Šla jsem ke svému laptopu a pomocí kabelu co jsem připojila na foťák do noťasu jsem do něj stáhla fotky.
Hned jsem je začala upravovat aspoň těch pár co tu mám.
Když jsem upravovala 5 tak za mnou přišla Ivet, ale celá upravená jako by někam šla.
Její špinavě blond vlasy byli učesané fakt pečlivě. Její vlasy jí končilo u lopatek, měla na sobě uplé šaty s hnědou barvou a větším výstřihem.
Její make-up byl sladění do barvy jejich šatů.
Na prstech měla pár zlatých prstýnků a kolem krků zlatý náhrdelník co jsem jí dala k narozeninám.
Vážně jí to slušelo musím přiznat.
Ale proč se tak oblékla? Napadlo mě zda se mi třeba nechce omluvit ve stylu že by jsme šli do restaurace a večer by byl omluvný "sex" na který bych si nestěžovala. Ano nemiluju jí ale sex by neuškodil. Nejsem jako ona abych masturbovala, přijde mi to nechutné.L - Ty někam jdeš?
I - Jdu jen ven s jednou mojí kamarádkou. Šla jsem ti to jen říct abys věděla.Aha..takže omluva nebude.
L - Dobře, v kolik přijdeš?
I - Ještě nevím, kdyžtak ti zavolám tak pa zlato.
L - Ahoj a užij si to.Odešla, a po chvilce jsem uslyšela zabouchnutí dveří.
Vrátila jsem si k práci když v tom mi cinkl mobil.
Koukla jsem se co to je a byla tam žádost o zprávu.
Otevřela jsem jí a byla tam zpráva od Toma.—-chat s Tomem—-
Tom: Ahoj, tak co? Všechno dobrý? :)Já: Ahoj, Jojo teď akorát mladá šla ven s kamarádkou tak bude klid.
Tom : Tak to je dobře. Nechtěla bys někdy někam zajít? Víc se poznat, přijdeš mi dost fajn :).
Já : Jo určitě můžem :) budu jedině ráda.
—-konec chatu—-
Chvilku jsem si ještě psala s Tomem a všem možným. Pak jsem se ale zas vrátila k úpravám fotek.
Pak jsem upravovala Tomovo fotku, podívala jsem se na ní. Jeho oči mě doslova hypnotizovali.
V jeho očích jsem viděla spoustu věcí..neklidné moře které je v bouři, ale zároveň klidnou a krásnou noc.
Čím to je?
Koukala jsem na tu fotku 7 minut a pak jsem si řekla že to pro dnešek končí.
Podívala jsem se kolik je hodin a bylo už 20:05. Čas mi dneska utekl jak voda, ale je divné že Ivet je furt pryč.
Většinou se takhle dlouho nezdrží.
Ale třeba se jen zakecali nebo něco. Už jsem dál nad tím nemyslela a šla si dát sprchu.
Šla jsem do koupelny kde jsem za sebou zavřela dveře a hned se svlékla a šla do sprchy. Pustila jsem teplou vodu která hned na mě začala padat.
Nechala jsem po svém těle téct teplou vodu, cítila jsem na svém těle každou dopadnutou kapku.
Tohle moje tělo potřebovalo.
Umyla jsem si hlavu a celé tělo. Vypla jsem vodu a otevřela jsem skleněné dveře od sprchy natáhla jsem si pro ručník kterým jsem se osušila a poté ho hned omotala kolem sebe.
Prádlo co bylo na zemi jsem sebrala a odnesla do špíny.
Pak jsem šla do ložnice ke skříní kde jsem si vyndala čisté tanga a pyžamo.
Oblékla jsem se a šla pro mobil, byla tam zpráva od Ivet. Že dneska nepřijde že bude spát u té kamarádky.
Jo tohle je trošku divný, ale třeba to přehnali s drinkama.
Zeptám se jí na to až přijde, šla jsem do kuchyně a koukla se zda tu je něco navařeno ale není.
A mě se nechce vařit tak si aspoň udělám čínskou polévku.
Vyndala jsem čínskou polévku a nechala vařit vodu, vyndala jsem misku kam jsem dala nudle a koření. Během chvilky byla voda hotová a já zalila nudle. Vzala jsem si příbor a jídlo jsem si vzala k televizi.
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,