30

114 12 1
                                    

S Tomem jsme se procházeli po ulici Berlína, už zapadlo slunce a vycházel měsíc. Na obloze se ronili hvězdy které ale nebyli vidět skrze lampy atd.
Tom pustil mojí ruku ale místo toho mě chytl za bok a přitáhl k sobě.
Bylo to příjemné.

T - Chceš se ještě projít nebo chceš domů?
L - Klidně se můžem projít Tome, je mi s tebou dobře.

Tom se na mně usmál, jeho úsměv mi vždy vytvoří neskutečný pocit. Pocit štěstí, naděje, klidu a pohody.

T - Tak to jsem rád, mně je s tebou taky dobře brouku.

Naklonil se ke mně a dal mi pusu do vlasů a dal jsme se procházeli.
Šli jsme přes park kde byl stánek s kytkama, Tom zastavil a koupil mi jednu kytku, vůbec nevím co to je za rostlinu ale je krásná.

Šli jsme přes park kde byl stánek s kytkama, Tom zastavil a koupil mi jednu kytku, vůbec nevím co to je za rostlinu ale je krásná

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



T. - Krásná kytka pro krásnou slečnu.
L - Děkuju moc.

Usmála jsem se jako měsíček na hnoji. Tohle jsem nečekala.
Krásně voněla, ta vůně mi připomínala jaro, a nové začátky...

Tom mě zas chytl kolem pasu a šli jsme spolu, povídali jsme si o různých věcech.
Najednou jsem viděla jak před náma jde jedna osoba. Moc jsem jí nepoznala v dálce + byla už menší tma.
Ale jak se ta osoba přibližovala tak jsem poznala víc a víc že to je Ivet. Ztuhla  mi krev v těle. Začala jsem se klepat a Tom si toho všiml.

T - Copak brouku?
L - Jde před námi Ivet a nemám z toho dobrý pocit.
T - To bude dobrý, nestane se nic.

Nic jsem na to neřekla, Tom si mě jen k sobě pevněji přitáhl.
Víc a víc jsme  se k sobě přibližovali a já poznala že mně Ivet rozpoznala.
Když jsme se potkali tak se zastavila.

I - Ahoj.
L - Ahoj.

Nesnáším jí ale ze slušnosti jí pozdravím, s Tomem jsme se zastavili a já s Ivet jsme se na sebe koukali.

I - Jak se máš?
L - Jde to...co ty?
I - Jo fajn..no nedávno mi volala tvoje mamka.
L - Proč?
I- No řekla mi jestli může s tebou mluvit, no já jí řekla že už spolu nejsme a já jí dala číslo na tebe pokud se nezlobíš.
L - Aha, nevadí...no volala mi skrze to že umřela teta.

Ivet vykulila oči, měla s ní dobrý vztah. Ivet často za ní jezdila a pomáhala jí s úklidem a tak.
Zhluboka se nadechla a vydechla.

I - To mi je strašně líto...

Viděla jsem jak se její očí plnili slzami. Což jsem nečekala.

L - Vím že jsem jí měla ráda.
I - Byla to skvělá žena..tak hodně štěstí a hlavně ať si brzo ok.
L - Děkuju, aj ty.

Všichni jsme se vydali svojí cestou kterou jsme šli. Měla jsem smíšené pocity.

T - Dobrý?
L -Ano.

Tom nás zastavil a oběma rukama mně chytl ha boky a přitáhl k sobě.
Koukali jsme si do očí, zas jsme se toho viděla několik věcí v jeho očí.
Svoje ruce jsem položila na jeho tváře a hladila jeho vousy.
Nakonec jsme naše obličeje přibližovali, naše nosy se dotýkali. Cítila jsem jeho teplý dech na své tváři. Nakonec jsme spojili naše rty, které měli mezi sebou souboj. Souboj plné vášně, chtíče, adrenalinu. Tohle bylo už jiné...toužila jsem po něm. Kousla jsem Toma do rtu abych mohla svým jazyk prozkoumat jeho ústa a on zas ty moje....
Zrychleně jsem dýchala a cítila jsem jak mi divoce bušilo srdce.
Najednou do naše polibku Tom promluvil.

T - Chci tě...

Ztracená v jeho očích Kde žijí příběhy. Začni objevovat