Natalieino bydlisko zostávalo neznáme a napätie v dome Harrisovcov sa zvyšovalo.
Rose chodila po dome so zaťatými perami a Roger ju často pristihol s bolestným výrazom v očiach. Denne na to myslel, ked' kráčal do budovy Právnickej fakulty.
Rozptyľovala a zaťažovala ho aj skutočnosť, že Grega Eddinsona prepustili po dvadsiatich štyroch hodinách, keďže nebol formálne obvinený.
Fakt, že vydarený otecko je na slobode, ťažko doliehal nielen na Rogera, ale najmä na jeho otca. Poznali zákon, vedeli, že by dokázali pritlačiť Eddinsona k múru, uvedomovali si však, že prípad nemôžu rozmazať, a tak sa ich nervové napätie iba zvyšovalo.
Ked' Eddinsona prepustili, bol ešte sebavedomejší ako predtým.
Celou cestou domov sa spokojne usmieval a v duchu si hovoril, že dostal tých darebákov tam, kde ich chcel mať, a nenechá ich na pokoji, kým nezaplatia veľké prachy!
Vo chvíli, keď Greg vstúpil domov, stála Martha v obývačke, ešte stále v plášti, a čítala noviny. Vyľakane sa obzrela, keď ho zbadala vchádzať do izby.
,,Tak, Greg, si na slobode."
„Máš pravdu. Tí Harrisovci vedia, čo je pre nich dobré, preto som vonku. "
Oči mal podliate krvou, hánky ešte stále obviazané, ale obväz bol už špinavý. Z dychu mu razil odporný zápach ginu.
,,Tí bohatí, chlípni darebáci za toto zaplatia! Nikto si nebude beztrestne robiť blázna z Grega Eddinsona!"
Potom prešiel popri Marthe, akoby tam ani nebola, a zamieril opäť do mesta.
Martha klesla do kresla a celá sa chvela. Potom sa jej uľavilo.
-
V ubytovni Horizont sa Leila vyrovnávala s niektorými krivdami tým, že ukradla z Natalieinho toaletného stolíka parfum.Na Chicagskej univerzite v tom čase nastupovala do
strieborného Porsche Rogera Harrisa kráska s dlhými, krásnymi nohami.„Meškáš," karhala Rogera El Whiteová.
Položila prst silno nalakovaným nechtom na dvere auta, aby ich Roger nemohol zatvoriť. Zároveň sa naňho usmiala očarujúcim úsmevom, za ktorý zaplatil jej otec u zubára približne dvetisíc dolárov.
El bola krásavica, členka elitného dievčenského klubu Kappa. Členky tohto univerzitného klubu sa bežne nazývali „Kappy" a roky sa vedelo, že združuje bohaté dievčatá z celého Chicaga.
,,Rušný deň," poznamenal Roger, náhle podráždený spôsobom, akým zdržala dvere. Bol priveľmi roztržitý, aby si uvedomil pôvab pružných končatín.
Zabuchol dvere a prešiel na svoju stranu. Motor zahučal, odlepili sa od chodníka.
El znamenala viac, ako sa na prvý pohľad zdalo. Špecializovala sa na leteckú elektroniku a ciel' svojej kariéry si vytýčila vysoko.
O manželstvo zatiaľ nemala ani najmenší záujem. S Rogerom si dobre rozumeli.
Dnes večer bol však neobyčajne mrzutý. Chystali sa spolu na večierok, ktorý organizoval jeden zo školských klubov.
„Preboha, ale si dnes nedotklivý." prehlásila El.
,,El, povedal som ti, že chcem zostať doma a študovať. Ty si trvala na tom, aby sme išli na tento večierok."
Pri značke STOP prudko zabrzdil, El letela dopredu.
,,Čo je s tebou, doparoma!" vykríkla.
,,Nemám náladu na večierok, to je všetko."
YOU ARE READING
Oddelené postele (Dokončené)
RomanceMladý nádejný právnik Roger Harris si svoju budúcnosť predstavoval s bohatou a krásnou El Whiteovou. Keď však študentka, s ktorou strávi vášnivú noc, otehotnie, Roger zmení plány a chce sa zosobášiť s Natalie. Pri záverečných advokátskych skúškach m...