27

132 11 0
                                    

Tomův pohled
Luna mi usnula v náruči měla slzy po celém obličeji. Je mi jí tak líto...zkoušel jsem něco vymyslet co by jí mohlo udělat radost.
Napadla mě maličkost, že jí koupím náramek od pandory.
Ráno pojedu do města než se probudí a dám jí to jako dárek.
Pomálu jsem si lehl s Lunou v náruči a společném jsme usnuli.
Můj nos jsem měl ponořený v jejích vlasech a pochvilce usnul.

Probudil jsem se v 6:30, podíval jsem se na Lunu která stále na mě ležela a spala. Byla tak roztomilá a krásná, jemně jsem jí pohladil po tváři, a následně jí opatrně ze sebe sundal. Přikryl jsem jí dekou, a já potichu odešel z pokoje. Zavřel jsem dveře a šel jsem do kuchyně, psi už byli vzhůru...no spíš byli tak na půl. Otevřel jsem dveře na zahradu aby se mohli jít vyčůrat ven. Následně jsem jim nasypal granule a pak jsem si udělal rychlé kafe.
Když jsem dopil kafe, popadl jsem peněženku a klíče od auta.
Obul jsem se a šel jsem k autu.

Jedu do jednoho supermarketu, je tam Pandora a vynikající pekárna. Chci jí udělat hezké ráno.
Přijel jsem k obchodu a zaparkoval jsem, na parkovišti je pár aut, fakt málo.
Zamkl jsem auto a šel dovnitř, v obchodu jsem hned zamířil do Pandory.
Byla tam jedna milá slečna/ paní, která mi byla ochotná pomoc s výběrem.
Ptala se mě co má ráda atd, a já jí vše řekl. Když jsem jí všechno řekl tak mi řekla ať chvilku počkám že něco vymyslela.
Čekal jsem cirka 3 minuty, po 3 minutách přišla s náramkem. Podala mi ho abych si ho prohlédl. Je opravdu krásný, a vsadím se že se jí bude moc líbit.

Řekl jsem jí že ho beru, slečna mi dala ten náramek do krabičky a pak do menší tašky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Řekl jsem jí že ho beru, slečna mi dala ten náramek do krabičky a pak do menší tašky. Zaplatil jsem, a odešel jsem směrem do pekárny.
Když jsem vešel do pekárny tak do nosu mi hned udeřila vůně čerstvého a voňavého pečiva.
Koupil jsem čokoládoví a skořicoví croissanty, a k tomu karamelové kafe. Přemýšlel jsem co bych k tomu mohl doplnit. Přišlo mi to málo.
Pak mně napadli růže..ANO! Růže bude ta zlatá tečka.
Šel jsem do květinářství a koupil jsem kytici růží, ze vším jsem šel rychle do auta a rychle nastartoval auto a jel rychle domů. Je 8:05 a doufám že ještě spí.
Ve městě nebyl provoz tak jsem doma byl 8:25, rychle jsem vystoupil z auta a vzal věci a šel domů.
Potichu jsem otevřel dveře a potichu šel dovnitř.
Kytici a tašku jsem dal na stůl v kuchyni.

S pečivem a s kafem jsem šel do pokoje, a opatrně jsem otevřel dveře

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



S pečivem a s kafem jsem šel do pokoje, a opatrně jsem otevřel dveře.
Když jsem nastevřel dveře tak jsem koukl zda Luna spí. A naštěstí spala v klidu, opatrně jsem šel k postel a u nočního stolku jsem položil kafe a pečivo.
Pohladil jsem jí po její hebké a jemné tváři, palcem jsem přejel po jejím rtu.
Trošku zavrčela, ale nehnulo to s ní.
Napadlo mě jí políbit na tvář, nahnul jsem se k její tváři a jemně jí políbil.
Když jsem jí políbil na tvář tak otevřela oči, musel jsem se usmát nad tím a pohladil jsem jí po tváři.

T - Dobré ráno.
L - Bré ráno.
T - Něco pro tebe mám.

Nahnul jsem se ke stolku a podal jsem jí kafe a pečivo.

L - Tome..to si nemusel.
T - Na, mám tu ještě něco.
L - děkuju..

Usmála se na mně a políbila na tvář, její polibek byl tak jemný a hřejiví.

T - A nemusíš chodit dolů, vezmu tě tam.

Než stihla cokoliv říct tak jsem jí vzal do náruče , Luna si mě držela jednou rukou kolem krku a druhou si držela snídani.
Šel jsem s ní po schodech dolů, odnesl jsem jí ke stolu a posadil na židli.

T - A teď čekej.

Jen mi na to kývla a já šel pro kytici a pro tu tašku.
Když jsem jí to přinesl tak vykulila oči a na tváři se jí objevil její krásnej úsměv.

Ztracená v jeho očích Kde žijí příběhy. Začni objevovat