Herkese kocaman sevgiler, giderek büyüyen bir ailenin parçası olan herkese çok teşekkür ediyorum. Bundan sonraki buluşmamız, yılbaşı akşamı olacak. Biri özel bölüm olmak üzere iki bölümle dönmek için hızlı şekilde çalışmaya başladım... Çok seviliyorsunuz❤️❤️❤️
🔥
Kelebekler kendi kanatlarını göremezler... Bu yüzden ne kadar özel olduklarının farkında değillerdir. Tıpkı senin gibi...
***
"Lideri öldürdüğün an bu evden kimse sağ çıkmaz Asef, artık çocuk oyunları buraya kadardı, dediğim şeyi yapmak için seçim hakkın yok!"
Asef yeniden sevdiklerine döndü. Şu an hepsi bir namlunun hedefiydi... İlk kez kaybediyordu... Ya da düşmanı öyle zannediyordu...
Eliza'nın kalbinin üzerindeki işarete baktı, o an kendisinin de bir namlunun ucunda olmasının bir önemi yoktu...
Kalbi zaten çoktan hedef alınmıştı...
"Lider mi?" Bu soruyu soran Cihan'dı. Alnındaki namlunun ışığı pek de umurunda değildi. Zaten Asef'in keskin nişancı adamları çoktan harekete geçmişti. Çatışma sesleri gelmeye başladığında üzerlerine yöneltilen işaretler bir bir yok olmaya başladı.
"Evet, Asef'in her yerde aradığı lider... Başkaları ile uğraşmasın diye ben ona geldim." Altan Akdağ, Asef'in yanından uzaklaşıp birkaç adım attı. "Eğer sevdiklerinin zarar görmesini istemiyorsan elindeki belgeleri bana teslim edeceksin. Hepsini... Dünya üzerinde kime karşı elinde ne tehdit varsa... Ben sana söylediğim zaman hepsi elimde olacak. Yoksa sen kaybedersin."
Eliza dışında diğerlerinin üzerindeki işaret kaybolmuştu. Arazinin etrafındaki tüm keskin nişancılar yok edilmişti ama sadece birisini bulamıyorlardı. Asef, Eliza'nın kalbinin üzerindeki kırmızı noktayı gördükçe kanın beynine sıçraması hızlanıyordu.
"Tamam," dedi Asef. Üzerine dönen şaşkın bakışları umursamadı. Onun için şu an hiçbir şeyin önemi yoktu. "Derhal kadınımın üzerinden uzaklaştır namluyu." Dişlerinin arasından konuşurken sesindeki ton odanın içindeki herkesin ürpermesine neden olmuştu.
"Ben uzaklaştıktan sonra Asef, evden çıktığım zaman, sabırlı ol. Bundan sonra ben varım, dediğimi yapacaksın. Ayrıca babandan hakkım olanı henüz almadım, hesabı kapatmak için seninle bol bol görüşeceğiz." Yaşlı adam salondan çıkmak üzere hareket ettiğinde Asef kendini zor tutuyordu. Eliza'nın kalbinin üzerindeki kırmızı nokta elini kolunu bağlıyordu. "Alya seni gördüğüme sevindim, umarım ayağa kalktığında da görüşürüz. Cihan uzun zaman oldu, hala yanlış kişinin yanında olmaya devam ediyorsun. Umarım baban gibi sen de bir hiç uğruna ölüp gitmezsin."
Cihan başını kaldırıp ukala şekilde güldü. "Asef Arjen'in bir hiçten çok ötesi olduğunu en iyi sen bilmelisin Akdağ."
"Göreceğiz, Deniz sen de babanın sözünü dinleyen bir çocuk olmalısın. Sürekli Asef'in peşinden koşmanı hiç doğru bulmuyorum." Deniz, adamın söylediği şeye büyük bir kahkaha attı.
"Ben yaramaz bir çocuğum, yaşlı ve bunakların sözünü dinlemem." dedi Deniz. "Otur evde torun sev ne bileyim romatizma tedavisi falan gör. Ne bu sonsuza kadar yaşayacakmışsın gibi haller?" Deniz'in sözlerine gülerek karşılık verdi Altan Akdağ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİZA
General Fiction"Yemin ederim meleğim... Aldığım her nefeste, özlemin kalbimi yakıyor..." "O cennetin kapısında bekleyen bir melekti ama şeytan kanatlarını yaktı..." ###### BU HİKÂYEDEKİ KİŞİ VE KURUMLAR HAYAL ÜRÜNÜDÜR. GERÇEK KİŞİ YA DA KURUMLAR İLE İLGİSİ YOKTUR!