10

112 8 0
                                    

Tomův pohled
Prohlížel jsem si její obličej, je tak krásná. Ale moje oči zabloudili k jejím rtům.
Chtěl jsem jí políbit, chtěl jsem ochutnat její rty, chtěl jsem se do nich zakousnout.
Držel jsem se ale neudržel jsem se a políbil jsem její rty.
Ona začala spolupracovat, její rty byli sladké, chutnali jak třešně které jsou zralé a krásně sladké.
Svoje ruce jsem dal na její pas a ona zas položila svoje ruce na moje tváře a víc si mě k sobě přitiskla. Jemně jsem jí kousl do rtu a ona se usmála do našeho polibku a já se taky usmál.
Když nám došel vzduch tak jsme se od sebe oddělili a jen na sebe v tichosti koukali a jemně jsme se na sebe usmáli.

L - Asi by jsme měli jít spát, zítra přece jen fotíme.
T - Jo měli.

Usmáli jsme se na sebe a dal jsem jí pusu na čelo. Vypl jsem mobil a lehl jsem si a Luna ležela vedle mně.
Zkusil jsem si jí k sobě přitáhnout, a neprotestovala.
Měl jsem její vlasy u nosu, čichal jsem jejich vůni. Její vůni mi připomínala byli čerstvé lesní plody.
Po chvilce jsem nakonec usnul s Lunou v náruči.

Probudil jsem se přibližně v 8:07, podíval jsem se na Lunu která v klidu spala. Byla vážně roztomilá musím přiznat.
Pohladil jsem jí po její hladké pleti, a ona se usmála a pomálu otevřela svoje oči.

L - Dobré ráno.
T - Dobré ráno
L - Máme tu něco k jídlu?
T - Čekej kouknu se.

Koukl jsem se do tašky kde máme jídlo, a byli tam nějaké tyčinky. Snídaně nic moc ale furt lepší než nic.

T - No máme jen tyčinky ale lepší než nic.
L - To máš pravdu.

Usmála se na mně a já jí podal tyčinku a sobě jsem si vzal taky. Seděli jsme vedle sebe, vzal jsem mobil a vytočil Billa a zavolal mu jestli ke už v Berlíně.

B - Ahoj Tome.
T - Čau, hele už jsi ve městě?
B - Jojo proč?
T - Zapomněl jsem si klíče od domu doma a nemám se jak dostat domů.
B - A kde jsi byl přes noc?
T - Nooo asi mi to neuvěříš ale s Lunou jsme spali u ní ve sklepě.
B - Ve sklepě? No tak to jsem nečekal pak mi to líp vysvětlíš ale tak přijď před můj dům a pak tě hodím domů a pak pojedem na to focení.
T - Jasně.

Típl jsem to a koukl se na Lunu.

T - Pomůžu ti to tady poklidit a půjdu, sejdem se v 13:00 na tom focení.
L - Dobře a děkuju.
T - Neděkuj.

Zvedli jsme se a obuli jsme si boty a Luna uklidila deku a polštář do krabice a já dal matraci do toho igelitu.
A pak jsem jí uklidil zpátky kde byla.

T - Co řekneš Ivet když se tě zeptá kde jsi spala?
L - Řeknu že v hotelu.

Ušklíbla se na mně a zas odhalila svoje krásné bílé a špičaté zuby.

T - Tak tohle byl hotel úplně úžasnej.
L - To teda..ale s tebou to tu bylo fajn.
T - S tebou taky, a klidně bych to zopakoval ale ne ve sklepě.
L - Musím souhlasit, už půjdem.

Luna šla ke dveřím které odemknula a pak když jsme vyšli tak pak za námi zamkla. Šel jsem k chodovím dveřím a koukl se na Lunu, zas jsem měl tendenci jí zas políbit.

T - Na rozloučenou by mohla být malá pusa ne?
L - Jen kamarádská.

Naklonil jsem si k ní a nastavil tvář kterou mi políbila.
Následně jsme se obejmuli a rozloučili se, nasadil jsem si sluchátka a pustil si písničky a šel k Billovi.
Furt jsem myslel na Lunu, pamatuju si když jsem viděl její profil tak jsem mohl na ní nechat oči.

Asi po hodině jsem došel před dům Billa a už byl doma bo tam měl auto.
Otevřel jsem plot, a šel k hlavním dveřím a zazvonil na Billa.
Bill mi hned otevřel dveře a já šel dovnitř a vyzul si boty.

B - Tak mi vysvětli proč jsi spal s Lunou ve sklepě.
T - Tak si pojď sednout.

Sedli jsme si na gauč a já mu všechno řekl, Bill hltal každé moje slovo.

Ztracená v jeho očích Kde žijí příběhy. Začni objevovat