26

125 10 0
                                    

S Tomem jsme přijeli domů, Tom zaparkoval a oba jsme slezli z motorky.
Sundali jsme si helmy a šli po kamenité cestě k domů.
Tom otevřel dveře a oba jsme stoupili dovnitř a zuli jsme si boty. Hned nás přivítali psi, vrtěli ocasy a trošku poskakovali.

T- Tak si sednem do obýváků a přinesu to víno a pustíme si něco.
L - Dobře.
T - Tak si jdu sednout ju?
L - Jasně.

Tom šel do kuchyně a já do obýváku, sedla jsem si na gauč a zapla televizi.
Hned jak jsem zapla televizi tak přišel Tom s dvěma skleničky a s červeným vínem.
Sedl si vedle mě a skleničky s vínem položil na stůl a následně nám nalil.

T - Pustíme les sebevrahů?
L - Neříkal si že komedii si pustíme?
T - No změnil jsem názor.

Zazubil se na mně a já mu úsměv oplatila.

L - Tak klidně.
T - Dobře tak je rozhodnuto.

Tom pustil les sebevrahů, a oba jsme se napili svého vína.
Ucítila jsem jak Tom položil svojí ruku na moje stehno které hladil.
Bylo mi to příjemné a nechala jsem ho, filmy byl hodně zajímaví a už budil strašidelnou atmosféru.
Když jsem se už trošku bála tak jsem se natiskla na Toma a chytla ho za ruku a pevně ho držela.
Uslyšela jsem jak se uchechtl a opřel si hlavu o mojí hlavu.
Pili jsme své vína a zas jsem cítila jak se mi do krve dostával alkohol.
Když končil film tak mi začal zvonit telefon, koukla jsem se kdo mi volá. Byla to máma? Byla jsem překvapená zvedla jsem mobil a Tom stopl film a já odešla do kuchyně kde jsem zvedla mobil.

L -Ano?
M - Ahoj Luno...
L - Ahoj mami...asi se zeptám na rovinu...proč mi voláš? Však jsme spolu nemluvili...už dlouho.
M - Tvá upřímnost ti zůstala...to je dobře...no mám pro tebe špatnou zprávu..

Jak řekla tu větu tak se jí začal lámat hlas, trošku mně to vyděsilo.

L - Co se stalo?
M - Teta Tália umřela...

Nemohla jsem nic říct...sedla jsem si na zem a opřela se o zeď. Nemohla jsem tomu uvěřit však...to není možné.
Cítila jsem jak mi po tváři tečou slzy.

L - Kdy? A jak? Však...však byla zdravá.
M - Dneska odpoledne...a měla slabé srdce, pohřeb bude za 3 dny...doufám že přijdeš.
L - Bože...já s ní mluvila nedávno a byla v pořádku..
M - To je život...lidi se rodí a umírají, vím jak jsi měla ráda a vím jak tě to bolí..
L - Teď chci být sama...ale děkuju že si mi zavolala mami...
M - Drž se..

Položila jsem mobil a hned jsem si obličej položila do dlaní a plakala jsem. Chci aby to byl hnusný sen...sen.
Máma mi zavolá po 3 letech a řekne mi tohle...bolí to.

T - Co se stalo brouku?

Přišel Tom který se tvářil vystrašeně a hned jak jsem zvedla svůj pohled tak šel ke mně.
A klekl si na kolena a obejmul mně.

L - Moje teta umřela...volala mi máma aby mi to řekla.

Plakala jsem jako miminko co chce svojí maminku aby ho utěšilo.

T - To mně mrzí..

Tom mně víc k sobě přitiskl a hladil po vlasech, nepřestala jsem plakat. Plakala jsem hodně.
Najednou si mně Tom zvedl jako "nevěstu" a šel se mnou.

L - Kam mě to bereš?
T - Spíš u mně..nechci tě takhle vidět bolí mně to.
L - Ale chodit umím sama..

Tom se jemně usmál, a odnesl mně do jeho pokoje. Položil mě na jeho postel a zavřel dveře, jen jsem seděla na posteli s koleny u sebe a plakala jsem.
Tom šel ke mně a sedl si vedle mně a zas si mě stáhl k sobě. Ucítila jsem jak mi dal pusu do vlasů a houpe s náma, moje oči už byli unavené z toho breku..nakonec jsem usnula v Tomovo sevření.

Ztracená v jeho očích Kde žijí příběhy. Začni objevovat