14

128 10 0
                                    

Sedla jsem si do auta a nastartovala jsem, měla jsem smíšené pocity.
Úlevu jsem cítila.
Volnost.
Svobodu.
Tohle jsem cítila.
Přede mnou jel Tom a já ho následovala, cesta trvala půl hodiny.

Přijeli jsme před obrovský nově zařízený dům. Wow.
Zaparkovala jsem a vypla auto.
Vystoupila jsem a obdivovala ten dům, kolik to tak stálo?

T - Tak vítej ve svém novém domově.

Podívala jsem se na Toma který se na mně usmíval a já mu úsměv oplatila.
Šla jsem ke kufru a vyndala z něho kufr a jednu tašku.
Tom ze svého auta vyndal taky jednu tašku a šli jsme spolu ke vchodovím dveřím které Tom odemkl a otevřel.

T - Cappere! Antóne!

Z poza rohu přiběhli dva psi, první přiběhl Německý Krátkosrstý ohař černo a bílé barvy a bylo na něm vidět že je už staršího věku. Pak přiběhl Irský Vlkodav šedé barvy.
Oba hned přišli přivítat Toma a pak šli ke mně, nastavila jsem jim ruku aby si jí mohli očichat.
Následně jí olízl a začali mně taky vítat.

L - kterej je kterej?
T - Menší je Capper a to tele obrovský Anton, jsou hodný ale občas moc vlezlí.
L - To mně nevadí.

Oba jsem si pohladila a koukala na ně s úsměvem. Psa jsem vždycky chtěla.

T - Pojď ukážu ti tvůj pokoj.
L - Dobře.

Tom šel přede mnou a já ho následovala. Zastavil se u dveří které otevřel dveře do pokoje. Hlavou na mě kývl ať jdu dál, vešla jsem do pokoje a málem mi upadla čelist jak to tu je krásné.

 Hlavou na mě kývl ať jdu dál, vešla jsem do pokoje a málem mi upadla čelist jak to tu je krásné

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


L - Tady budu spát?
T - Spíš tady budeš bydlet, chovej se jak doma.

Prohlížela jsem si celý pokoj a pak se otočila na Toma který se culil na mě. A já se na něj usmála a šla k němu a silně ho obejmula a on mě silně obejmul taky.
Rozpustili jsme objetí a šli pro zbytek věcí, zabralo nám to chvilku ale spíš to vybalování bude na delší dobu.

T - Nechceš to nechat na zítřek?
L - Mohla, pak na to nebudu mít čas. Bo půjdu do práce.
T - Dobře, půjdu uvařit špagety k večeři co ty na to?
L - Jo klidně, aspoň se převlíknu.

Tom se usmál a odešel z mého pokoje a zavřel za sebou.
Šla jsem ke kufru a vyndala z něho tepláky černé barvy a šedé tílko co bylo uplé.
Převlíkla jsem se do toho, a svoje vlasy jsem dala do culíku. Je to teda trošku těší dát do toho když mám půlku hlavy vyholenou.

Vzala jsem svůj mobil a dala jo do kapsy a šla podle zvuku do kuchyně.

Kuchyň byla moderně zařízená do moderního stylu v bílo černé barvě.

V kuchyni jsem cítila krásnou vůni, šla jsem k Tomu který vařil.
Sedla jsem si na kuchyňskou linku a pozorovala Tomovo ruce jak si hraje s tím jídlem.

T - To normálně koukáš takhle pod ruce někomu?
L - Ne, jen jsem nečekala že umíš i vařit.
T - Tyhle ruce umí toho spoustu, ne jen hraní na kytaru a vaření.

Ušklíbl se, a koukl se na mně.

L - Asi si to dovedu představit.

Uchechtla jsem se a koukala na Toma. Tom pak svůj pohled přesunul zas na jídlo co dělal.
Povídali jsme si o všem možným, celkem i to jeho vaření uteklo rychle. Bo pak řekl že můžem jíst.
Chtěla jsem mu aspoň podat talíře ale on se hned objevil za mnou a položil svoje silné ruce na moje ramena.

T - Já to nandám a ty si půjdeš sednou ke stolu ano?
L - Ti nemůžu pomoc?
T - Dneska ne, jindy jo.

Zazubil se na mně a já na něj taky, nakonec jsem udělala jak řekl.
Sedla jsem si ke stolu a prohlížela si to tady.

Pak přišel Tom s talíři s jídlem, položil jeden talíř přede mnou a pak druhý na svoje místo.
Ještě šel pro příbory a k tomu přinesl skleničky na víno s červeným vínem.
Položil skleničky a obou nám nalil víno.

Ztracená v jeho očích Kde žijí příběhy. Začni objevovat