Lapala jsem po dechu, celé tělo se mi klepalo jako po elektrickém proudu.
Moje tělo se vzpamatovávalo z toho krásného orgasmu.
Tom se celou dobu koukal s úšklebkem na tváři.L - Na co tak blbě koukáš?
Řekla jsem s úšklebkem a pohladila ho po tváři a prstama si hrála s jeho vousy.
T - Na to jak jsem tě dovedl k šílenství brouku.
Protočila jsem očima a přitáhla si Toma do polibku. Byl to krátký a jemný polibek.
Odpojili jsme naše rty a zas na sebe koukali .T - Nebude vadit když tu s tebou strávím nic?
L - Asi ne.Tom se usmál a odhalil svoje krásné bílé zoubky.
Pak se zvedl z postele a svlékl se do spodního prádla. Já se taky zvedla vyndala si čisté kalhotky a pyžamo a šla do koupelny se převléknout a odlíčit atd.
Svoje vlasy jsem si dala do drdolu a špinavé prádlo hodila do špíny. Tom už ležel v posteli a pomálu usínal.
Lehla jsem si k němu a pomálu usínala, ale najednou Tom se zvedl a lehl si na mně. Svojí hlavu položil na moje prsa a držel si mně okolo pasu.T - Dobrou noc brouku.
L - Dobrou noc.Malinko se mi zrychlil tep. Ale během chvilky jsem usnula spokojeně.
Probudil mně ten otravný budík v 9:00, vypla jsem budík.
Tom pořád na mně spokojeně spal, byl tak sladký jak spal. Pohladila jsem ho po vlasech co měl sepnuté v drdolu.
Tom zavrčel a víc si mně k sobě přitáhl.L - Tome..musím vstávat.
T - Mmm...brouku.
L - Musíme nakrmit psi, a chci udělat omeletu ke snídani.Tom zvedl svojí hlavu a koukal na mně a jemně se usmál.
T - Dobře.
Tom ze mně slezl a vylezl z postele, a odešel. Já se zvedla z postele a šla se převléknout do domácího. Vzala jsem si na sebe tepláky černé barvy, a pak tílko bílé barvy.
Opustila jsem svůj pokoj a mířila do kuchyně, došla jsem do kuchyně kde Tom pil ze sklenice vodu. Byl oblečený do šestých tepláků a trička.T - Jdu vyvenčit psi, jsem hned zpátky.
L - Dobře.Usmáli jsme se na sebe a pak Tom odešel. Já šla k ledničce vzala si všechny potřebné ingredience na omeletu.
Začala jsem vařit a přemýšlela jsem nad včerejší noci. Takoví orgasmus jsem nepřežila nikdy s někým.
Jak to udělal?Omlouvám se že je to tak krátké ale bylo mi blbé nic nevydat 🫶🏻 snad se vám to bude líbit. Zítra Čekejte delší díl❤️
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,