Kapitola 3.

188 10 3
                                    

O týden později to přišlo. Stála jsem v tom momentě v garáži Ferrari a nadávala na svůj foťák, který odmítal spolupracovat.

Volala Bella. Videohovor. Volala zároveň i Kelly. Vyšla jsem tedy před garáž, protože jsem se zrovna nacházela v okolí Carlose.

,,Ahoj." zvedla jsem nadšením telefon a natočila telefon k sobě.

,,On to udělal." brečela Isabela. Úsměv mi ztuhl na tváři. Kelly mlčela.

,,Co se stalo?" zeptala jsem se opatrně, i přestože jsem odpověď už znala.

,,Pusť si zprávy." řekla Kelly přes vzlykající a smrkající Isabelu.

,,Nemůžu. Jsem u garáže. Sotva slyším vás dvě."

Za pár vteřin mi cinkla od Kelly zpráva. Byla z deníku Essentiallysports.com

,,Pilot Ferrari Carlos Sainz se rozešel se svou dlouholetou partnerkou, španělskou novinářkou Isabell Hernaezovou." křičel na mě titulek.

,,Kurva." ulevila jsem si.

,,No." vzlykala dál Bella ,,a to to ještě přiostřil tím co řekl."

,,Během předzávodního rozhovoru s fanoušky." přiblížila mi situaci Kelly.

,,Prý jeho ideální čas, kdy nezávodí, je čas s rodinou, a přítelkyní, a teď se podrž, pokud by vůbec nějakou měl!" křičela Bella do telefonu. Odešla jsem od garáže směrem ke svému karavanu.

To už Bella vzlykala tak hlasitě, že jsem musela ztlumit telefon.

,,No počkej, ale to nic přece neznamená." snažila jsem se ji uklidnit. Kelly jen kroutila hlavou.

,,Dobře Carrie, tak jinak." vydechla Bella. Poslala mi screenshot zprávy od Carlose.

,,Neklape to delší dobu, sama to víš." četla jsem ,,Bude lepší když se rozejdeme. Vím, že to nedělám zrovna správnou cestou, ale nic v tom nehledej. Prostě sedm let je kritických." dočetla jsem. Nechtělo se mi věřit, že by tohle Carlos udělal. Je pravda, že o Belle nikdy moc nemluvil. Pro mě to byla paní Columbová.

,,To je jako všechno?" prohlásila jsem.

,,Jo." rozbrečela se zase Isabela. Tentokrát telefon nechala ležet a zmizela nám z obrazu.

,,Poletím za ní." prohlásila přes ní Kelly.

,,Dej mi prosím vědět, jak je na tom, já nemůžu odletět." sklopila jsem oči.

,,Čau kočko." chytl mě někdo za boky a líbnul mě na krk. Lekla jsem se až jsem vyjekla. Sklopila jsem telefon. Za mnou stál Hugh.

,,Ježiš co to děláš?!" odstrčila jsem ho.

,,Však se zas tak moc nestalo." zasmál se pobaveně. Kdyby mi to nebylo blbý, vlepila bych mu facku.

,,Telefonuju, jestli sis nevšiml." odsekla jsem, otevřela dveře karavanu a vlezla dovnitř abych měla soukromí. Zabouchla jsem za sebou a pro jistotu i zamkla.

,,Promiň." omluvila jsem se holkám. Isabela už zase seděla před displejem telefonu. Oči opuchlé, nos červený.

,,Co to bylo?" zeptala se Kelly.

,,Hugh. Blb. Lekla jsem se." vysvětlila jsem krátce.

,,Dej si na něj pozor ano?" varovala mě. Přikývla jsem.

,,Carrie!!" ozvalo se zavolání. Nastražila jsem uši.

,,Holky budu muset končit. Bello drž se, myslím na tebe."

Hate to loveKde žijí příběhy. Začni objevovat