bir E harfi ile başlıyordu onun yazısıydı bu,evet sadece iki kelime yardı kağıtta ama bu iki kelime bile çok şey anlatıyordu.
"EVE DÖN :)"
gözlerimi yazıda tekrar ve tekrar gezdirdim.İç çekip dolabıma doğru ilerledim ve elimdeki notu diğer bütün notların yanına yani kilitli dolabıma koydum.
bu güne kadar toplam 18 tane not gelmişti hepsinin üzerinde özenle "Geri gel, seni özledik izgi, olduğun kişiden kaçamazsın..."gibi şeyler yazıyordu elimdeki çiçek buketini yere atıp masama doğru ilerledim ASLA GERİ DÖNMEYECEKTİM !
~~~~~~~~~~~~~~
bir bölüm daha bitti umarım beğenmişsinizdir. Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın lütfennn :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Zafer
Mystery / ThrillerBir kadın hayal edin ; eskiden yaşadığı o olaylı hayatı bırakıp kendine yeni bir hayat kuran . Ve bir kadın daha hayal edin ; Hayatını mahveden adamdan kaçmaya çalışıp asla yeni bir hayata başlayamayan , Bu iki kadını birbirine bağlayan şey İkisinin...