33

114 10 0
                                    

Tomův pohled
Probudil jsem se ve 2:50 měl jsem u sebe Lunu která v klidu spala. Byla tak krásná jak spala. Měl jsem sucho v krku, opatrně jsem se zvedl abych nevzbudil Lunu. Zvedl jsem se z postele a opustil pokoj. Šel jsem do kuchyně kde jsem si vyndal sklenici vody a nalil si do ní ledovou vodu. Napil jsem se sklenice a sucho v krku jsem utěšil.
Položil jsem sklenici a opřel jsem se o linku a přemýšlel jsem. Přemýšlel jsem nad Luno. Luna je...úžasná dívka. Je zábavná, chytrá a nebojí se adrenalinu.
Její smích mi rozbuší srdce, a nemohu její smích dostat z hlavy.
Vždy mám šimrání v břiše když se jí dotknu, v tu chvíli cítím jak se mi v prsou zastaví srdce.
Chtěl bych se s ní dělit o postel každou noc, chci s ní trávit každou snídani. Mít jí se bou na každém turné.
Kurva...já se zamiloval...ale miluju jí? Protože se zamilovat a milovat je rozdíl. Když jste zamilovaný tak nemilujete, jen máte růžové brýle.
Tady jsem znejistil, kurva však bych jí mohl ublížit.
Rukama jsem si poškrábal na zátylku a šel jsem zpátky do ložnice. Šel jsem opatrně do ložnice, když jsem nastevřel dveře a podíval jsem se na Lunu. Ta spokojeně spala, spala jako princezna. Opatrně jsem si k ní lehl a vzal si jí k sobě a zas jsi hladil po vlasech a pomálu jsem usínal.

Cus omlouvám se že je ten díl kratší ale neměla jsem moc času o víkendu 😵‍💫 a teď se mi toho "nasralo" hodně takže možná budu míň aktivní ale pokusím vydávat pravidelně vydávat zas.
Děkuju za pochopení.

Ztracená v jeho očích Kde žijí příběhy. Začni objevovat