Uslyším ten otravný budík..nastavuju si ho když mám volno a o víkendu bo jsem schopná spát do 12:00.
Vylezla jsem z postele, a mířila jsem si to do koupelny kde jsem si vyčistila zuby.
Opláchla jsem si obličej a šla zpátky do ložnice ke skříni kde jsem si vytáhla podprsenku, šedé tepláky a modré tílko.
Oblékla jsem se a šla si udělat něco ke snídani, neměla jsem na nic energii takhle po ránu. Tak jsem si z lednice vyndala jogurt a vzala si jo k televizi.
Pustila jsem si telku a koukala na nějakej seriál.
Zajímalo be mě v kolik přijde Ivet, nevím..měla jsem takové divné brnění na palcích u nohou. To vždycky značí se něco děje nebo stane, víc jsem nad tím přemejšlela.L - Kurva..co by se tak mohlo stát?
Vím že by mě nepodvedla, bo ona taková není..znám jí.
Dojedla jsem jogurt tak jsem ho vyhodila a poklidila jsem trochu doma.Když jsem poklidila uslyšela jsem jak se otevírají dveře a v nich se objevila Ivet.
Podívala jsem se na hodiny kolik je.. vážně přišla 11:30?L - Ahoj, užila sis to?
I - Ahoj, jojo. Co ty? Co si dělala?Šla ke mně a ze zádu mě obejmula a dala pusu na tvář.
L - Upravovala jsem fotky, pak si dala sprchu a koukala na nějakej film v telce. Nic moc zajímavého.
Přece jí nebudu říkat že tu byl Tom ne? Víte jaká by to byla scéna?
I - Dobře, hele neobjednáme si něco k jídlu? Nechce se mi vařit upřímně.
L - Můžem, tak já to tady dodělám a ty to běž objednat.
I - Jasně.Měla až moc dobrou náladu..asi si to fakt užila hodně.
Mávla jsem nad tím rukou, a šla jsem ještě něco pouklidit.
Nezabralo mi to ani 10 minut, tak jsem se rozhodla že se po delší době zacvičím.
Šla jsem ke skříně kde jsem měla karimatku a vedle skříně jsem měla pár činek.
Rozložila jsem karimatku a nejdřív jsem se protáhla a začala cvičit na nohy, stehna a pánev.
Pak jsem začala cvičit na záda a ruce.Celkově jsem cvičila asi 45 minut, a to pro dnešek stačilo.
Uklidila jsem všechno a vzala si nové oblečení bo jsem se trošku zpotila tak si hodím sprchu.
Šla jsem okolo obýváku kde byla Ivet a koukala na telku.I - Zachvilku to přivezou, objednala jsem pizzu.
L - Dobře, tak já si jen hodím sprchu.Na to mi nic neřekla, zalezla jsem do koupelny jde jsem se svlékla a zalezla do sprchového koutu a pustila vodu.
Umyla jsem se a vypla vodu, osušila jsem se a převlíkla do čistého oblečení. A špinavé jsem hodila do špíny.
Šla jsem do obýváku kde na stole byla už pizza která krásně voněla.
Sedla jsem si k Ivet a vzala si jeden kousek, podívala jsem se na Ivet.
Měla na sobě černé tílko, a všimla jsem si že u ramene..no spíš pomálu tam kde začíná krk má modřinu? No vypadá to tak, že bych se jí nevšimla?L - Od čeho máš tu modřinu?
Nadzvedla jsem obočí a koukala na ní co mi řekne.
I - To mám z práce..jsem pospíchala na schůzku a narazila jsem na Petra a ten na mě spadl a uhodil mě sem.
Teď fakt se snažím pochopit jak by na ní spadl že by měla modřinu? Nebo má debilní výmluvu.
L - Aha? A s jakou kamarádkou jsi byla včera?
I - Ember, je z práce a je tam nová a seznámila mě s jejím přítelem.Zas mě začali brnět palce u nohou. Že by mi lhala?
Ne...ona taková není. Ale co když...L - Takže je hetero?
I - Jo, od kdy takhle vyzvídáš?
L - Nemůžu? Ty to děláš pokaždý.
I - No když jsi s Tomem Kaulitzem tak mě to nedělá klidnou.
L - Myslíš že bych tě podvedla?
I - To jsem neřekla..jen...nevím kdyby jsi třeba byla jen na holky tak bych byla asi klidnější kdybys byla s ním.
L - Ty se mi fakt zdáš.Zvedla jsem se z gauče a šla do ložnice, tady nebudu.
Začala jsem se líčit a rovnou jsem si pak vybrala něco na sebe.
Vzala jsem si batoh a hodila jsem si do něj věci a pak jsem si ho hodila na záda a šla ke dveřím.I - Kam jdeš?
L- Jdu se projéct na skateboardu nevím kdy přijdu.Řekla jsem to dost nepříjemně. Popadla jsem klíče obula se a zavřela za sebou dveře a šla do sklepa kde mám skate.
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,