18.

41 2 0
                                    

Za tri krátke predsvadobné týždne, vyplnené nespočetnými nevyhnutnými povinnosťami, strávila Natalie takmer toľko času s Rogerom ako bez neho.

Dochádzalo na to, čoho sa Natalie bála najväčšmi - jej vzťah ku Rogerovi bol čoraz dôvernejší.

Už od neho očakávala, že jej otvorí dvere auta, podrží plášť, zaplatí za ňu občerstvenie. Rušili ju aj iné veci, - spôsob ako si vždy našiel čas zažartovať si s dievčatami v Horizonte, dôverné vzťahy v rodine, nekonečné dotyky, proti ktorým nikto nič nenamietal, jeho smiech.

Zistila, že sa smeje ľahko a prirodzene, a zdalo sa jej, že všetky udalosti prijíma oveľa pohotovejšie, ako sa jej páčilo.

Začínala dôverne spoznávať jeho návyky: ako jeho pohľad zakaždým prilákal biely pás za prúdovým lietadlom; spôsob, akým odstraňoval zeleninu z hamburgerov a pridával si ďalší kečup; že väčšina jeho oblekov je modrá, že je trocha farboslepý pri rozlišovaní modrých a zelených odtieňov a niekedy si omylom obuje ponožky nesprávnej farby.

Spoznávala jeho šatník a vôňu, ktorá po ňom zostávala v aute.

Keď raz večer použil inú, šokovalo ju, že si tú zmenu vôbec všimla. Zistila, ktoré CD má najradšej, a jeho najobľúbenejšie piesne.

Natalienine a Rogerove plány sa skonkretizovali. Museli uvažovať o mieste, kde budú bývať, a o zariadení. Opäť to bolo ako v rozprávke, keď jej Roger vyhlásil, že jeho otec je majiteľom rozličných budov v okolí a najmenej tri sú neobývané.

Spýtal sa, či sa nechce na ne pozrieť.

Potom ju odviezol ku komplexu rodinných domov v okolí Golden Valley.

Natalie spoza Rogerovho chrbta vzrušene sledovala, ako vkladá kľúč do zámky. Dvere sa roztvorili a vošla.

Stála v hale domu so zvýšeným podlažím. Vládlo v ňom znepokojujúce ticho. Pred sebou mala schodisko, ktoré viedlo nahor. Druhé bočné smerovalo do suterénu. Roger sa dotkol jej ramena a ona poskočila. Kráčali mlčky hore schodmi.

Na konci ich privítalo veľké, otvorené priestranstvo zakončené posuvnými sklenými dverami. Naľavo od obývacej izby bola kuchyňa, napravo schody do spálne.

Neočakávala toľký prepych.

„Ach, Roger," to bolo všetko, na čo sa Natalie zmohla, a kochala sa v obývacej izbe.

„Viem, čo si myslíš."

„Ale mám pravdu. Je toho priveľa."

„Nepáči sa ti to? Môžeme si prezrieť ďalšie." Uprostred miestnosti sa obrátila tvárou k nemu. „Nemôžeme tu bývať. Bolo by to ako daňový podvod."

„Dobre, poďme. Čo myslíš, kam by sme mali ísť?"

„Počkaj chvíľku." Vystrela ruku, aby ho zadržala, pretože sa netrpezlivo obrátil k hale. „Nie som jediná, kto má k tomu čo povedať."

Odmlčal sa, ale zbadala, že zuby má zaťaté.

„Roger,  a čo sem dáme?"

„Nábytok, ale nemusíme to zariaďovať. Obstaráme si, čo potrebujeme."

„Jednoducho... obstaráme?"

„No, pôjdeme a kúpime si to, doparoma! Nábytok budeme potrebovať a to je normálny spôsob, ako k nemu prídeme."

Hovoril tónom, aký nepoznala. Videla, že je sklamaný a dosť nahnevaný.

„Chceš to, či nie?"

„Tento dom sa mi veľmi páči, ale na tom nezáleží. Na to sú tu iní."

Oddelené postele (Dokončené)Where stories live. Discover now