41

102 12 4
                                    

Skipe time

L - Pane Bože!!!

Přišel mi dopis od makléře...teta mi odkázala 10 000€ ! Můžu si najít nějaký krásný pronájem nebo si koupit nějaký byt.

T - Co tu tak řveš brouku?
L - Teta mi odkázala peníze...mohu si najít nějaký byt.
T - Ty chceš odsud pryč?

Nevím co mu mám říct..ale...ale..mám takový zmatek.
Jen jsem si sedla na postel a položila si obličej do dlaní. A přemýšlela...ucítila jsem silnou ale jemnou ruku co mi přejíždí po zádech. Zvedla jsem hlavu abych se mohla podívat na Toma.

L - Já nevím Tome...nechci od tebe pryč..ale zas mi přijde že tě otravuju tady..

Tom se na mně podíval tím jeho nemilejším úsměvem co jsem kdy viděla... byl tak okouzlující. Když se na vás usměje tak máte pocit že je jen na světě všechno dobré.

T - Já tě tu chci zlato...a co kdyby jsme si udělali výlet? Já Bill Gustav a Georg máme v plánu jít na pouť. Můžeš jít s náma...ne ty musíš.
L - Dobře..v kolik?
T - Tak je 17:30 tak za dvě hodinky ano?
L - Dobře..tak jdu si hodit sprchu a jdu se připravit.
T - Dobře.

Nevím proč ale dala jsem Tomovi jemný polibek na tvář a zvedla se z postele. Ale rychle mně Tom plácl po zadku. Já se na něj otočila s úšklebkem a nadzvednutým obočím.

T - Chci tě jen oznámit že ten tvůj božský zadek je už jen můj.
L - Jo?
T - Ano.

Jen jsem se zazubila na Toma a odešla jsem do koupelny.

V koupelně jsem se svlékla a vlezlá do sprchového koutu kde jsem nechala na sobě téct teplou vodu.
Zaklonila jsem hlavu a zavřela oči a užívala si tu vodu...nic jiného jsem nevnímala.

T - Přidám se k tobě.

Měla jsem infarkt. Rychle jsem se otočila na Toma který byl se mnou ve sprchovém koutě. Stál tam nahý..po jeho svalnatém těle mu stékala teplá voda...před obličejem měl pár mokrých pramínků jeho vlasů.
Stála jsem tam jako přikovaná...nezmohla jsem se ani na slovo.

T - Copak maličká? Snad se mně nebojíš?

Přibližoval se ke mně, já udělala krok do zádu a narazila jsem do zdi zády..nemohla jsem z něho zpustit oči.
Tom se ke mně příblížil..byli jsme od sebe pár Cm.
Moje oči byli snad nějak přitahovány jen k němu.
Ucítila jsem jak Tomovo ruka mně drží za tvář a palcem mně hladí po tváři.
Druhou rukou si mně chytne za bok ale pomalinku dává svojí ruku na můj zadek který silně chytne a to mně donutí zalápat po dechu. Tomův palec přejíždí po mém rtu, a jeho oči nemůžou odvrátit zrak ze mně.

T- Otevři jemně pusu.

Udělala jsem co mi řekl..svým palcem mi přejížděl po okraji rtu. Pak mi pomálu dal jeho palec do pusy...jen do části kde končí první článek. ( snad chápete) Jemně jsem Toma kousla do toho palce.

T - Jsi tak sexy..a chci aby si byla moje.

Vyndal svůj palec z mích rtů a pak se přilepil svýma rtama na ty moje a intenzivně a dravě mně líbal. Já jen spolupracovala, naše rty mezi sebou zápasili.. zrychleně jsem dýchal. Moje ruce byli omotány okolo jeho krku a on měl své ruce na mém zadku který drtil..drtil ho v silném sevření. Občas jsem mu do našeho polibku zasténala.
Když nám došel vzduch tak jsme odlepili naše rty a koukali jsme na sebe.

T - Chci tě tak moc ošukat...

Ztracená v jeho očích Kde žijí příběhy. Začni objevovat