..
..
..
...ඔයාලා කා ගාවහරි පැන්සලක් තියේද..තුල් මාරු කරන කොල පාට එකක්.....යුනිකෝන් කෙනෙකුත් ඉන්න....
ඒක ප්රශ්නයක් ....හැබැයි ඉතින් ඇහුවෙ නම් එක් කෙනෙක්ට විතරක් ඇහෙන්න..."ඔයාලා" කියලා පටන් ගත්තට එක් කෙනෙක්ට විතරක් අවදානේ දීලා....ප්රශ්නෙ නෑහුනු අය තමන්ගෙ පාඩුවේ වැඩක් කරගෙන යද්දි ඒක අදාලත්වයක් තිබුනු කෙනා නිදිමතෙන් වගේ එක ඇහැක් ඇරලා මොනාද මේ කියන්නෙ කියලා බැලුවා....කොල පාට එකක්ලු...යුනිකෝන් කෙනෙක්ලු..අහලා පුරුදු වචන ටිකක්...හැබැයි ඒ එක්කම පැන්සල කියන වචනෙත් අමුනලා....
ධතාශ්ගේ වැහුනු ඇස් දෙකම එකපාර ඇරුනා..ඔය කියන්නෙ මොනාද කියලා චුට්ට චුට්ට කොල්ලට තේරීගෙන එද්දි..එයා මූනත් අමුතු කරන් ඔලුව ඉස්සුවා...හැබැයි ඉතින් ඒ එක්කම තීනු ගස්සලා වගේ අහක බලන් ඉස්සරහට හැරුනා.....ටිකක් දැනෙන්න දෙන්නත් එපැයි තීනුගෙ අගේ හුම්..
..තිනෙතො පැන්සලක් දෙන්නද...
..ම්ම්..මං......
..ආ ගනින් උබ ගාව නෑ කිව්වනේ...
ඒ අස්සෙ ආදිට කිව්ව දේ ඇහිලා...හැබැයි බාගෙට වගේ...ආදි පුටුවෙ කකුල් දෙකෙන් පිටිපස්සට බර වෙලා තීනුට දික් කලේ ඇට්ලස් පැන්සලක්....බඩගින්න කාලද කොහෙදෝ පැන්සලේ උඩ ටික නෑ...කහ පාට තීන්ත ටික නැතිම වෙල යන්න පැන්සල පතුරු ගහලා...පැන්සලක් ඉල්ලුවට මොකෝ ඒකෙ හැටි දැක්කම එපා කියන්නත් බැරිව මූන අමුතු කරන් කොල්ලා තැන්කිව් කිව්වා....ඉල්ලුව අවදානෙ ඉතින් තාම හරියට ලැබුනෙ නෑනේ...තීනු පැන්සල ගත්තට මොකෝ හෝදපු නැති යට ඇදුමක් අල්ලනවා වගේ ඇගිලි දෙකකින් පැන්සල අල්ලලා ඒක පැත්තකට කලා....
ඒ එක්කම තිනු ඇස් කොනින් පොඩ්ඩක් පිටිපස්සත් බැලුවා...හරි හරි එයා ඉන්නවා බලාගෙන...රවනවද නැත්නම් හිනාවෙනවද දන්නෙ නෑ ඇස් කොන් වලින් විතරයි දැක්කේ..හැබැයි මේ තරම් වෙලා ඔලුව තියන් හිටිය කෙනා දැන් ඔලුව උස්සලා ඉන්නවා කියන්නෙ කිව්ව දේ තේරුනා කියන එකනේ....
..අනේ.....
කියන්න ඕන උනේ නෑ..ඒත් තීනුට ඒක මිමිනුනා.....ධතාශ් හිටියෙ හරියටම තීනුට පිටිපස්සෙන් තිබුනු ඩෙස්ක් එකෙන්.....එයා බලාපොරොත්තු නොවුනු විදිහට ධතාශ් එයාගෙ දිග කකුල් ඉස්සරහට දික් කරලා තීනුගෙ පුටුව තද කරලා පටලවගත්තේ කොල්ලවත් ගැස්සිලා යන්න.....එයා මොනා කරන්න යනවද දන්නෙ නෑ..හිතාගන්න බෑ.....තීනුගෙ පුටුවෙ යකඩ කකුල්වල එයාගෙ කකුල් පටලන් ධතාශ් පුටුව පිටිපස්සට ඇදලා ගත්තෙ තීනුවත් එක්ක ඇදිලා එන්න....
YOU ARE READING
🍁නූශ්🍁(Zhanyi)✅
Fanfictionඅවසරද නිල් කටරොලු මලකට.... බොරලු පොලොවක සෙනෙහෙ පතන්නට...........