T - Cože?!?
Gu. - No jak nám to vyprávíš tak to zní že nejsi zamilovaný ale spíš miluješ.
B - Musím jedině souhlasit.Najednou ve mně probudil menší strach..že bych miloval?...nebudu lhát ale ano bojím se toho. Jednou jsem miloval a bolelo to. Nechci to zažít zas...je to dávno ale ta bolest se nezapomíná.
B - Tome?
T - Ano?Byl jsem na tolik ponořen v mém myšlení že jen Bill mně z toho vyvedl.
B - Ty se toho bojíš že?
T - Č -čeho?
Ge - Milovat.
T -....
Gu - Tome všichni se známe už dlouho..a trávíme spolu dost času. A my tě známe.
T - Ano bojím se...
B - A čeho přesně?
T - Já ani asi nevím...je to pro mně cizí pocit, znám jen bolestivou stránku lásky..
Gu - Láska ale umí bejt i krásná, a věřím že by ti měla být dopřána...vlastně před ní neutečeš.
B - Neznám na tolik Lunu ale řekl bych že by ti nemusela ublížit. Nemůžeš po jedné špatné zkušenosti před tím utíkat.
T - Jen se bojím...ale když jí vidím tak..tak mám zvláštní pocit co nemůžu popsat.
Ge- Tak je to jasný...miluješ jí.Luny pohled
L - Tak pro dnešek to stačí ne?
H - Jo podle mně jo, nechceš se tu nachvilku zdržet?
L - Promiň ale musím domů, musím se připravit na ten pohřeb.
H - Dobře ale tak třeba jindy by ses mohla stavit ne?
L - Určitě.
H - Dobře a rozhodně to nenech být s tím Tomem.
L - Asi máš pravdu.
H - V tomhle ano.Usmála jsem se na Hannu která mi pomohla s věcmi a následně jsme se rozloučili.
Jedu po ulicích Berlína, už zapadá slunce. Dostala jsem chuť na zmrzlinu..udělám si odpončinkoví zbytek dne. Zastavila jsem u jedné prodejny. Vystoupila jsem z auta a následně ho zamkla, šla jsem dovnitř a hned jsem šla do uličky ze zmrzlinou. Měli tu vanilkovou s bílou čokoládou s kousky čokoládové sušenky. Tuhle kombinaci miluju, byla ve středním kelímku. Vyndala jsem jí z mrazáku a šla jsem k pokladně. Zaplatila jsem jí a šla k autu které jsem odemkla a následně do něj nastoupila a nastartovala. Domů už to je naštěstí kousek.
Cesta trvala tak 5 minut cirka, vyndala jsem všechny věci z auta a šla do domu. Když jsem chtěla otevřít tak jsem zjistila že je furt zamčeno. Takže Tom není ještě Doma. Odemkla jsem a hned mě přišli přivítat Carrper a Antón. Zavřela jsem za sebou dveře a zula se, věci jsem odnesla do pokoje a jen z pokoje jsem si vzala deku a šla do kuchyně kde jsem si vzala lžičku a šla do obýváku si sednou na gauč. Zapla jsem televizi a pustila nějaký random film a u toho jedla zmrzlinu. Psi mi dělali společnost na gauči a společně jsme koukali na film..zajímalo by mně kde je Tom.
A s kým je?
Ježiš..nad čím to zas myslím? Tyhle myšlenky jsem zahnala a zas koukala na film. Zmrzlinu jsem snědla během chvilky, kelímek s lžičkou jsem položila na stůl a koukala na film. Během chvilky mi padali víčka..nakonec jsem usnula.Tomův pohled
Přijel jsem domů..je trošku pozdě. Je 22:15, Luna už je doma tak bude asi spát. Opatrně jsem otevřel dveře od domu a potichu vešel dovnitř. Psi už spí bo hned co přijdu domů tak se rozeběhnou ke dveřím. Uslyšel jsem televizi jak běží..že by Luna nespala?
Vyzul jsem si boty a šel do obýváku, první co jsem viděl byla Luna která usnula na gauči a psi jí dělali společnost. Šel jsem ke stolu kde byl ovladač a vypl jsem televizi. Opatrně jsem z ní sundal peřinu a vzal jí do náruče. Byla tak roztomilá jak spala..vypadal spokojeně.
Neodnesl jsem jí do jejího pokoje ale do svého, opatrně jsem jí položil na postel. Svlékla jsem z ní oblečení, přece jí nenechám v tom spát ne?
Jak jsem z ní jemně a opatrně sundaval oblečení vybavila se mi naše společná noc. Cítil jsem jak jsem jí tehdy přiváděl k šílenství, nemohla se mně nabažit.
Když byla jen ve spodním tak jsem jí přikryl a dal pusu na čelo. Byl jsem už taky unavený, svlékl jsem ze sebe oblečení a vzal si čisté spodní prádlo. Špinavé jsem hodil do špíny a pak jsem si lehl do postele k Luně, opatrně jsem si jí k sobě vzal a dal jí polibek do vlasů.T - Dobrou noc brouku...
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,