34

116 6 0
                                    

Probudila jsem se v Tomovo objetí.. noc s nim byla něco nepopsatelného. Koukala jsem na Toma jak v klidu spal. Byl tak roztomilí, pohladila jsem ho po tváři a on se jemně usmál. Moje prsty si hrály s jeho vousama, byli příjemné na dotek.

T - Tohle je hodně příjemný..

Promluvil na mně Tom s rozespalým hlasem, a trochu nastevřel oči. Úsměv jsem mu oplatila, pak se Tom ke mně naklonil a dal mi pusu na čelo. A hned si mně na sebe vzal. Byla to jako sekunda když si mně na sebe položil . Svoje ruce omotal okolo mého pasu a držel si mně u sebe. Svoje ruce jsem omotala okolo jeho krku a koukali jsme na sebe.

T - Nějak rychle jsem si zvykl spát s tebou v jedné posteli brouku.
L - Tak to aby sis nezvykal tolik, bo dneska spím u sebe.

Vlastně jsem chtěla spát v jedné postele s Tomem ale...přece jsme jen přátele a to co se včera stalo byla jen...odchylka?

T - Ale no tak, to mi nemůžeš udělat.
L - Proč ne?
T - Protože mi tím ubližuješ.

Protočila jsem očima a Tom se jen na mně ušklíbl. Nic jsem už nechtěla říkat, jen jsem se víc natiskla k Tomovi a zabořila svůj nos k jeho krku abych mohla nasát jeho vůni. Tom si mně zas automaticky víc k sobě přitáhl a hladil mně po zádech.
Jeho doteky mně znova uspávali ale nesmím usnout bo dneska musím fotit a měla bych aspoň něco udělat. Pustila jsem Tomův krk a oddálila se od něj ten na mně zmateně koukal.

T - Kam pak jdeš?
L - Chci dát sprchu a něco udělat než půjdu dneska fotit.
T - Ještě 5 minut.
L - Tome nebuď jak malej.
T - Já a malej?

Tom nás rychle protočil, takže byl nade mnou, držel mi obě ruce a zkoumal každý mm mého obličeje.
Trochu jsem zrychleně dýchala.

T - Brouku vím že vypadám jako " drsňák" ale neznamená že nemůžu mít rád mazlení ne?

Nadzvedl obočí a jazykem si přejel po horním rtu.
Byla jsem zmražená adrenalinem zas, jen jsem čekala co udělá.
Ale zmohla jsem se na pár slov.

L - No můžeš, a to chceš mít od toho mně?
T - Ano.

Naklonil se ke mně a políbil mě na rty.
Byl to krátký a jemný polibek ale pocítila jsem v něm toho tolik. Ale asi mně nejvíc šimrali jeho vousy.
Opustil moje rty a zároveň pustil moje ruce, a slezl ze mně.
Potom vylezl z postele a koukal na mně.

T - Tak vylezl, jdi se osprchovat a já udělám snídani.
L - Dobře.

Usmáli jsme se na sebe a Tom opustil pokoj, já teda následně taky a šla jsem do svého kde mám své věci. Vzala jsem čisté prádlo a vydala se do koupelny.
Zamkla jsem za sebou a svlékla se a vlezlá do sprchového koutu a hned jsem pustila na sebe teplou vodu.
Hned jak jsem ucítila na své kůži teplé kapky vody tak mi naskočila husí kůže.
Umyla jsem si hlavu a celé tělo, když jsem se celá umyla tak jsem vypla vodu a vylezla ze sprchy a zabalila se ručníkem a šla si vyčistit zuby.
Když jsem si je vyčistila tak jsem se oblékla spodní prádlo a potom na doma tepláky a a hnědý crop-top. Špinavé prádlo jsem hodila do špíny a šla jsem do kuchyně. Najednou jsem ucítila vůni lívanců. Byla to krásná vůně.
Šla jsem do kuchyně  kde byl Tom u sporáku a vedle něj byli psi a čekali že dostanou něco dobrého. Ale jakmile mně psi zaregistrovali tak ke mně přiběhli mě přivítat. Oba jsem nachvilku pomazlila a následně jsem šla k Tomovi sedla jsem si na kuchyňskou linku a koukala na jeho ruce.

T - Zachvilku to bude.
L - Dobře, určitě to bude chutnat skvěle když to tak krásně voní.
T - Budeš se po nich olizovat.

Tom se ušklíbl a já mu stále koukala pod ruce.

Ztracená v jeho očích Kde žijí příběhy. Začni objevovat