Nečekala jsem že mi Tom dá nějaký dárek...hlavně proč? Narozeniny nemám a nic se neslaví.
L - Děkuju Tome...ale já narozeniny nemám. Tak proč ta kytice a ten dárek?
T - Jen tak, chci ti udělat radost.
L -Tak se ti to povedlo.
T - Ale ještě ses nekoukla na to co je v té tašce.Na tašce bylo napsáno pandora, to jsem zvědavá co tam bude.
Položila jsem kytku na linku a vyndala jsem z tašky krabičku.
Tom šel ke mně blíž a svojí hlavu si opřel o moje rameno. Zas jsem cítila jak mě lochtají na rameni.
Krabičku jsem držela v ruce a pomálu jí otevřela. Když jsem jí otevřela tak jsem čekala že tam bude jen náramek s jedním korálkem a časem bych to doplnila. Ale už tam na mně čekal hotový náramek který byl nádherný.Zamilovala jsem se do toho náramku, nikdy jsem nic takového nedostala od někoho.
Bylo mi upřímně trošku do breku, usmála jsem se nad tím a furt jsem si prohlížela ten náramek. Najednou Tomovo ruka vzala ten náramek a jeho druhá ruka vzala mojí ruku. Rozepnul náramek a na levou ruku mi jo nasadil a zapnul.
Následně si mně Tom otočil čelem k sobě a mně zrovna začala po tváři téct slza.T - Copak? Proč brečíš?
L - Nebrečím...jen mi to prostě udělalo radostJeho palec mi utřel slzu co mi stékala po mé studené tváři. Jen jeno dotek palcem...probudil ve mně neskutečné teplo.
Jeho ruka hladila mojí tvář a druhou si mě držel za pas. Svoje ruce jsem omotala kolem jeho krku. A jen jsme se na sebe koukali. Moje oči se přesunuli na jeho rty, zas jsem neměla tendenci ho políbit...bylo to silnější než já. Nakonec jsem políbila jeho rty, Tom byl překvapený bo prvně nevěděl co dělat. Ale hned začal prohlubovat náš polibek.
Jeho ruka co byla na mém pasu se přesunula na můj bok, a pak pomálu na můj zadek který pevně chytl.
Musela jsem se usmát. Musela jsem.
Musela jsem dát najevo že mám z toho radost, že mě dokáže odreagovat. Že si jo vážím.
Když nám došel vzduch tak jsme přerušili náš polibek a koukali na sebe a já se usmívala od ucha k uchu.T - Co se culíš brouku?
L - Nemůžu?
T - No měla by si...máš dneska něco v plánu?
L - Nemám.
T - Tak dneska půjdem na večeři spolu ano? Dnešek je náš.
L - To pozvánka na rande?
T - No možná ano, možná ne. Jak chceš ty.Tom se ušklíbl a jazykem přejel po svém piercingu ve rtu.
Já se na něj zazubila takže jsem odhalila svoje výrazné špičáky.L - A mohu vědět zda jdem někam do nóbl restaurace? Nebo ne?
T - K čemu to potřebuješ vědět?
L - Abych věděla co si mám vzít na sebe.
T - Hm..co kdyby sis dneska vzala sukni nebo šaty?
L - No moc nenosím.
T - Tak pro mně uděláš výjimku.
L - A to řekl kdo?
T - Já.Tom se jen na mě šklebil a já se kousla trošku do spodního rtu. A prohlížela si každý kousek jeho obličeje.
L - Fajn, tak pro tebe to udělám.
T - A dneska ještě něco pro mně uděláš?
L - Uvidíme Tome.Svojí ruku jsem položila na jeho tvář a prstama jsem si hrála s jeho vousy. A pak následně ho políbila a Tom jak jinak spolupracoval. Ale byl to krátký polibek.
L - Dobře tak teď budu mít chvilku pro sebe, zacvičím si vykoupu a budu relaxovat a pak půjdem na tu večeři.
T - Dobře platí, tak aspoň teď jdu vyvenčit psi.Usmáli jsme se na sebe a následně jsme šli od sebe, Tom šel pro vodítka a já si vzala kytky a dala je do vázy kde jsem nalila vodu a šla jí odnést do pokoje.
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,