Probudilo mě psí štěkání, prvně jsem se lekla jak prase.
T - Kurva...psi chtějí jít ven.
L - Kolik je?
T - 5:05 Zapomněl jsem ti říct že psi občas štěkají když potřebují na záchod. Pustím je na zahradu a hned jsem zpátky.
L - Hm.Byla jsem polospánku, takže půlku věcí co mi řekl jsem stejně vypustila z hlavy.
Zavřela jsem oči pokoušela usnout, už jsem si myslela že se Tom vrátí do svého pokoje.
Když jsem pomálu usínala tak jsem slyšela jak se otevírají dveře. Otevřela jsem oči.
Tom zavřel za sebou dveře a šel zas ke mně, čekala jsem že se už nevrátí. Ale na jednu stranu mě to potěšilo.
Lehl si ke mně a přitáhl k sobě a políbil mě do vlasů.
Zas jsem během chvilky s ním usnula.Probudila jsem se v 9:00, poprvé jsem snad stala takhle brzo bez budíku.
Tom pořád spal, opatrně jsem stala z postele a vydala se do koupelny. Vzala jsem si kartáček na zuby a vyčistila zuby.
Následně jsem si opláchla obličej a pak se vydala do kuchyně.
Celý dům mi přijde jako palác jak je velký, ani bych se nedivila kdybych se tu ztratila.
Došla jsem do kuchyně a hned za mnou přišel Anton, kdyby se postavil na zadní tak je větší než já.L - No dobré ráno.
Koukla jsem se jestli mají plné misky ale oba je měli prázdné.
Rozhodla jsem se najít nějaké jídlo pro ně, Tom tu určitě má jídlo pro ně ale kde?
Koukala jsem se všude až nakonec jsem našla nějaké psí granule.
Vzala jsem je a nasypala jim je do misek.
Hned jak uslyšeli padající granule do kovových misek tak přiběhli.
Uklidila jsem granule a vydala se k lednici, kde jsem si vyndala jablečný džus který jsem si nalila do skleničky.
Chtěla jsem udělat vajíčka ale přišlo mi blbé se mu tady hrabat i když mi řekl ať se tu chovám jako doma.
Nakonec jsem sama sebe přesvědčila že udělám aspoň volský oka.
Vyndala jsem vajíčka a pánev a začala jsem vařit.
Snad se Tom brzy probudí, aby to měl teplé.
Asi uprostřed vaření jsem slyšela kroky jak jdou po schodech dolů.T - Dobré ráno.
L - Dobré.Tom šel blíž bo jsem slyšela jeho kroky, byla jsem k němu zády.
Ale najednou se zastavil.T - Ty jsi nakrmila psi?
L - Ano, snad to nevadí.
T - Nevadí spíš koukám, když jsem si sem občas přitáhl společnost tak se báli psů tak že jsem je musel doprovázet na záchod.
L - Psu se nebojím.Uchechtla jsem se nad tím, slyšela jsem jak se Tomovo kroky ke mně přibližují. Až jsem jo nakonec cítila jak stojí za mnou. Ucítila jsem jak si svojí hlavu opřel o moje rameno.
Na zádech mi z toho naskočila husí kůže, jeho vousy mě lochtali na rameni.T - Si nechám líbit snídani takhle.
L - No o víkendu jí ode mně nečekej, to vždy vyspávám do odpoledne kvůli práci.
T- Kdy jdeš do práce?
L - V pondělí, přes týden to je v pohodě ale o víkendu to je horší.
T - Mám tě vyzvedávat z práce?
L - To je dobrý, já ani většinou nevím v kolik budu končit.
T - No dobře ale aspoň ti dám klíče od domu.Opustil moje rameno a slyšela jsem jak se vzdaluje ode mně.
Měla jsem hotové vajíčka tak jsem jedno nandala na talíř a druhé na druhý a šla je odnést na stůl. Když jsem šla pro příbory tak jsem zas slyšela Tomovo kroky jak se přibližují.
Otočila jsem se na něj abych na něj viděla.
V ruce držel dva klíče.
Vyndala jsem přilbový a šla s nima ke stolu a hned si sedla a Tom taky. Podala jsem mu příbory a mě dal ty dva klíče.T - Tenhle je od vrat, a tenhle od dveří.
L - Dobře a děkuju.
T - Neděkuj brouku.Usmál se na mě a já mu úsměv oplatila a oba jsme se pustili do jídla. Pro dnešek mám plány..a to vymalovat všechny ty věci..
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,