32

141 11 0
                                    

Tom se na mně podíval a ušklíbl se na mně, neustále mi mačkal stehna jako nějaký antistresoví míček.

T - Moje doteky tě dokážou hned udělat vlhkou že?

Jen jsem kývla hlavou na souhlas. Najednou si mně Tom ze sadil z linky.
Ale hned si mně otočil zády k němu a ohnul mně přes linku. Jeho ruce mi hladili záda a mířili pomálu k mému zadku. Když se zastavil u mého zadku tak ho jednou rukou silně zmáčkl a druhou mě zas plácl.
Malinko jsem se prohla v zádech, bo takové vzrušení jsem nezažila. Nevěděla jsem co může udělat.

Ucítila jsem jak mi vyhrnuje sukni nahoru, následně když jí odhrnul tak mi pomálu sundaval tanga která mi spadli ke kotníkům. Už jsem byla celá nedočkavá bylo to jako mučení.
Uslyšela jsem jak si rozepnul pásek, asi během pár vteřin ho do mně silně a rychle vsunul. Zasténala jsem z plných plic, byla to exploze rozkoše a euforie a bolesti.
Tom do mně tvrdě a rychle, držel si mně silně za boky. Doslova mi drtil boky svýma rukama, oba jsme vzdychali nahlas.
Tom jednou rukou opustil můj bok a chytl mně za vlasy které si omotal okolo ruky a následně mně za ně silně zatáhl.
To mně donutilo víc zasténat, mezi mé sténání jsem vykřikla několikrát Tomovo jméno. Moje krev v mém těle se oteplovala...cítila jsem každou buňku v mém těle. Cítila jsem každý malí pohyb Tomovo těla. Cítila jsem šimrání a křeče v břiše a že se mi malinko motala hlava. Poznala jsem že každou chvilku budu, dala jsem to najevo svojí hlasitostí. Tom to poznal  a přidal na tempu.
Během pár sekund jsem prožila neskutečný orgasmus. Klepali se mi nohy, ale Tom ze mně rychle vyklouzl ale udělal se mi na záda. Oba jsme popadali dech, stále jsem byla opřená o kuchyňskou linku a lapala po dechu.
Ucítila jsem jak mi Tom zvedá tanga a zas mi je nasazuje a následně se sehnul pro papírové ubrousky a setřel mi záda. Když mi setřel záda tak mně jemně poplácal po zadku a já se pomálu na něj otočila.

T - Jsem ti měl říct že šukám jak Bůh.
L -Tome..nešukáš jak Bůh...ale jako Ďábel..

Ušklíbla jsem se na něj a on na mně taky, šel ke mně blíž a vysadil si na ní. Omotala jsem svoje ruce kolem jeho krku a on si mě chytl za boky které mě trošku boleli.

T - Jak Ďábel?
L - Ano.
T - Tak to mi lichotí brouku.

Naklonil se ke mně a jemně mě políbil na rty, a následně obejmul. V jeho objetí se mi chtělo hrozně spát.

L - Tome?
T -Hm?
L - Už jsem unavená..asi půjdu spát.
T - Tak čekej.

Než jsem stihla cokoliv říct tak si mně Tom vzal do náruče a odnesl k němu do ložnice kde mě položil na jeho postel.

T - Svlékni se , půjčím ti něco na spaní.

Nic jsem neřekla a udělala tak, svlékla jsem se do spodního prádla během chvilky. Tom mezi tím vylovil nějaké šedé tričko s krátký rukávem.
Které mi podal, já se na něj usmála, sundala jsem si podprsenku před ním a nasadila si tričko. Tom se svlékl do spodního a spolu jsme si lehli do postele. Ležela jsem Tomovi na hrudi a nechala se od něj hladit po zádech což mně urychlilo usnout.

Ztracená v jeho očích Kde žijí příběhy. Začni objevovat