Zachvilku s Tomem vyrážíme na tu pouť, jsem skoro připravená. Oblečení jsem měla na sobě, a jen jsem si upravila líčení a byla jsem hotová
Hodila jsem si tašku přes rameno a hodila si do ní peněženku mobil a různý věci.
Vyšla jsem z pokoje a šla jsem po schodech dolů kde na mně čekal Tom.
Jakmile Tom registroval moje kroky podíval se na schody.
Měl na sobě bílé a trochu volné tričko a černé kalhoty. Své dlouhé vlasy měl sepnuté v drdolu.L - Tak můžem.
Tom přišel ke mně blíž a chytl mně za boky a koukal na mně.
T - strašně moc ti to sluší.
Věnoval mi jeho krásný a jemný úsměv a já mu úsměv oplatila.
L - Děkuju.
Naklonil se ke mně a políbil mně na čelo. Pustil moje boky ale chytl mně za ruku a oba jsme vyšli z domu a mířili si to k jeho autu.
Nasedli jsme do auta a oba se připoutali pásem a vyjeli jsme na tu pouť. Poslouchali jsme písničky co Tom zapl a já koukala z okna a pozorovala život v Berlíně.
Nevím proč a jak...ale cesta v autě mně dokáže odreagovat. Prostě koukat z okna a pozorovat krajiny, město, lidi prostě cokoliv a jsem myšlenkami jinde.Cesta trvala hodinu a 45 minut, přijeli jsme na parkoviště jde už byl Georg, Gustav a Bill. Zaparkovali jsme a oba jsme vystoupili, s klukama jsem se pozdravila obejmutím a rychle si něco řekli a pak jsme vyrazili na pouť.
Gu - Mohli by jsme jít na tu horskou dráhu ne?
T - Hned tak na začátku?
Ge. - Radši tohle než Ruský kolo na to mně nikdo nedostane.
L - Jsme dva Georgu.
B - Tak jdeme rychle.Všude svítili barevná světla z každé strany, modrá, zelená, červená, žlutá růžová a tak dále. Byla tu cejtit vůně cukrové vaty,pivo, sladký popkorn a trochu i vůně čerstvě ugrilované klobásy.
Rychle jsme šli na tu horskou dráhu, koupili jsme lístky a šli si sednout. Sedla jsem si vedle Gustava a Tom vedle Georga a Bill vedle nějaké malé holčičky. Mohlo jí být tak 9 nebo 10 let, bylo na ní vidět že se bojí. Nevím co jí říkal Bill ale všimla jsem si že se na něj usmívala pak.
Přišel kolotočář který nám vzal lístky a pořádně nás připoutal.
Čekali jsme ještě chvilku, mezitím jsme si užívali hlasitou hudbu co hráli. Pak se rozjela dráha. Nejdříve to jelo pomálu ale pak při první zatáčce jela neskutečně rychle. Křičeli jsme z plných plic. Ale mám pocit že jsem nejvíc byla slyšet já, tělem se mi proháněl adrenalin. Moje vlasy lítali všude. Byl slyšet je křik nás všech.
Objeli jsme pár koleček a pak byl konec jízdy, odpoutali jsme se a vystoupili. Všem nám hrál úsměv na tváři.B - To bylo fakt super!
T - To rozhodně, ale celkem mám sucho v krku nedáme si pivo?Všichni jsme mu to odkývali a šli hned k prvnímu stánku s pivem.
Kluci si koupili velkou 12cku a já malou 10tku, procházeli jsme se po pouti a já s Billem jsme se dohadovali na jakou atrakci půjdem.Po chvilce jsme našli jedni místo jde nikdo nebyl, tak jsme se rozhodli tu zůstat. S Tomem jsme měli nějakou rejpavou a navzájem jsme se pošťuchovali. Kluci na nás koukali jak na obrázek.
T - Luno už mně přestaň napodobovat.
L - Donuť mně.Ušklíbla jsem se na Toma který mně chytl za pas a rychle k sobě přitáhl.
Bill to všechno fotil, Tom mi chtěl dát pusu na pusu ale já otočila hlavou a ruku jsem položila na jeho tvář. V tu chvíli udělal Bill krásnou momentovku.
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,