Kurva...ona si dělala dobře? Ušklíbl jsem se když jsem jí viděl.
Když mě zaregistrovala tak rychle vyndala ruku a koukala na mně vyděšeně.L - N-není to tak jak vypadá.
T- koukám, mělo by to vypadat tak že ti pomůžu.Šel jsem k její posteli a ona furt na mě koukala a asi mi nevěřila co jsem řekl.
Přišel jsem k její posteli a spojil naše rty.Luny pohled
Šla jsem do svého pokoje, kurva jeden polibek způsobil takovou chemii ve mně. Jsem neskutečně nadržená.
Když to na mě spadlo a Ivet nechtěla tak jsem to ignorovala, ale tohle? Tohle se nedá vydržet!
Adrenalin koloval po mém těle jako jed, jed který mě dohání k šílenství.Asi po 10 minutách chození po pokoji to nepřestalo, už jsem to nemohla vydržet. Zalezla jsem do postele a pokusím utiš ten pocit.
Jednu svojí ruku jsem dala pod moje spodní prádlo, když jsem se tam dotkla tak mi naskočila husí kůže.
Zalapala jsem po dechu, začala jsem nejdříve pomálu. Zavírala jsem oči.
Najednou se otevřeli dveře a v nich se objevil Tom, rychle jsem vyndala ruku a koukala na něj vyděšeně a on se na mně ušklíbl.L - N- není to tak jak to vypadá.
T- Koukám, mělo by to vypadat tak že ti pomůžu.Co? Slyšela jsem dobře?
Najednou šel ke mně a já na něj koukala.
Přešel k mojí posteli, naklonil se ke mně a spojil naše rty.
Já začala hned spolupracovat, pomálu se na mně Tom lehal.
Srdce mi bušilo jako o závod, Tom si lehl vedle mě a jeho ruce cestovali po mém těle. Jeho ruka se dostala k mému stehnu které silně zmáčkl.
Kousla jsem ho silně do rtu a on se usmál, opustil moje rty a začal mi líbat krk a jeho ruka směřovala víš.
Každý jeho dotek byl jako výbuch euforie v mém těle. Odhrnul mi tričko a začal mi líbat moje prsa, párkrát jsem zavrčela slastí.
Dal na stranu mojí podprsenku a hned začal líbat mojí bradavku. Zalapala jsem po dechu, jeho ruka se dostala k mému rozkroku kde mně před oblečení dráždil.
Zrychleně jsem dýchala, nakonec mi začal rozepínat kraťasi co jsem měla. A začala je pomálu dávat dolů, já se nadzvedla abych mu trošku pomohla.
Bylo mi všechno jedno jedině co jsem vnímala byl ten hlad po něm.
Opustil moje prso a přesunul se k mojim rtům které líbal. Příjemně mě studil jeho piercing ve rtu a lochtali mně jeho vousy po tváři.
Ucítila jsem jeho ruku jak dává na stranu moje kalhotky. Trošku jsem se otřásla, ale už jsem nechtěla aby to prodlužoval.
Ale pak jí dal na stranu a pustil moje rty, koukala jsem na něj nechápavě.T - Málem bych zapomněl že by ty prsty neměli byla suchý.
Uchechtl se, a já pochopila co má v plánu, jeho prostředníček a prsteníček kroužili po mích rtech. Jemně jsem otevřela ústa a on mi do pusy vložil jeho prsty a pak je vyndal.
Nakonec se zas hned přilepil k mojim rtům které začal líbat. A jeho ruka směřovala k mému rozkroku, dal si na stranu moje kalhotky a začal utěšovat můj hlad po něm.
Do našeho polibku jsem začala sténat, zatím mně jen tam hladil ale jeho doteky věděli přesně kam mají sahat a co dělat.
Svoje ruce jsem dala na jeho záda abych se měla čeho držet. Moje tělo mělo nutkání ze sebou házet, ta energie byla jak bomba.
Nakonec do mně vložil prsty a já to nevydržela a začala jsem nahlas sténat. Veškerá ta energie byla větší.
Začala jsem ze sebou házet. Moje tělo bylo jako posednuté démonem.
Hlasitěji a hlasitěji jsem sténala. Tomovo prsty věděli přesně co dělat.
Přidal na tempu a já se víc kroutila, furt jsem se ohýbala v zádech.
Začala se mi motat hlava a šimrat v břiše. Věděla jsem že každou chvilku budu, Tom přidal na tempu a já už nemohla. Nakonec jsem se udělala. Klepala jsem se a motala se mi hlava, a popadala jsem dech.Připomínám že na ig je skupina kde píšu info o příbězích. A o čem budou ty další + k tomu dostanete info dřív než tady. Kdo by měl zájem napište mi váš ig a já vás tam přidám.
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,