15:30.
Sedím v posteli a mám v hlavě vzpomínky na tetu..ano dneska ráno mi Tom udělal radost, ale tohle se nespraví.
Hraju si se svým náramkem co mi dal dneska Tom.
Koukám se furt na něj...proč? Proč to všechno dělá? Proč už nechci pryč od sud? Proč mi je s ním tak dobře? Proč mám tolik otázek? Proč mám takový bordel v hlavě?
Flákla jsem ze sebou o postel a dlaněmi jsem si schovala obličej a zhluboka se nadechla.L - Proč se musí poslední dobou vše posrat?
Řekla jsem si pro sebe a cítila jsem jak se mi po obličeji roní slzy.
Jedna, druhá, třetí, čtvrtá...se ronili jedna za druhou. Hluboce jsem dýchala. Nevím potřebuju asi dovolenou. Ale všechny svoje peníze mám na novej byt.
Ale co kdybych přece jen si udělala radost?
Ne Luno zapomeň na to.
Zahodila jsem svoje myšlenky a myslela na něco jiného...nebo spíš se o to snažila.
Najednou mě vyrušilo klepání na dveře.L - Dále.
Dveře se jemně nastevřli a stál tam Tom.
T - V 17:15 pojedem do té restaurace tak abys věděla kdy se chystat.
L - Dobře děkujuTom se usmál na mě a odešel, ani jsem se nekoukla kolik je tak jsem se rozhodla se připravovat.
Dopoledne jsem se myla tak teď nemusím.
Začala jsem se líčit, celkem jsem se aj vyřádila.
Líčení mi trvalo 45 minut, teď byl čas na oblečení. Šla jsem ke skříní kde jsem si vyndala oblečení.
Začala jsem si upravovat vlasy, jak mám jednu stranu vyholenou tak moc účesů s tím nejde ale zas to jde.
Když jsem se podívala na hodiny tak je 17:05, nakonec jsem se rozhodla pár úprav a navoněla se. Popadla jsem kabelku dala do ní peněženku a mobil.
Odešla jsem z pokoje a šla dolů, kde čekal Tom a byl už upravenej a čekal na mě.
Když jsem vyšla ze schodů tak Tom se na mě podíval a měl úsměv na tváři.T - Wow...jsi nádherná.
Tom se zvedl a šel ke mně, stáli jsme před sebou a koukali na sebe. Tom mně pohladil po tváři.
L - Tak jdeme?
T - Ano.Tom mně chytl za tuku a propletli jsme naše prsty. A šli k autu.
Tom mi otevřel dveře od auta a já si do něj sedla a Tom zavřel za mnou dveře.
Pak obešel auto a sedl si na místo řidiče, a nastartoval auto.V autě hrála hudba kterou jsem si potichu zpívala.
Tom měl celou dobu ruku na mém stehně které jemně hladil.
Po chvilce jsme přijeli do Italské restaurace.
S Tomem jsme spolu vystoupili z auta a šli spolu do restaurace. Sedli jsme si ke stolu a čekali na číšníka. Objednali jsme si špagety a víno.
Po chvilce jsme dostali naše jídlo které bylo vynikající.
S Tomem jsme se na sebe usmívali a když jsme dojedli tak jsme pili naše vína a drželi si za ruce. Proč spolu děláme skoro věci co ve vztahu? Zas jsem se ztratila v myšlenkách.T - Brouku?
L - Ano?
T - Nad čím přemýšlíš?
L - Ale nad ničím.
T - Dobře zaplatím a půjdem se projít.
L - Dobře.Tom za nás oba zaplatil a šli jsme z restaurace se projít po krásných částí Berlína.
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,