Jsem na mekáči, abych zabila čas než půjdu na to focení.
Kurva bolí mě to ale nemůžu brečet...kurva proč? Proč mně podvedla? Dělala jsem něco špatně? Nebo nejsem atraktivní? Chci znát odpověď.
Ale když jí vidím...chci jí rozbít hubu.Dojedla jsem a už bylo na čase jéct na focení, odnesla jsem tác a vyšla z mekáče a mířila si to ke svému autu.
Když jsem došla k autu a sedla si do něj tak jsem si pustili písničky. Zrovna hrála Animals a upřímně? Jsem se s tou písničkou pociťovala, hudba je asi nejlepší lék.
Nastartovala jsem a vyjela, cesta mi zabrala 20 minut.
Když jsem dojela tak tak čekal Gustav s Georgem, zaparkovala jsem a ještě se nadechla než vystoupím. Nechci aby bylo cokoliv na mě trošku divného.
Vystoupila jsem z auta a šla do kufru a otevřela ho, bo tam myslím že mám něco k focení. Když jsem otevřela kufru byl tam plyšovej medvěd..ten se tu sakra vzal kde? Pak mě napadlo zda to není pro Ivet od té čůzy. Přece jen když jsem si vzala klíče od auta tak byli jinde než kam je dávám já. Teď nad tím nebudu myslet ale přece jen ho tady nenechám ne? Popadla jsem toho medvěda a vydala se ke klukům.L - Ahoj.
Gu,Ge - Ahoj.
Ge - K čemu je ten medvěd?
L - Napadlo mě ho použít jen ho potřebuju upravit aby to bylo ono.Kluci se na sebe podívali a pak na mě, nakonec jsme se rozhodli jít už dovnitř.
Snažila jsem se celou dobu vypadat v pohodě, ale bude mi trapné po nich chtít teď ty peníze.Gustav otevřel dveře od místnosti kde jsme fotili posledně.
Jelikož už tu mám připravené věci tak jsem vyndala zapalovač a vytáhla z batohu kapesní nožík a začala jsem ničit hlavu medvěda. Řezala jsem, pálila jí prostě aby ten její medvěd nebyl už ten medvěd.
Georg a Gustav mě furt pozorovali a asi přemýšleli proč to dělám?Když jsem měla "hotového" toho medvěda tak přišel Bill a Tom.
B - Ahojte omlouváme se za zpoždění.
Gu - My si už zvykli.Kluci se uchechtli a já si začala připravovat foťák.
Když jsem to měla nastavené tak první na focení šel Gustav. Udělala jsem s ním pár fotek a pak šel Tom.L - Tome tady ti položím toho medvěda a ty mu stoupneš na hlavu a tvař se vážně.
T - Jak je libo.Tom se na mně usmál a pak udělal jak jsem řekla. Koukala jsem na Toma skrze foťák a zas jsem se ztratila v jeho očích.
Jsou jak záhadný les do kterého se hned zatouláte díky jeho neznámu.
Podívala jsem se na tu fotku a vypadala božsky! Hned jsem jí ukázala klukům a ta se jim líbila taky.
Pak jsme udělali fotky bez toho medvěda, pak mě napadla další fotka s Tomem a Billem.
Položila jsem foťák a přinesla dvě židle a řekla jim ať si sednou a Gustavovi a Georgovi jsem řekla ať mi pomůžou.
Vyndala jsem obvazy a začala klukům "vázat" hlavy k sobě.
Všichni jsme se nad tím nasmáli bo než jsme vymysleli jak to udělat byla doba ale pak když jsem je vyfotila tak to výsledek stál za to.
Udělala jsem tak pár fotek, a pak je rozvázala. Fotili jsme hodinu a půl ale ještě bych udělala pár fotek ale je taky čas na pauzu.L - Dáme si pauzu co vy na to?
B - Jo uděláme, neobjednáme pizzu?
Ge- Můžem.
Gu - Nezlobil bych se.Nakonec jsme se všichni schodli že jí objednáme a složíme se na ní.
Tom jí objednal a já mezitím se snažila vymyslet jak jim řeknu že teď potřebuju ty peníze..je mi to fakt blbé.B - Luno?
Čauky 🤌🏻 připomínám že je na ig skupina kde píšu kdy budou další díly a o čem budou další knížky. Kdo by měl zájem se přidat tak mi napište váš ig.
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,