Položil svojí ruku na moje stehno které začal hladit a druhou rukou mě držel za ruce.
Zrychleně jsem dýchala a koukala na Toma, Vo chce udělat?T- Tak povídej.
Řekla jsem Tomovi co předvedla, a ten na mě koukal překvapeně. A jak jsem vyhlásila Ivetu, celou dobu mně držel za ruku a palcem mě hladil po hřbetu.
T - Je to nána co dodat.
L - Je..a to hodně.
T - Víš že kdyby se cokoliv stalo tak můžeš jít za mnou.
L - Tome nemůžu takhle využívat tvé ochoty, udělal si toho pro mně moc.
T - Hele cokoliv by se něco stalo tak tu budu a ty prostě přijdeš jasný?Podívala jsem se do jeho očí kde jsem se zas ztrácela. V jeho očích se rychle zatoulám jako v tajemném lese. Jeho oči zas koukali na moje rty, měla jsem tendenci ho políbit ale nevěděla jsem jestli mám.
Nakonec moje oči spadli k jeho rtům které jsem si celé prohlížela a nejvíc jeho zlatej piercing ve rtu.
Začali jsme de k sobě přibližovat, už jsme se jen dotýkali nosy a jeho vousy mě začali lochtat.
Spojili jsme naše rty které jsme oba jemně líbali naše rty.
Naše rty se k sobě lepili, chtěla jsem je furt ochutnávat.
Ucítila jsem jeno ruce jak cestovali po mém těle, jeho ruka se zastavila u mého prsa.
Bylo to neskutečně příjemné..najela ve mně euforie. Byla to droga.
Začal dávat tu ruku pod tričko, zrychlil se mi tep. Chtěla jsem aby se jeho ruce prozkoumali každý můj kousek těla.Jeho ruka se dostala k mému prsu, které jemně mačkal.
Do našeho polibku jsem zalapala po dechu, a Tom se usmál do naše ho polibku.
Začínala jsem být nadržená..kurva.
Chci aby mně tady a teď ošukal!Kurva Luno! Co tě to zas popadlo! Rychle jsem se zvedla z Toma a koukala na Toma a ten na mně nechápavě.
L - P - promiň...já..já...se unáhlila.
T - V pořádku, myslel jsem že se ti to teda líbilo.
L - Jo bylo to hezký ale..
T - Brouku.Najednou se zvedl z gauče a šel ke mně a chytl za ruce a koukal mi do očí...spíš do duše. Moje tělo se chvělo. Byla jsem neskutečně nadržená.
Tomův pohled
Celá se chvěla, koukala na mně chtěl jsem jí svléknout do naha. Už nejsem ten nadrženej puberťák co spal s každou holkou. Chci jí. Chci prozkoumat její tělo, chci být hlazen jejíma ručkama.T - Za nic se neomlouvej, už je za námi puberta a oba víme že se tohle prostě stane. Ale krásně ses chvěla, ne strachem to oba víme.
Zaraženě koukala do mích očí, držel jsem její ruce a koukal na ní. Malinko se jí chvěli nohy, poznám rozdíl jestli strachem nebo nadržeností. Držela u sebe stehna která chtěla dát od sebe.
L - Už půjdu spát Tome dobrou.
Rychle pustila moje ruce a utekla do svého pokoje.
Najednou jsem se cítil špatně, šel jsem do kuchyně a nalil jsem si vodku s colou. A šel k sobě do ložnice. Sedl jsem si do postele a přemýšlel jsem jestli jsem neřekl něco nevhodného?
Seděl jsem v pokoji v půl hodiny, kurva půjdu si s ní promluvit. Šel jsem k jejím dveřím a otevřel jsem dveře.T - Hele Luno víš j-
Kurva tak tohle jsem nečekal..
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,