11

122 10 0
                                    

Luny pohled
Šla jsem do výtahu a jela nahoru do svého patra.
Šla jsem ke svým dveřím a slyšela divný zvuky, zas mi brněli prsty u nohou ale hrozně silně. To se mi nelíbí.
Otevřela jsem dveře a všimla jsem si že tu jsou cizí boty a ty divný zvuky se vycházeli z ložnice. Doufala jsem že se mílím nebo že si semnou moje mysl hraje.
Šla jsem směrem k ložnici a otevřela dveře...kurva..byla tam Iveta s nějakou holkou! A reálně si to rozdávali. Stála jsem ve dveřích jako přibytá.

L - To nemyslíš vážně?..
I - Lásko...nevypadá to tak jak myslíš.
L - Tak mi řekni proč tak holka má v tobě svoje prsty?

Podívala se na mě ta holka, měla krátké červeně obarvené vlasy a hnědé oči s velkým nosem.
Měla jsem chuť jí rozbít hubu + jí bodnout šroubovák do ramene.

L - Nevím jak se jmenuješ a je mi to jedno ale VYPADNI!

Už jsem zakřičela na ní, a obě se mně lekli. Borka se zvedla a oblékla si tričko a rychlým krokem odešla.
Můj pohled byl upřený na Ivetu, a měla jsem vztek jak prase.

L - Ty jsi tak k smíchu...žárlíš na každého s kým jsem se bavila..a ty? Ty mě podvádíš? Co mi k tomu řekneš? Zas nějakou blbou výmluvu?
I-Mrzí mě to..udělala jsem chybu. Miluju tě.
L - Já tebe ne...nelez mi na oči.

Šla jsem do koupelny, kde jsem zavřela dveře a pobírala celou situaci.
Není mi do breku...ale je mi to celé nepříjemné.
Svlékla jsem se a šla do sprchy a pustil na vodu, moje myšlenky mi motali hlavu.

Umyla jsem jsem se a vypla vodu.
Vzala jsem si ručník a osušila jsem se omotala si ručník a oblečení co jsem měla na zemi jsem hodila do špíny a oblékla se. Rovnou jsem si vzala oblečení v čem pojedu.

Iveta seděla na posteli a brečela v posteli, ať se to vyžere

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Iveta seděla na posteli a brečela v posteli, ať se to vyžere.
Budu muset říct klukům aby mi dali ty peníze teď.. je mi to blbé ale tady nebudu už bydlet.
Jo můžu jít k Hanně, nechci jí otravovat.

L - Doufám že ti je jasný že je mezi námi konec.
I - Ne prosím! Já tě miluju..a udělám cokoliv aby si mi odpustila.
L - Víš že nejsem tak blbá. Víš že mně jednou zklameš tak ti nevěřím.
I - Lásko.
L - Takhle mi neříkej!

Zakřičela jsem na ní, já na lidi neřičím. Nejsem cholerik a když na někoho zakřičím tak je malér.

Zrychlil se mi tep a zrychleně jsem dýchala, měla jsem nával vzteku. Pozorovala jsem Ivetu jak se klepala, a koukala na mě jako tele na nový vrata.
Radši jsem se otočila a šla do kuchyně, podívala jsem se kolik je abych věděla kdy mám vyrazit. Je 10:15 tak mám bohužel víc času, vyndala jsem si čínskou polévku a udělala jsi jídlo.
Tohle prostě nechápu proč? Proč to udělala?
U jídla jsem jsem nad tím přemýšlela, nad tím bude moje mysl moje ponořená dlouho.

Když jsem dojedla tak jsem uklidila nádobí a šla se nalíčit.

Když jsem dojedla tak jsem uklidila nádobí a šla se nalíčit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Nejraději bych se šla opít, prostě se ožrat.

Když jsem se nalíčila, tak za mnou přišla Ivet a chtěla mě obejmout ale rychle jsem jí odstrčila. Nechci aby se mě dotkla.

L - Nedotýkej se mně.
I - Prosím...odpusť mi.
L - Tobě? Tobě nikdy, jsi mrcha pokrytecká.

Pohrdala jsem jí, chtěla jí uhodit ale nechci se snížit na její úroveň.
Podívala jsem se na hodiny kolik je, a je 11:00 už radši někam půjdu. Vzala jsem si foťák dala ho do batohu vzali veškeré věci a klíče od auta.
Obula jsem se a odešla, k autu a sedla si do něj.
Zajedu si někam na jídlo no mně ta polévka moc nezasytila a třeba přijdu na jiné myšlenky.
Ale hlavní úkol je pro mně co nejdříve najít nějaké levné bydlení.

Ztracená v jeho očích Kde žijí příběhy. Začni objevovat