Kolem 9 večer jsem byla vyzvána k hodu kyticí. Kelly mi pomohla vyměnit květinu, abych si svou svatební nezničila.
,,Všechny zadané ale nevdané slečny prosím doprostřed parketu, bude se házet kyticí." vyzval přítomné slečny moderátor večera.
Ty, které byly ještě stále schopné chodit se seskupily do hloučku a čekaly na svou odměnu.
,,Tak na tohle se těším." ušklíbl se Charles naproti mě se sklenicí vína.
,,Myslím, že všichni přítomní pánové by se měli začít bát o svou svobodu." zasmál se moderátor. ,,Tak to alespoň společně nevěstě odpočítáme." vyzval ostatní přihlížející.
Předklonila jsem se s kyticí abych ji mohla hodit dostatečně vysoko. Chtěla jsem tenhle moment ještě na chvíli zpestřit.
Jakmile zaznělo číslo 1, hodila jsem kytici za sebe a otočila se, abych se podívala, která z mých nejbližších kamarádek je ta vyvolená.
K údivu ji chytila právě Rebeka, která vítězoslavně poskakovala na místě, protože ji bylo přesně jasné, co její triumf znamená.
Otočila jsem se na Carlose. Ten zbělel jako zdi v našem hotelovém pokoji.
Charles se hlasitě rozesmál. Rebeka kolem nás pobíhala se svou trofejí se smíchem a skočila Carlosovi kolem krku.
Zábava byla v plném proudu, když pro mě přišla Kelly, že se blíží půlnoční tanec.
,,Měla by ses převléct." usmála se na mě. Pohledem jsem přelétla všechny přítomné. Charles, stejně jako většina svatebčanů, už měl odložené sako. To leželo na židli vedle mě.
,,Myslím si, že asi ještě chvíli zůstanu v těch šatech." otočila jsem k ní hlavou.
,,Jsi si jistá?" změřila mě pohledem. Jistě jsem přikývla.
,,Tak pojď alespoň k nám." ukázala na skupinku nedaleko od nás. Na souhlas jsem přikývla, vytáhla šaty zpod stolu, vzala sklenici vína a vyrazila za Kelly.
,,No konečně ses k nám taky přidala." objala mě Rebeka ve značně podnapilém stavu. S Bellou se něčemu chechtaly. I přestože jsem dost vypila, nic to se mnou nedělalo. Domluvili jsme se totiž, že to budu prokládat dostatečným množství vody, abych si něco z první manželské noci pamatovala.
,,Neměla bys trochu ubrat?" smála jsem se.
,,Proč? Zapíjím tvé manželství." otočila se dokola. Obě byly dost rozpustilé.
,,Caroline, je to opravdu nádherná svatba." usmála se na mě Sussie, Totova manželka.
,,Děkuju." oplatila jsem ji.
,,Kdybych už nebyla vdaná, chtěla bych takovou svatbu jako máš ty." pokračovala.
,,Bylo to dost náročné." pohybovala jsem se do rytmu písničky, která zrovna zněla.
,,To věřím. Vzhledem k tomu, co se dělo s tvou matkou." přidala se do hovoru Geri.
Úsměv mi ztuhl na tváři.
,,Myslím si, že o téhle osobě bychom se neměli bavit." vmísila se Kelly do rozhovoru dřív než jsem stihla reagovat.
,,S mou matkou se nic nestalo, ta osoba, která se vydávala za mou matku nebyla moje matka." uklidnila jsem ji. Jistá jsem si tím ale nebyla. Nechtěla jsem přemýšlet nad tím co je zač. Když jsem situaci rozebírala s tetami, žádná nebyla schopna mi ani potvrdit ani vyvrátit její mateřství.
,,Tak to se omlouvám, myslela jsem si, že to měla média potvrzené." sklopila zrak.
,,Ti nemají potvrzené nikdy nic." usmála jsem se vážně. Ve skupince zavládlo ticho přerušované hudbou z reproduktorů. Po chvíli jsme změnili téma a rozebírali probíhající sezonu a zimní zážitky.
,,Přátelé." ozval se po chvíli Landův hlad. Ten plně přebral funkci DJ, což jsme tak trochu očekávali. Otočila jsem se směrem k němu. Někteří svatebčané začali pískat.
,,Jo jo jo, už jsem potřeboval trochu změnu." zazubil se do mikrofonu.
,,Ale teď vážně, blíží se půlnoc." mrkl mým směrem. V davu jsem hledala Charlese. Toho jsem ale nemohla najít.
,,Víte co to znamená?!" vyburcoval dav k reakci.
,,Přesně tak, máme tu půlnoční překvapení novomanželů." ukázal mým směrem. Cha stále nikde.
Nervozně jsem vykročila směrem k Landovi, plně si vědoma, že jsem stále ve svatebních šatech.
,,Víš o tom, že můj manžel se vypařil." zašeptala jsem jeho směrem.
,,Už jo?" zasmál se. ,,To brzo." pokračoval. Pokrčila jsem rameny a otočila se k davu. Bylo mi trapně.
Lando ale přesto pustil naši písničku. Střelila jsem po něm pohledem. Odmítala jsem tančit bez Charlese. Cítila jsem jak rudnu. Kde sakra vězí. Chvíli jsem se otáčela kolem sebe, zda ho neuvidím, ale marně. Po pár vteřinách se ke mně přikradl někdo zezadu, a v rychlosti mě otočil. Mírně jsem zavrávorala, a hned začala reagovat na jeho pohyb. Zase celý tanec vedl on.
,,Můžeš mi říct, kde jsi byl?" zasmála jsem se.
,,Něco nachystat, bacha, protáčím." protočil mě. Změnil několik prvků, které jsme měli nacvičené, takže mě nutil být neustále v pozoru. Když po nějaké době písnička skončila, stála jsem tam udýchaná, propocená a totálně v šoku. Charles mě chytl za pas a ještě jednou mě přetočil do záklonu. Ozvali se dvě rány, a nás zasypaly konfety.
,,To teda bylo něco!!" zaburácel Lando. Dav začal vřískat. Charles mě mezitím vrátil do původní pozice.
,,Něco pro tebe mám." usmál se.
,,Teď ale trochu zase zvolníme." pokračoval Lando, a pustil tam hodně pomalou zamilovanou písničku.
,,Pojď." chytl mě za ruku Cha a táhl mě k zábradlí. Nechápavě jsem ho následovala, a opřela se o něj. On si stoupl za mě a objal mě.
,,To je krása co?" zašeptal mi do ucha. Pozorovali jsme mořské vlny, jak se přibližovali a pak zase vzdalovali.
,,Je to uklidňující." souhlasila jsem. Po chvíli se ozvaly další rány, tentokrát mnohem hlasitější. Na obloze se rozprostřely světelné obrazce.
,,Tohle jsem pro tebe zařídil." zakřičel, protože přes ten hluk byl sotva slyšet.
,,Děkuju." položila jsem mu ruku na krk a políbila ho. Pár vteřin na to mi přehodil přes ramena deku, kterou donesl Carlos. Teprve v tu chvíli jsem si uvědomila jak je mi chladno.
Ohňostroj byl opravdu krásný a dlouhý. Nechtělo se mi věřit, že to zpunktoval na poslední chvíli. Užívala jsem si tenhle moment. Nechtěla jsem aby to skončilo.
,,Půjdu se převléct." informovala jsem ho kolem 1 hodiny ráno.
,,Pomůžu ti." nabídl se okamžitě, a odložil sklenici s vodou. Už pil jenom vodu.
,,To není potřeba, vezmu si Kelly." kývla jsem směrem k ní. Vypadal už dost podnapilá.
,,Ne, chci ti pomoct." zazubil se.
,,Je to hodně zipů." varovala jsem ho. On se jen zašklebil. Nevypadal, že by mu to vadilo.
,,Říkal jsem ti, že máme nárok na jedno nepozorované vypaření." zazubil se.
,,Dobře." souhlasila jsem se smíchem.
Personál hotelu ve spolupráci s Kelly a Maxem odnesli všechny naše věci do svatebního apartmá. Když výtah cinknul a dveře se otevřeli, vzal mě Charles do náruče.
,,Co blbneš." smála jsem se.
,,Musím tě přenést přes práh." vymlouval se. Chytla jsem se ho pevněji, a on vkročil do apartmánu. Donesl mě až do obýváku.
,,Už mě pusť." políbila jsem ho. On mě pomalu spustil na zem. Poté pár kroků odstoupil a prohlédl si mě.
,,Tohle si chci pamatovat." dodal. Chvíli jsem ho pozorovala, ale pak už jsem to nevydržela a sebejistě se po něm vrhla. Toužila jsem po něm už od chvíle, kdy jsem ho viděla stát před oltářem.
,,Takhle tě tedy neznám." upustil poznámku mezi polibky.
,,Tohle je moje manželkovská stránka." zašeptala jsem. On mi dychtivě polibky oplácel. Sundala jsem si z vlasů závoj, protože mi dost překážel.
,,Rozepnu ti to." otočil si mně k sobě zády. Chvíli se zipem i knoflíky bojoval, ale nakonec se mu podařilo je rozepnout. Otočila jsem se zpátky k němu, a začala si hrát s jeho knoflíky od košile. U toho jsme se vášnivě líbali.
Jakmile se mi podařilo dostat se ze šatů, odvedl si mě do ložnice. Holky nám z recese nechali na posteli dárky v podobě těhotenského testu a pilulkami pro podporu početí. Zasmáli jsme se tom společně. Moje celé tělo se ale chvělo a toužilo po jeho doteku.
ČTEŠ
Hate to love
FanfictionCo všechno se může změnit s náhodou nabídkou práce? Caroline nikdy neměla moc, spokojila se s málem, ale i přesto si budovala své sny. On se narodil do chudé rodiny a s přispěním rodinného známého mohl pokračovat ve svém snu. Tihle dva jsou napros...