6

125 10 0
                                    

Koukala jsem na nějakej film v telce, měla jsem chvilku klidu pro sebe.
Najednou mi začal zvonit mobil koukla jsem se kdo to a byl to Tom.
Co ten chce v 21:00?

L - Ano Tome?
T - Ahoj, copak děláš?
L - Jsem doma a koukám na telku.
T - A mladá je doma?
L - Ne, prej bude spát u té kamarádky.

Nebudu lhát uvítala bych společnost aspoň na pár slov.

T - A můžu se stavit?
L - Jo jasně ale jsem už v pyžamu což tvoří červené tílko a kraťasi.

Ne neměla jsem kraťasi jen kalhotky ale nebudu mu to hned říkat ne?

T - Dobře tak zachvilku tam budu.
L - Dobře.

Típla jsem to a šla si vzít nějaké kraťasy, našla jsem jen jedny kraťasi ale vylézala mi z nich prdel. Skoro celá.

Trochu jsem poklidila v kuchyni když jsem uslyšela zvonek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Trochu jsem poklidila v kuchyni když jsem uslyšela zvonek. Hned jsem šla odbzučit a šla jsem ke dveřím které jsem hned otevřela.
Během chvilky se tu objevil Tom..kterému to zas slušelo.

Všimla jsem si že si zkrátil vousy že je nemá tak dlouhé jako předtím

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Všimla jsem si že si zkrátil vousy že je nemá tak dlouhé jako předtím. Hned jak mě viděl tak mně obejmul. Byla jsem trošku v šoku nelžu.
Obejmutí jsem mu oplatila a pozvala ho dál.

L - Chceš něco k pití?
T - Třeba Colu.
L - Dobře.

Šla jsem do kuchyně kde jsem vyndala skleničky a nalila do nich Colu a pak jsem je šla odnést do obýváku kde byl Tom. Položila jsem je na stůl a sedla si k němu.

L - Ses nudil že si sem chtěl přijít?
T - Nebudu lhát.

Uchechtla jsem se a Tom taky.

Tomův pohled
Je fakt krásná, je u celkem stydlivá ale zas je i menší hovado. A to se mi líbí.

T - A ty nežárlíš že Ivet je u nějaké kamarádky?
L - Mám bejt upřímná?
T - Povídej.
L - Já jí už nemiluju, jsem s ní abych měla kde bydlet. Jako jo nechci aby mě podvedla ale náš sexuální život je mrtví 9 měsíců. Teď šetřím na nějaké levné bydlení abych mohla od ní pryč.

Vykulil jsem oči, nečekal jsem že to řekne takhle na plnou hubu.

T - A co rodiče? Proč nejdeš k nim?
L - Neuznávají to že jsem i na holky 3 roky jsem je neviděla.
T - Ou to mě mrzí, a sourozence nemáš že bys šla k nim?
L -mám staršího bratra ale ten má stejnej postoj jak naši.
T - To mně mrzí.

Položil jsem svojí ruku na její koleno které jsem palcem hladil a jemně se na ní usmál. Luna se na mě také usmála a odhalila u toho svoje bílé zuby a všiml jsem si že má celkem dost velké špičáky.

L - Kdy chcete zas fotit?
T - Třeba pozejtří?
L - Jo to mám ještě volno.
T - Dobře tak já to řeknu klukům.

Povídali jsme si nějakou dobu a dost jsme se i poznali. Máme toho hodně společného a furt si máme o čem bavit.
Když bylo 23:10 usoudil jsem že by bylo na čase jít.

T - Už budu muset, i když nerad odcházím ale bohužel.
L - Nevidíme se naposledy.
T - To ne.

Zvedl jsem z gauče a Luna taky, šla mě doprovodit ke dveřím. Obul jsem si boty a otevřel dveře.

T - Tak zas někdy.
L - Určitě.

Obejmuli jsme se jen jsem se musel skrčit aby na mě dosáhla vůbec.
Rozpustili jsme naše objetí a pak jsem šel k výtahu do kterého jsem nastoupil.
Bylo poznat na Luně jak je bez Ivet že je volnější...prostě svá.

Dojel jsem do přízemí a vystoupil jsem z výtahů a šel ke vchodovím dveřím. Mířil jsem si to ke své motorce kde jsem nechal helmu, nasadil jsem si helmu sedl si na motorku a nastartoval jí a jel domů.
Cesta trvala 20 minut bo silnice byli podstatě volné.
Když jsem dojel ke svému domu tak jsem zaparkoval. A slezl z motorky, šel jsem domů. Na chodbě jsem si sundal helmu a vyzul boty, už na mě padala únava tak půjdu rovnou do postele. Na koupel dneska seru, šel jsem do ložnice a hned jsem ze sebe sundal oblečení a nechal na sobě spodní prádlo.
Hned jsem si vlezl do postele a během chvilky jsem usnul.

Ztracená v jeho očích Kde žijí příběhy. Začni objevovat