Sedla jsem si do auta a kluci taky, vůbec se netěšila na ten rozhovor s Ivet. A hlavně jak jí to Tom vysvětlí.
Tom nastartoval a vyjeli jsme, Tom a Bill něco řešili a já koukala z okna.B - Luno?
L - Ano?
B - Kolik bys chtěla za to focení?
L - No tak.. 300€Nevím proč mi je blbé si říkat o peníze, no spíš u nich.
Bill vykulil oči a nadzvedl obočí.B - Jenom? 100 ti fakt nedáme to je bídná částka. Třeba 1000€? ( 24 000kč cca)
Vykulila jsem oči...1000€?! To je na krásný malí pronájem.
Ale to si nemůžu vzít za jedno focení..L - Bille to je strašně moc.
T - Vážně chceš diskutovat o tom kolik ti dáme? My si za to budem stát brouku.
L - No dobře..děkuju a moc si toho vážím.
B,T- Neděkuj.Po zbytek cesty jsem si povídala s Billem, máme si toho hodně říct. Což jsem nečekala pro mně.
Po chvilce jsme přijeli před panelák, a s Billem jsem se rozloučila a s Tomem jsme spolu vylezli z auta šli směrem k paneláku.L - Předem se za ní omlouvám.
T - Jsi s ní šťastná?
L -Jo ...jsem.Musela jsem zalhat, nechci aby mě tady zpovídal.
Stačí že náš sexuální život je mrtvej asi 9 měsíců.
Tom se na mě podíval a nadzvedl obočí a pohledem si mě prohlížel.
Pak se na mě usmál, otevřela jsem dveře od bytu a šli směrem k výtahu.
Nastoupili jsme do něj a jeli do 6 patra. Všimla jsem si že Tom si mě furt prohlížel.L - To takhle koukáš na každou?
T- Jen na hezký holky.Zazubil se a já jsem cítila jak rudnu, začal se smát a já do něj strčila.
Přijeli jsme do 6 patra a šli k dveřím, začala jsem je otvírat. Hned jak jsem je otevřela tak se ve tvářích objevila Ivet, chtěla něco říct ale Tom byl rychlejší.T - Zdraví jsem Tom Kaulitz, a chci jen říct že nemusíte žárlit. S Lunou jsme kontaktu čistě pracovně. Fotí pro nás a my jí zkontaktovali ne ona nás. Vážně se nemusíte bát.
Byla jsem překvapená jak jí to podal. Ivet vykulila oči a pohledem si ho prohlédla. Ale pak se na něj usmála..tak na Toma žárlí hodně. Ale nechce dělat drama.
I - Dobře děkuju za info a omlouvám se.
Otočila se a odešla, já se podívala na Toma a on na mě.
L - Děkuju.
T - Není zač, ještě ti napíšu tak pa brouku.
L-Pa.Usmál se na mně a usmál se a odešel a já ho pozorovala jak odchází...s nima se mi bude dobře pracovat..ale s ním asi víc.
Vešla jsem do našeho bytu a zula se a zavřela dveře.I - Ten Tom se mi nelíbí...víš že je sukničkář
L- Tehdy mu bylo 15 až 22 třeba, teď mu je 28 podle mně to už má srovnané v hlavě....proč žárlíš? Nikdy bych tě nepodvedla. Když někoho miluješ nesmíš mu ublížit.Ano nemiluju jí ale zas jí nechci dělat tohle. Jen se na mě podívala, čekala jsem že něco řekne ale otočila se a odešla...tohle jsem nečekala.
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,