21

136 12 0
                                    

Jedla jsem omeletu a projížděla mobil, když v tom mi přišla zpráva od šéfa. Otevřela jsem si jí a psal že máme 4 dny zavřeno. Že praskli trubky a že je potřeba oprava, takže mám placené volno aspoň.
Položila jsem mobil a uklidila nádobí, Tom byl furt pryč ale moc jsem to neřešila.
Když mám dneska to volno tak mně napadlo že bych mohla aspoň na sobě víc zapracovat. Dlouho jsem necvičila.
Šla jsem do svého pokoje a převlíkla jsem se co sportovní podprsenky a pak do legín. Legíny moc nenosím ale na cvičení mi nejvíc vyhovují.
Zapla jsem si reprák a pustila si na něm hardstyle a hardbas ( hudba pro moje uši 🤌🏻)
Rozložila jsem si karimatku a začala jsem cvičit, kliky dřepy sedy lehy. Cítila jsem jak moje krev v těle putuje po mém těle, cítila jsem každý pohyb svého svalu.
Jak mi teče pod po tváři, vnímala jsem jen sebe a hudbu.

T - Mohli jsme spolu do fitka.

Zakřičela jsem na celej barák a rychle jsem se na něj otočila. Tom se opíral o futra a smál se jak malej kluk.

L - Sakra Tome! Nemůžeš se takhle přiblížit!
T - Rád provokuju.
L - Abych pak neprovokovala já tebe.
T - Bych chtěl vidět brouku. Hele napadlo mně že bych šel s tebou dneska do práce kdyby náhodou přišla Ivet.
L - Nemusíš, máme na 4 dny zavřeno.
T - Tak to by jsme si mohli udělat společny výlet + bys mohla nafotit ty fotky pro mně?

Ušklíbl se na mě a špičkou jazyka si olízl spodní ret. Copak má zas za lubem?

L - A to focení mám brát jen jako že to bude reklama pro tebe? Na nějaké holky, nebo to bude reklama pro mně?
T - To druhé, nechci reklamu pro jiné holky.
L - Dobře kdy je chceš nafotit?
T - Dneska k večeru, jo a ohledně těch peněz tak nebude vadit že je dostaneš ke konci měsíce?
L - Takže ti tady budu oxidovat měsíc? Nechci být na obtíž.
T - Ty s na obtíž? Nikdy prosimtě, jsem spíš za tvojí společnost rád.

Chtěla jsem něco říct ale Tomovi začal zvonit telefon.

T - Promiň tohle musím vzít.
L - Jo v pohodě chápu.

Usmála jsem se na Toma a ten mi úsměv oplatil.
Odešel a zavřel za sebou dveře, jak je zavřel tak jsem ze sebou flákla do postele.
Měla jsem zas plnou hlavu Toma, a naší společné noci.
Zas mi po těle plul mráz po zádech jak jsem si to vybavila. Každý detail se mi vybavil do podrobna. Radši jsem se zvedla z postele a šla do koupelny si pustit studenou sprchu.

Vešla jsem do koupelny kde jsem se svlékla do naha a zalezla do sprchy. Pustila jsem na sebe studenou vodu a nechala jí po sobě stékat. Každou kapku jsem cítila po svém rozpáleném těle jak padla na mojí kůži a pak stékala.
Umyla jsem si vlasy a pak tělo, vypla jsem vodu a pal vylezla ze sprchového koutu. Omotala jsem kolem sebe ručník a pak si na hlavu udělala turban.
Špinavé prádlo jsem zvedla a hodila ho do koše ze špinavím prádlem.
Vyšla jsem z koupelny do svého pokoje a šla ke komoře.
Když jsem si vybírala spodní prádlo na sebe tak mi do pokoje přišel Tom.

T - Hele já-

Stála jsem před ním jen v krátkém ručníků, který jsem si držela aby mi náhodou nespadnul.
Bylo na něm vidět že teď nelituje toho že sem přišel. Ale já bych se ráda převlíkla.

L - Planeta volá Toma.
T - Jo promiň, chtěl jsem ti jen říct že teď pojedu za mamkou a vrátím se cirka v 5. A až přijedu tak bych to viděl na ty fotky co říkáš?
L - Jo můžem je vyfotit, a můžeš teď odejít? Chtěla bych se převléknout.
T - Jasně, ale mně osobně by mi nevadilo kdyby ses převlíkla přede mnou.

Uchechtl se a odešel z mého pokoje a zavřel dveře.

Ztracená v jeho očích Kde žijí příběhy. Začni objevovat