L - Jsem jen tvoje Tome..celá.
Tom se ušklíbl a dravě se mi nalepil na moje rty které divoce líbal a já spolupracovala. Jeho ruce cestovali po mém těle a moje ruce zas po jeho těle.
Chytl mně pod zadek a vyhoupl na sebe a já si kolem jeho pasu omotala nohy. Poté mně opřel zádama o zeď a silně mně kousl do rtu. Do našeho polibku jsem trošku nahlas zasténala.
Tom se odlepil od mích rtů a koukal na mně, jeho oči si mně celou prohlíželi.
Jen jsem ucítila jak ho Tom do mně opatrně vsunul.
Svoje nehty jsem mu zaryla silně do jeho zad, Tom na to zareagoval že jen zasyčel bolestí ale aj slastí.
Začal se mnou pohybovat nahoru a dolů..každý pohyb jeho těla ve mně vyvolal slast. V koupelně se valila vůně sexu...prostě ta vůně se nedá popsat ale je specifická.
Podávala jsem se tomu pocitu..přišlo mi jakoby jsme dělali něco zakázaného. Že jsme tajní milenci co si chtějí vyznat jejich neznámou lásku.
Tom se mnou pravidelně hýbal nahoru a dolů, při každém přírazu byl drsnější a tvrdší.
A já jsem byla hlasitější a hlasitější, a Tom taky. Svoje nehty jsem mu ryla tak hluboko a drsně že jsem na nich cítila malinko krve.
Podávala jsem se tomu pocitu rozkoše a euforie, bylo mi všechno jedno chtěla jsem jen dosáhnout orgasmu. Šimrání v pod bříšku bylo silnější a silnější, moje chvění bylo taky mnohem silnější a silnější. Pociťovala jsem jak zachvilku ta sopka plné euforie, extáze, rozkoše a vzrušení vybuchne..vybuchne jako sopka. Stačí malá jiskra a vybuchne.
Při poslední Tomovo přírazu vybuchla...byla to exploze něčeho tak krásného že jsem zasténala z plných plic a těžce lapala po dechu..jenže Tom se udělal hned...ale do mně. Došlo mi to když jsem se ho držela kolem ramen a popadala dech.T,L-Kurva...
Obou nám to došlo, jen jsme se na sebe podívali s pohledem co teď?
Slezla jsem z Toma a vypla jsem vodu, v koupelna byla plná páry a vůni sexu.L - co budem dělat? Ty ses do mně udělal...
T - Jsem debil...ale nic se neděje..než pojedem na tu pouť tak se stavíme v lékárně a koupíme prášek po...a omlouvám se..měl jsem si dávat pozor.Tom mně držel za boky a koukal na mně provinile. Já se na Toma jemně usmála a dala mu jemný polibek na rty.
To se Tomi hned objevil jeho krásný úsměv.L - Příště si budeš dávat pozor.
Jen na mně kývl hlavou a usmál se, já mu úsměv oplatil. Oba jsme vyšli ze sprchy a okolo sebe jsme omotali ručník. Prádlo co bylo na zemi jsme vzali a hodili do špíny. Oba jsme vyšli z koupelny a šli do ložnice. Tom zas koukal zaraženě...jakoby přemýšlel.
Oba jsme vešli do pokoje a vyndali jsme si čisté spodní prádlo. Já si vzala černo červené krajkované prádlo a Tom černé boxerky. Ručníky jsme přehodil přes topení a já si vzala fén a začala si sušit vlasy, Tom jen čekal až di trochu vyfénuju vlasy abych mu mohla půjčit fén.Pardon že to je tak krátké. Ale potřebuju poradit. Nejde mi vkládat sem obrázky, nevíte co s tím? Děkuju❤️
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,