Momentálně uklízím byt, Ivet je v práci a já mám dovolenou tak aspoň poklidím aby nebyli zbytečné hádky kvůli tomu.
Utírala jsem prach ale začal mi zvonit mobil, šla jsem pro něj a volalo mi neznáme číslo. Že by to byl Kaulitz?
Zvedla jsem to a mobil jsem přiložila k uchu.L - Prosím
B - Zdravím je u telefonu slečna Luna Adler?
L- Ano ano.
B - Skvělé! U telefonu Bill Kaulitz, chtěl bych se s vámi slečno Luno domluvit skrze to focení. Kdy by jste měla čas? A kde by jsme fotili?
L - No momentálně mám dovolenou tak mám týden čas, no a to druhé je problém. Nemám žádné "studio" kde by jsme je mohli nafotit.
B - Dobře nevadí tak s klukama něco seženeme.
L - Dobře.
B - když něco seženeme tak vám zavolám a domluvíme se na den a čas, jste z Berlína že?
L - Ano ano.
B - Dobře až to zařídíme tak vám zavolám.
L - Dobře děkuju moc.
B - Není zač nashle.
L -Nashle.Položila jsem mobil, a rozdejchávala jsem to. Musela jsem si sednout bo tohle je pro mně něco neskutečné.
Budu fotit Tokio Hotel..ale až to řeknu Ivet tak snad nebude žárlit.
Ona žárlí na každého ale přehnaně, další věc proč chci od ní jít pryč.
Jsme spolu 3 roky asi..už ani nepamatuju jak jsme se dali dohromady. Ale vím že poslední rok to z mé strany už není láska.Asi po 10 minutách mi zas volal Bill. Vzala jsem mobil a hned to zvedla.
L - Ano?
B - To jsem zas já, zařídili jsme místo na focení a můžem klidně začít zítra pokud teda můžete?
L - Můžu..a můžem si tykat? Zas tak stará nejsem.Bill se do telefonu zasmál, má sladký smích.
B - Ano můžem kolik ti je?
L - 22.
B - Tak to jsi ode mně a Toma jen 6 let mladší..no zítra tě přijedem vyzvednout ano?
L - ne klidně přijedu svým autem.
B - Kde bydlíš? Trváme na tom.Povzdechla jsem si ale zas usmála nad tím.
Řekla jsem mu svojí adresu a domluvili jsme se na času. Přijedou pro mě v 12:30.
Poté jsem se s nim rozloučila, a típla mobil.
Mám z toho neskutečnou radost!!—-skipe time—-
Momentálně se připravuju na to dnešní focení oblečení už mám na sobě.
A teď se jen líčím, sice budu fotit já je ale taky musím nějak vypadat.
S výsledkem jsem byla spokojená na 100% vlasy jsem si ještě učesala a tak.
Jsem ráda že Ivet je v práci bo bych poslouchala ty její kecy.Česala jsem si vlasy když jsem zrovna uslyšela zvonek.
Šla jsem ke sluchátku a zeptala se kdo je, byl to Bill. Otevřela jsem mu dveře a já se přinesla věci do přecíně. Nabídl se mi že mi s tím pomůže.
Uslyšela jsem klepání na dveře a hned šla otevřít.
Nemůžu věřit tomu že ti stojí Bill Kaulitz..
B - Ahoj! Rád tě osobně poznávám.Hned mě silně obejmul..to jsem nečekala upřímně. Ale objetí jsem mu vrátila na zpět.
Rozpustili jsme naše objetí a Bill mi pomohl s věcma.
Pak jsem jen za sebou zamkla, a šli jsme spolu. Je celkem upovídaný, ale to mám na lidech ráda.
Přišli jsme k jeho autu a hned jsme otevřeli kufr a dali do něj moje věci.
Pak jsem si chtěla sednou do auta do zádu ale Bill mi hned otevřel dveře.L - Děkuju.
Usmála jsem se na něj a Bill mi úsměv oplatil taky. Sedla jsem si do auta, na místo řidiče někdo seděl. Ta osoba se na mě otočila a to jsem poznala že je Tom..
T - Ahoj, jsem Tom.Podal mi ruku a já jí přijala a potřásla si s ním.
L - Ahoj, jsem Luna. Těší mě.
T - Mě taky.Věnoval mi úsměv který jsem mu oplatila.
Pustili jsme naše ruce a v tu chvíli Bill sedl do auta.
A Tom nastartoval a vyjeli jsme směrem na místo kde budem fotit.
Celou cestu jsem si povídala s Billem.
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,