9

107 12 0
                                    

S Tomem jsme strávili celej den spolu. Byli jsme na večeři kde to za nás oba zaplatil, i když jsem protestovala.
Teď už začíná stmívat, a momentálně jsme s Tomem v krámu a berem si něco na zub.
Já vzala brambůrky a bombóny a Tom vzal Colu a vodu.
Překecala jsem Toma aby jsme to aspoň zaplatili dohromady.
Když jsme to zaplatili tak jsme to dali ke mně do batohu a šli ke mně, no spíš do sklepa.
Zas jsem si stoupla na skate a Tom mě zas chytl za tuku a propletl naše prsty a vedl mě.
Celkem se začalo ochlazovat a mě byla trošku zima.
Ale naštěstí jsme šli jen chvilku, když jsem byla před bytem tak jsem odemkla a s Tomem jsme šli společně ke mně do sklepa.

T - Nepřijde sem Iveta?
L - Ona? Ta fakt ne má strach ze sklepa.

Tom se uchechtl a já taky, odemkla jsem sklep a s Tomem jsme společně do něj vešli a já pak za námi zamkla.

T -Zas tak malé to tu není.
L - Zas to taky není tak velké.
T - Furt lepší než být celou noc venku ne?
L - Jo to jo.

Tom položil matraci na zem a vyndal jí z igelitu a já vyndala z krabice deku a polštář. Pak jsem to dala na matraci a upravila nějak.
Oba jsme si sundali boty a sedli si na matraci.

T - Úplná romantika.
L - Že? Chce to svíčky růže atd.
T - Jsme měli koupit víno.

Vzpomněla jsem si že tu máme víno od známých co nám přivezli z Itálie. Tak jsem se zvedla a šla pro něj, když jsem ho našla tak jsem ho podala Tomovi který se na mě zazubil.

T - No tak s tebou to bude ještě zajímaví.
L - Tome, člověk se nikdy semnou nenudí.

Podala jsem mu klíče aby nima mohl otevřít víno. A taky se mu to povedlo.

L - A co teď?
T - Můžu na mobil pustit nějakej film.
L - Tak jo.

Tom vyndal mobil z kapsy a začal hledat nějaký film, a já si víc přisedli k Tomi a koukala mu přes rameno do mobilu.
Nakonec vybral nějakej horor a já na něj nevěřícně koukala.

L - No to ne. Jako já se hororů nebojím ale když spíše ve sklepě tak ani náhodou.
T - Když se budeš bát můžeš si mně držet.
L - Tak to se tě budu držet celou noc.

Tom protočil očima a pustil film. Já se pak napila vína a upřímně? Je celkem silný, myslím tím že se po něm člověk jednoduše opijie.
Společně s Tomem jsme se koukali na horor kterej byl fakt děsivej.
Tom opře mobil o krabici aby nemusel držet mobil. Já se k němu víc natiskla a tom si mě chytl okolo boku a držel u sebe.
Společně jsme pili víno co tu jsem měla, už jsem cítila alkohol jak se mi dostává do krve.
Víc jsem se natiskla k Tomovi, bo to začalo být víc děsivé. Bála jsem se tak že jsem se chytla Toma kolem krku a měla přes něj nohu.
Ucítila jsem jak Tom dal svojí ruku na můj zadek, který jemně a opatrně hladil.
Nepamatuju si kdy se mně někdo takhle naposledy dotýkal. Kdy jsem se takhle mohla k někomu přitulit a být u něj.

T - Snad se nebojíš brouku.
L - Ještě se ptej.

Podívala jsem se na Toma a jeho rty byli zbarvené do barvy vína co jsme pili. Jeho piercing ve rtu který byl zlaté barvy se i přes tmu a menší světlo přes mobil leskl.
Jeho tmavě hnědé oči si prohlíží celý můj obličej a moje oči si také prohlíží jeho obličej.
Měla jsem nutkání ho políbit, ale nemůžu. Ivet sice nemiluju a štve mně ale nechci jí podvést ale zas mně neskutečně lákají jeho rty.

Ztracená v jeho očích Kde žijí příběhy. Začni objevovat