Probudila jsem se celkem brzo bo teprve vycházelo slunce. Všimla jsem si že nejsem ve svém pokoji a jsem jen ve spodním prádle. Pak mi to došlo...jsem u Toma. Všimla jsem si dvou svalnatých rukou jak mně pevně drží. Opatrně jsem se otočila čelem k Tomovi...tak v klidu spal s úsměvem na tváři. Když jsem ho viděla tak jsem se musela automaticky usmát..ani nevím jestli jsem zažila to aby se někdo o mně staral jako Tom.
Prstem jsem přejela po jeho nosu a prohlížela si každý kousek jeho obličeje.
Nechápu jak to že je furt sám? Když se takhle dokáže postarat o holku.Podívala jsem se kolik je hodin..je 6:15. Nevím jestli usnu, navíc by to bylo jen na chvilku protože dneska je ten pohřeb a měla bych se pak připravit. Ale stávat z postele se mi nechce.
Prostě se budu jen válet v posteli.
Víc jsem se natiskla k Tomovi a vnímala jeho vůni. Ucítila jsem jak mně najednou Tomovo ruka hladila po mích odhalených zádech.
Naskočila mi husí kůže..jeho prsty byli tak jemné a něžné.T - Vím že jsi vzhůru a doufám že ti nevadí že jsem tě přenesl ke mně do pokoje a svlékl do naha.
L- Nevadí.Zas jsem se víc natiskla k Tomovi, občas po ránu mám mazlivou. A dneska jí fakt mám.
T - Copak? Nějaká mazlivá?
L - Trochu, občas po ránu se chci jen přitulit prostě.
T - Klidně takhle můžem zůstat celej den kdybys někdy chtěla..ležet v posteli koukat na film mazlit se a ležet jen ve spodním prádle.
L - Zní to neskutečně lákavě..Škoda že dneska nemůžu..Bylo mi smutno...drtí mně u srdce to že tu teta už není. Ano patří to k životu jak to mamka řekla, to má pravdu ale prostě to bolí.
T - Bude to dobrý..vím že to bolí.
Tom mně silně obejmul a hladil po vlasech...to co je mezi náma není už jen přátelství..ale nejsme ani spolu....měli by jsme si to ujasnit.
L - Tome?
T - Hm?
L - Víš..chtěla bych si promluvit o nás...to co mezi námi je..co děláme nebo co děláš pro mně už není přátelství. Nevím jak bych to pojmenovala tuhle situaci...a furt nad tím přemejšlím.
T - Máš pravdu..je mi s tebou dobře, rád s tebou trávím čas....a máš mojí plnou důvěru. A představa že by tě v budoucnu měl nebo měla někdo jiný a dělal ti úsměv na tváři mně bolí nevím proč...mám tě opravdu moc rád..ale abych řekl že tě miluju? To asi ne..ale...ale chtěl bych nám dvou dát čas...souhlasíš?Vše co teď Tom řekl bylo..bylo něco co jsem nečekala podstatě se mi tady vylil své city...ale mohli by jsme tomu dát čas..buď to vyjde nebo ne.
L - Ano můžem tomu dát čas.
To se Tomovi rozzářili oči a hned mně políbil mně a já automaticky spolupracovala.
Omlouvám se že je to krátké ale prostě málo času je 🥹 ale snažím se nějak vydávat často tak děkuju za pochopení 🥹
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,