Tomův pohled
Zavřel jsem dveře od pokoje Luny, nezlobil bych se kdyby se přede mnou převlékla. Pořád slyším to její sténání. Jak jsem jí dokázal jen mím dotykem dohnat k šílenství. Že díky mím dotykům její tělo házelo jako by bylo posednuté.
O to bylo málo co jsem jí dopřál, kdybych jí mohl dát všechno tak bude pak doopravdy posednutá.Vešel jsem do svého pokoje a zavřel za sebou dveře. Šel jsem ke skříni a vzal si na sebe oblečení.
Ve finále jsem si vzal tohle, přece jen jedu k mámě tak se nemusím nějak obléknout jako na rande. Ještě jsem si upravil trošku vousy a mohl jsem vyrazit. Popadl jsem mobil klíče od motorky a helmu.Vyšel jsem z domu a nasadil si helmu, sedl si na motorku nastartoval a vyjel jsem.
Těším se na mámu, jen doufám že nebude mít narážky abych si už někoho našel atd.
Opravdu mně tím dokáže naštvat.
Bill by tam měl už být, a doufám že mámě neřekl že u mně teď bydlí Luna. Měla by milion otázek, atd atd a o to fakt nestojím.Asi po hodině a 15 minut jsem dorazil před dům mámi. Zaparkoval jsem a slezl z motorky a sundal si helmu.
Šel jsem k velký dubovým dveřím, když jsem byl malej tak mi ty dveře přišli jako vstup do jiného světa.
Zaklepal jsem na dveře a čekal až otevře,během chvilky se otevřeli dveře kde se objevila máma a hned mě obejmula.M - Ahoj zlato, konečně jsi přijel.
T - Ahoj mami.Máma mě pustila z jejího objetí a šli jsme oba dovnitř. Já se teda na chodbě vyzul a položil jsem helmu na poličku co tam byla.
Máma už byla v obýváku a povídala si s Billem, když jsem se vyzul šel jsem prvně do kuchyně kde jsem si nalil colu do skleničky. Plnou skleničku jsem zvedl a šel s ní do obýváku.B - Ahoj.
T - Ahoj.S Billem jsme se na sebe usmáli a já si sedl mezi Billem a Mámou.
Než jsem položil skleničku na stůl tak jsem se z ní prvně napil. A pak jí položil.B - Tak co Luna?
Vážně jí musel zmiňovat před mámou? Já ho přerazím.
Podíval jsem se na Billa s pohled jestli si dělá srandu a on se na mně jen blbě usmál.M - Kdo je Luna?
T - Nikdo mami.
B - Je to naše jakoby kamarádka by se dalo už říct. Fotila a ještě bude fotit pro nás, no a ona se rozešla s její přítelkyní bo jí podváděla a ona neměla kam jít tak si jí Tom vzal k sobě.
M - A já si myslela že by to mohla být nějaká známost ale pokud je slečna na holky..
T - Mami je za prvé na holky a na kluky, a za druhé je to jen kamarádka.Na kterou furt myslím a chci aby jí moje doteky doháněli k šílenství.
M - A neseznámíš mně s ní?
A už to začíná, ale já a ani Bill nedokážeme odseknout mámu. Udělala pro nás toho hodně a znamená pro nás všechno.
T - Uvidíme mámi.
Jemně jsem se usmál na mámu a ta se na mně usmála taky. Ještě chvilku jsme si povídali o něčem jiném ale máma šla do kuchyně se kouknout na dort co péče jestli je. Když se zvedla z gauče a odešla hned jsem se podíval na Billa.
T - Vážně si musel před mámou vytahovat Lunu?
B - Tome..je vidět že se ti líbí, a taky jsem chtěl vědět jak jí je.
T - Má se dobře, klidně se za ní můžeš podívat.
B - Dobře, tak až nebudete chtít mít soukromí tak dej vědět.
T - Jaké soukromí?
B - Vážně to budeš zkoušet? Je vidět že se ti líbí, jak si na ní furt koukal a jako první z nás si jí hned pomohl při první příležitosti, což ti fakt nevyčítám ale je to okaté.
T - Je hezká to lhát nebudu ale je to jen kamarádka, jsme jen kamarádi.Kamarádi co dělají věci které kamarádi nedělají...a ještě dělat budem.
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,