Jsem doma sama a čekám než Tom přijede, vydělá jsem snad všechny film na které jsem si vzpomněla. Prohrábla jsem si vlasy a fakt to chce oholit tu stranu. Zvedla jsem se z gauče a šla do pokoje.
V pokoji jsem šla k šuplíku a vyndala si strojek a s ním šla do koupelny kde jsem ho zapojila do zásuvky která je hned vedle zrcadla. Pustila jsem strojek a naklonila hlavu tak abych na to dobře viděla. Vlasy mi padali do umyvadla, asi po 10 minutách jsem vypla strojek a koukla se na to jak to vypadá. A usoudila jsem že to je v pořádku.
( její vlasy jsou jen hodně tmavě hnědý)Vlasy jsem spláchla vodou, a uklidila strojek. Šla jsem zpátky k zrcadlu a koukala na ty vlasy, jsem strašně spokojená.
Začal mi zvonit můj mobil vyndala jsem ho z kapsy a volala mi Hanna, zvedla jsem hovor a položila si ho k uchu.L - Ahoj.
H - Ahoj, kočko máš teď někdy čas na focení?
L - Jojo hele třeba pozejtří?
H - Jo určitě, tě vyzvednu u tebe.
L - Jsem ti zapomněla něco říct?
H - Co?
L- Já teď bydlím u někoho jinde, s Ivet už nejsem. Rozešla jsem se s Ivet bo mě podváděla .
H - Cože?! To je kráva! A u koho bydlíš?
L - No..u Toma Kaulitza.
H - Cože?! Si děláš srandu?! Jak si na něj sakra trefila holka?Ušklíbla jsem se do telefonu i když můj úšklebek neviděla. Řekla jsem jí všechno od začátku. Řekla jsem jí o tom sklepe, o tom co se mnou Tomovo doteky dělali. Sice jí nevidím ale je mi jasný že jí spadla čelist.
H - Ty jsi číslo!! Holka tak až se uvidíme tak si to líp řekneme už musím končit tak papa.
L - Pa.Položila jsem mobil, volali jsme cca hodinu. Podívala jsem se na hodiny kolik je a je 15:30, fakt by mně zajímalo kdy přijede Tom od mámi.
Ale asi no spíš určitě mají dobrý vztah..chtěla bych zas mít dobrý vztah s rodinou.
Šla jsem do pokoje a sedl si do postele kde ležel Capper a Antón. Sedla jsem si k nim a začala je oba drbat. Přemýšlela jsem jak je mámě, co táta a brácha. S jediným s kým zdržuji kontakt je mámi teta, takže moje prateta.
Ale dlouho jsem s ní nemluvila, zítra jí zavolám.
Lehla jsem si k psům a nachvilku zavřela oči a usnula.Probudilo mě hlazení po tváři, jemná a silná ruka hladila mojí tvář. Pomálu jsem otevřela oči, první co jsem viděla byl Tom který se na mě usmíval a hladil mně po tváři.
T - Jak pak se ti spalo s chlupáči?
L - Dobře, jak bylo u mámi?Usmála jsem se na Toma a ten se ke mně lehl a opíral se hlavou o ruku a koukal na mně. Zas si jeho oči zkoumali můj obličej do podrobná.
Moje oči taky zkoumali jeho obličej.T - Fajn, Bill by tě chtěl vidět.
L - Ráda se s ním sejdu.
T - Je to o domluvě, projedem se dneska teda?
L - Jo, kolik je?
T - 17:45.
L - Tak já se převléknu upravím a můžem vyrazit.
T - Tak jo, jdu do obejváku tak pak na mě houkni až budeš.
L - Jasně.Tom mě pohladil po tváři a dal mi pusu na čelo a zvedl se a opustil můj pokoj.
Zvedla jsem se z postele a šla ke skříni a koukala na oblečení co bych si mohla vzít. Vzala jsem si oblečení co se mi líbí a usoudila jsem jsem co by se k sobě hodilo.
Nakonec jsem se pak začala líčit, začala jsem jsem si s tím hrát ale byla to moje klasika.
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,