1

333 15 1
                                    

Připravovala jsem si věci na focení. Focení je náplň mého života.
A asi bych měla něco o sobě říct hej? Jmenuju se Luna Adler je mi 22 let. Živím se jako barmanka ale chtěla bych se živit jako fotografka. Miluju focení, ale zatím fotím svatby, známý. Ale nejčastěji mojí kamarádku na OnlyFans, nefotím jí nahou ale třeba jen ty odvážnější fotky. Je to moje nejlepší kamarádka vlastně.
Mám přítelkyni..ano přítelkyni jsem Bisexuál. Jenže náš vztah už není jako dříve, podstatě s ní jsem abych měla jde bydlel.
Žárlí na všechny kromě té kamarádky jak jí fotím.

Jsem vysoká 167cm mám štíhlou postavu, dlouhé a hodně tmavé ( hnědo černé) hnědé vlasy které mám na jedné straně vyholené.

Jsem vysoká 167cm mám štíhlou postavu, dlouhé a hodně tmavé ( hnědo černé) hnědé vlasy které mám na jedné straně vyholené

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Moje oči jsou zeleno modré, a můj obličej zdobí stříbrný septum.

Nejsem nějak výrazná bych řekla, jsem prostě obyčejná holka co není šťastná ve vztahu. Asi se ptáte proč se nevrátím k rodičům? Když jsem jim řekla že jsem i na holky tak to moc dobře nenesly a dost jsme se pohádali. Od té doby jsme se neviděli.

Měla jsem připravené světla a foťák, teď jsem jen čekala na Hannu než přijde. Většinou fotíme u ní doma a dneska neděláme výjimku.

H - Tak můžem.

Přišla Hanna ve spodním prádle v černo červené barvě které bylo krajkované. Bylo hodně hezké.
Hanna začala klasicky pózovat a já byla ve svém živlu.
Miluju když můžu fotit, zaznamenávat momenty, jo fotím jí secí pro OF ale platí mi za to a označí mě tam jako fotografku takže někdy mám zpětnou odezvu.
A navíc Hanna tu je pro mně furt a to že jí fotím je pro mně maličkost.

Fotili jsme tak dvě hodiny a teď jsme se dívali na ty fotky jak vypadají. A byli úžasné.

L - Upravím ti je a pak pošlu jo?
H - Co chceš na nich upravovat? Jsou jako vždy DOKONALÉ!
L - No jen světla a tak, třeba tahle fotka by byla hezčí v menším světle.
H - No když myslíš..jí abych nezapomněla. Tady máš 200€.
L - 200€?! Jsi blázen to je moc.
H - Teď vydělávám hodně a to díky tobě a ty si ty peníze zasloužíš.

Podala mi peníze a já na ně koukala...tolik peněz najednou..třeba bych mohla časem našetřit na nějakej byt a odejít od Ivi.
A nemusela poslouchat ty její kecy atd atd.

L - Děkuju moc.

Obejmula jsem Hannu a ta mě na zpět taky obejmula.
Zabalila jsem si věci a rozloučila s Hannou a šla si všechno odnést do auta.
Sedla jsem si do auta a nastartovala a jela domů..teda jestli se tomu dá říkat domov.
Cesta trvala chvilku tak 15 minut.
Když jsem přijela k bytu tak jsem vystoupila z auta a vyndala z něj věci a poté zavřela.
Otevřela jsem vchodové dveře a šla k výtahu abych se dostala do mého patra.

Přijela jsem k našemu patru a šla k bytu, otevřela jsem dveře a položila si věci a potom vyzula.

I - Ahoj miláčku.

Bože nesnáším když mi tak říká...a dobře to ví ale nebudu se s ní hádat.

L - Ahoj.

Iva šla ke mně a pomohla mi s věcma, ale zas jsem ráda zem vždy když přijedu z focení tak mi s tím pak pomůžeme uklidit.
Zavřela jsem dveře, a sundala si mikinu kterou jsem pověsila.
Pak jsem si vzala jen foťák a šla k laptopu.
Foťák jsem připojila k laptopu abych do něj nahrála fotky abych je mohla upravit. I samotné úpravy mě baví.

Měla jsem upravené všechny fotky a poslala jsem je Hann. A ta je už zveřejnila na svém OF profilu.
Kde dala můj Instagram a e-mail.
Ivet už spala bo brzo ráno jde do práce, já jsem v obýváku a jsem furt na laptopu.
Všimla jsem si že mi přišel e-mail, otevřela jsem ho a koukla se kdo mi napsal...nevěřím svým očím. BILL KAULITZ?!

,,Zdravím slečno Luno. Jmenuju se Bill Kaulitz a mě a zbytek skupiny nás zaujali fotky vaší kamarádky jak jste jí fotila. Viděli jsme víc vašich fotek a moc se nám vaše práce líbí! Měli by jsme zájem s vámi nafotit několik fotek. O ceně se poté domluvíme kolik budete chtít.
Budu rád za vaší odpověď, přeji hezký den.,,

Skontrovala jsem jestli je to fakt jeho pravej e-mail . A byl, byl ověřenej.
Byla bych blázen kdybych to odmítla! Hned jsem mu napsala že s nima chci nafotit fotky že budu jedině ráda. Poslala jsem mu svoje číslo aby mi zavolal aby jsme se lépe domluvili.
Já věděla že ta zpětná odezva se jednoho dne vyplatí.

Ztracená v jeho očích Kde žijí příběhy. Začni objevovat