S Tomem jsme koukali na světla Berlína, jak se probouzí noční život.
Tom mě ze zádu obíjmal a svojí hlavu měl položenou na mém rameni.
Oba jsme tam stáli a nic neříkali, nebyla potřeba slova, stačí teď ticho.
Vítr nás hladil jemně po tváři a mé vlasy plápolali.
Tom si mně víc k sobě přitáhl, můj tep se zrychlil. Jeho doteky ve mně probouzí výbuch adrenalinu.T - Nepojedem už? Kouknem na film a dáme si k tomu sklenku vína.
L - Můžem, a na co bys chtěl koukat?
T - hmm... 50 odstínu šedi?Podívala jsem se na Toma s nadzvednutým obočím. Tomovi na obličeji hrál ten jeho úšklebek.
L - Spíš 50 odstínu sračky.
Tom vytřeštil oči a vybuchl smíchy, pustil mě a já se otočila a zubila se na něj.
Když se uklidnil tak šel ke mně a chytl mě za boky a koukal na mně s úsměvem.T - Ty nemáš ráda tyhle filmy?
L - To se rovnou můžem pustit porno Tome.
T - Jestli chceš.Tom se uchechtl a já protočila očima.
L - možná jindy.
T - Tak komedii si pustíme?
L - Můžem.
T - Tak jedem.Tom pustil moje boky, a chytl mě za ruku a vedl mě. Oba jsme mlčeli, máme si co říct ale nám stačí být v tichosti.
Bylo to...krásné. S Tomem to je krásné cítila jsem šimrání v břiše...jako malých motýlků.
Tohodle pocity jsem se lekla...všichni víme co to znamená. Toho jsem se lekla, ale tuhle myšlenku jsem zahodila.
Po pár minutách jsme došli k motorce, nasadili jsme si helmy a Tom si sedl a já si sedla za něj a pevně se ho chytla. Tom nastartoval, a hromové ticho bylo přerušeno vrnění motoru. Motor se rychle ohřál, Tom přidal na plynu a vyjeli jsme. Motor byl víc slyšet, ale to bude tím že je trošku větší ticho.
Přitiskla jsem se k Tomovi a vychutnávala jsem si tu cestu.Děcka omlouvám se že je to tak krátké ale prostě je málo času mám toho hodně 💀 autoškolu, řešit bydlení, tetovací kurzy...je toho randál ale snažím se vydávat často aby jste měli co číst 🫶🏻 děkuju za pochopení.
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,