Tak je to tu.
Závodní víkend na proslulém Hungaroringu se právě chýlí ke svému konci.Co říct 🤷
Začnu asi od začátku.
Páteční den jsme strávili na tribuně Silver 5. Čirou náhodou, vlastně i štěstím..
Ačkoliv byl parný celý den, a lilo z nás, stejně jsme si to užili.Přestože jsme se snažili vydržet až do maxima, vzdali jsme to a utekli z okruhu, tudíž jsem nezažila ten šok, když Charles boural.
Večer jsme navštívili překrásnou Budapešť, která nás naprosto uchvátila.
Přešli jsme po Széchenyiho mostě, a vyšli naproti hotelu Four Seasons.
Asi nebudete překvapení, když Vám řeknu, že před hotelem se to hemžilo fanoušky, čekající na svého oblíbené jezdce.
(známá má ověřenou informaci, že je v tomto hotelu ubytován Charles ☺️😁)
Po celém městě potkáte spousty fanoušků v dresech i v pozdních nočních hodinách.V sobotu nás již z rána probudili zvuky monopostů a skandujících fanoušků.
Rychle jsme se nasnidanli a přesunuli se na okruh.Tam jsme stravili až do konce programu. Odpoledne mi psala rodinná známá, že již dorazili na místo.
Navedli jsme je tedy do kempu, kde jsme probrali cestu, něco pojedli, a následně se opět vydali do Budapešti. Tentokrát na Rybářskou baštu (ano, skutečně se tak jmenuje a nachází se nad Budapeští)
A teď k samotnému dni, kvůli kterému jsme přijeli.
Neděle
Neděle 21.7.2024 se do mé paměti navždy vryje jako nezapomenutelný zážitek, který už nikdy nezažiju.Ráno jsme vstali, rychle se nasnídali a utíkali na okruh.
Bože.. takových lidí... Když jsme vešli, zařadili jsme se do fronty, a ta nás táhla až k hlavní tribuně.
Nakonec se nám podařilo úspěšně najít naší tribunu.
Známí seděli jinde než my, ale ani to nás neochudilo o zážitek.
Porsche Super Cup bylo pro mě pouze zpestření, jelikoze se nejedná o můj střed zájmu.Zapomeňme na to.
Přehlídka jezdců.
Lidi, já viděla Charlese Leclerca na vlastní oči. Moje dvě, téměř slepé, oči. Při téhle vzpomínce mám stále husinu.Ještě před samotnou hymnou se jezdci prohání po okruhu jako kdyby jeli zahřívací kolo. Ano, opravdu skutečně, takže pokud jste si, jako do teď já, mysleli, že monoposty vytlačí z boxů, a pak se startuje naostro, tak ne. Jezdci se zařadí na své startovní pozice, a pak se jdou chystat.
Po formačním kole stojíte na značkách jak přikováni a čekáte na ono ,,And it's lights out away we go."
A ono nic. Ticho. Žádné známé odpočítávání světel jako v televizi. Ticho a pouhopouhé burácení motorů.
A pak to přijde... Jeden,druhý,třetí, čtvrtý, v zatáčce číslo 1 vedle sebe hned tři monoposty, a davy šílí a fandí a křičí, skandují a točí...
Svět se točí pořád stejně, ale vám buší srdce jako o závod..
Nevěříte vlastním uším, vlastním očím a vlastně ani tělu. Najednou všechno to vedro je zapomenuto. Oči vám kmitají z místa na místo a vy nevíte kam dřív koukat.
A tak to je. Celý závod.
Ke konci už vás mrzí, že to končí.
My jsme byli svědky onoho poskočení Maxe Verstappena.. celý sektor začal burácet a křičet zděšením.Víc Vám asi nejsem teď úplně schopná popsat.
Být u prvního vítězství Oscara je čest. A to i pro mě jako fanouška Ferrari.Z okruhu byla cesta dlouhá. Plná lidí..
A když se konečně vymotáte a skončíte u brány, na pár vteřin si dovolíte otočit a užít si ten moment. Tu přítomnost, to, že jste to mohli zažít.Maďarské GP ve mně zanechalo masivní vzpomínku plnou emocí, radosti, smíchu, i starostí. ❤️🥹
Pár mých doporučení:
1. Neváhejte s investicí do tribun. Na General Admission se dostanete vždycky.
2. Doporučuji s sebou 2-3 láhve 0,5 litrů vody. V areálu jsou sice možnosti koupit, ale ceny nejsou pro nás obyčejný lidi přívětivé.
Pitnou vodu si lze kdekoliv doplnit, jen si vystojíte frontu.3. Selfie tyč můžete mít s sebou, avšak já ji nevyužila ani jednou.
4. Powerbanka je nevyhnutelné nutnost. Bez ní nečekejte že zvládnete pojmout všechny zážitky.
5. Na okruhu NENÍ WiFi, takže doporučuji zvětšit balíček dat, pokud chcete zůstat ve spojení.
6. Pláštěnka - i když je předpověď sebelepší, mějte ji raději s sebou. My jsme měli 30, a pak přišel z ničeho nic déšť.
7. Ohledně placení na okruhu, ale i v jeho okolí, platební kartou, vždycky vybírejte ve forintech. Máte tak nejlepší kurz.
8. Rozhodně doporučuji buď objednat fanouškovské oblečení dopředu na internetu nebo případně na Hungaroringu, ALE ne na okruhu, ale před okruhem. Ceny jsou mnohdy v rozdílu desítkách eur.
9. Pokud jste hazardéři větší než já, doporučuji vám neobjednávat ubytování dopředu, a to ani v kempu.
My jsme v kempu Royal PRing kemp, za 60€ na noc, což je 240 €.
A v pátek jsme zjistili, že vedle je parkoviště, kde je možné stát s karavanem za 50€ na 4 dny.10. Nemějte zábrany. Ani fyzické ani finanční. Jde o to si to užít. ❤️
Snad Vám tohle osvětlí jak to tady funguje.
S láskou
C.
P.S.: Ano, hodně jsem brečela dojetím. 🥹☺️
ČTEŠ
Hate to love
FanfictionCo všechno se může změnit s náhodou nabídkou práce? Caroline nikdy neměla moc, spokojila se s málem, ale i přesto si budovala své sny. On se narodil do chudé rodiny a s přispěním rodinného známého mohl pokračovat ve svém snu. Tihle dva jsou napros...