15

131 12 0
                                    

Snažím se usnout ve své nové posteli..je to divný pocit.
Furt se převaluju ze strany na stranu.
Nejde to.
Proč mi nejde usnout? Však jsem vždycky hned usnula.
Nebude to tím že furt přemýšlím nad tím proč to Ivet udělala?
Udělala jsem něco špatně? Nejsem už atraktivní? Ano nemilovala jsem jí..ale i tak bych jí nepodvedla.
Kurva...já pro ní dělala první poslední. Kupovala jsem jí kytky, brala na výlety, snažila jsem se jí dělat šťastnou.
Že bych se snažila málo? Bylo to mojí láskou k ní? Která už zashla jako plamen u svíčky.
Cítila jsem jak mi z očí vylezli slzy které chtějí jít na povrch.
Cítila jsem jak mi po tvářích tečou studené slzy, jedna po druhé tekla.
Stala jsem se z postele a šla do kuchyně, šla opatrně do kuchyně abych nevzbudila Toma.

Rozsvítila jsem malé světlo v kuchyni. Vyndala jsem si skleničku a natočila si vodu.
Opřela jsem se o linku a napila se...moje slzy stále tekli. Chtěli ven.
Koukala jsem do země a přemýšlela, moje hlava teď nic jiného nedělá.
Nepamatuju si kdy jsem takhle naposledy tolik přemýšlela.

T - Proč nespíš?

Vyrušil mě Tom, rychle jsem si utřela oči a nahodila falešný úsměv a doufala že nic nepozná.

L - Měla jsem žízeň.
T - A co tvoje oči?

Nic jsem neřekla, on ke mně šel. Když byl u mně tak svoje ruce položil na můj pas a koukal mi do očí.

T - Víš co mi teď tvoje oči říkají?
L - Co?
T - Tvoje očí říkají že růže už nerostou že dávnou jsou zvadlí a nese je proud.

Mlčela jsem, nevěděla jsem co říct. Jen jsem koukala do jeho očí.
V jeho očích jsem teď viděla klidné moře a noční oblohu plných hvězd.

T - Trápí tě to s tou Ivet že?
L - Jo..
T - Ale ty jsi nemilovala už ne?
L - Ne..ale říkám si proč? Udělala jsem něco špatně? Nejsem už atraktivní? Dělala jsem toho málo?
T - Nic si špatně neudělala. Jsi atraktivní a určitě ses snažila, nemilovala jsi ale nepodvedla si jí.

Nic jsem neříkala, jen jsme na sebe koukali. Zvedl svojí ruku a položil jí na mojí tvář a palcem setřel mojí slzu.

T - Mám spát s tebou brouku? Třeba ti to pomůže.
L - Postačí když mi dáš prášek na spaní.
T - No ten ti nedám.

Chytl mě  za ruku a vedl nás směrem k mému pokoji.
Když jsme tam došli tak zavřel za námi dveře.

L - Nemusíš se mnou spát.
T - Mlč.

Najednou si mně zvedl do náruče a udělal se mnou pár kroků a položil mě na postel.
Obešel postel a lehl si ke mně.
Přitáhl si mě k sobě a oba nás přikryl, moje hlava ležela na jeho hrudi a poslouchala jsem tlukot jeho srdce. Cítila jsem jeho silnou ruku jak mě jemně hladí po vlasech a jeho druhá ruka si mně drží okolo boku. Oba jsme mlčeli a já poslouchala jeho srdce. Tlukot jeho srdce a jeho doteky mě uspali.

Ztracená v jeho očích Kde žijí příběhy. Začni objevovat