Tom šel vyvenčit psi a já si připravovala věci na focení. No spíš už mám připravené věci jen se nalíčím a obleču se.
Svoje líčení jsem dneska neudělala něco extra ale prostě něco obyčejného.
Byla jsem spokojená s tímhle tím, teď jsem jen musela vybrat oblečení.
Šla jsem ke skříni a vytáhla z ní kusy oblečení.Byla jsem ready, jen jsem si upravila vlasy a pak jsem vzala věci a šla k autu.
Doufám že dnešek nebude utíkat tak rychle bo zítra jedu na ten pohřeb... a vím že to nebude nic dobrého.Nasedla jsem do auta a nastartovala, hned jsem pustila písničky a vyjela z příjezdové cesty a dálkovým ovladačem jsem zavřela vrata.
Cesta mi celkem utíkala...čas byl rychlejší..i cesta byla rychlejší. Život v Berlíně byl zrychlený.
Moje mysl si asi se mnou hraje.
Přijde mi že pro mojí mysl jsem snad nějaká panenka.Jak říkám, cesta trval pro mně snad pár minut..nebo mi to tak přišlo.
Zaparkovala jsem před byt Hanny, vystoupila jsem z auta a vyndala věci z něho a poté jsem zamkla auto. Šla jsem k hlavním dveřím u kterých byli zvonky z jmény a já zazvonila na Hanny.
Hanna mi automaticky otevřela a já šla dál, měla jsem štěstí že nikdo zrovna nepoužíval výtah. Vešla jsem do něj a jela jsem do 6 patra.
Přijela jsem do 6 patra a vyšla jsem z výtahu a šla ke dveřím.
Už když jsem stála u dveří jsem slyšela hlasitou hudbu. To je typická Hanna, vždy musí mít nahlas hudbu jako na pouti.
Zazvonila jsem, a čekala až mi otevře dveře.
Během chvilky mi je je otevřela a hned silně obejmula.H - Ahoj bobino moje, než začneme fotit tak mi řekneš všechno co se stalo.
L - Ahoj, jasně ale sedni si na to.Hanna rozpustila naše objetí a pomohla mi s věcmi. Položili jsme je na zem v obýváku, a obě jsme si sedli na gauč.
H - Tak povídej.
L - Dobře ale ať to s tebou neflákne pak.Začala jsem jí říkat úplně všechno, hltala každé mé slovo. A byla víc a víc v úžasu, no ale když jsem jí říkala o té části kdy mně Tom vyprstil a že jsme spolu měli opravdu úžasnej sex tak jí spadla čelist.
Když jsem jí vše řekla tak jsem se bála reakce.H - Je mi líto tvé tety byla to skvělá žena.. a s tím Tomem...holka co kdyby jste to spolu dali dohromady?
L - Nevím jak to má on...a já..a chci pauzu od vztahů....asi.
H - To co pro tebe dělá je sakra hezký...nedělá to jen tak.Tomův pohled
B - Tak povídej Tome, s čím chceš poradit?
T - Jde o Lunu kluci.Byl jsem u Gustava doma kde byl Bill i Georg, vždy když potřebuju poradit tak jim napíšu. A teď tu radu doopravdy potřebuju jako sůl.
Gu - Vyspal ses s ní?
T - Ano a-
B - Kurva Tome že jsi jí neposlal do prdele? Nebo co se stalo?
T - Asi mám k ní city...
Ge - Cože?!Všichni na mně koukali v šoku, nedivím se jim. Na lásku jsem nevěřil a teď jí asi cítím...jak?
B - Tome myslíš to vážně?
T - No asi jo...já nepoznám jaký je rozdíl být zamilovanej nebo milovat.
Ge - Tak nám popiš jak se s ní cítíš? Řekni vše.
T - Když se usměje směju se taky, trápí jí něco mně taky. Její dotek mi způsobí husí kůží, mám šimrání v břiše a hned mi ten svět přijde hezčí..chci jí mít u sebe když usínám...chci být její příčina k úsměvu...Gu - Tome...ty jí miluješ.
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,