Ze sklepa jsem vyndala skate a pak jsem zavřela sklep a šla ven.
Skate jsem hodila na zem a stoupla si na něj a jela jsem.
Nevím kam ale prostě jedu pryč, fakt jí nechápu o co jí jde.
Nehorázně mě vytočila, kdybych byla jen na holky tak by byla klidnější...bože fakt si nevidí do huby.
Jela jsem kolem jedné večerky, zastavila jsem se u ní a šla si koupit dvě piva.
Piva jsem si dala do batohu a jela do jednoho parku co je kousek.Dojela jsem k parku a sedla si na neblíží lavičku, vyndala jsem si jedno pivo a otevřela si ho a následně jsem se ho napila.
Co když mě Ivet podvádí?
Snažím sama sebe přesvědčit že toho není schopná...ale..nevím.
Znova jsem se napila piva a všimla jsem si že někdo ke mně jde.
Čím víc se ta osoba přibližovala tím jsem rozeznala kdo to je. Byl to Tom, uvítala bych menší rozhovor.
Došel ke mně a zastavil se u mně.T - Ahoj, co ty tu?
L - Ahoj, trošku dlouhé vyprávění.
T - Já mám času dost.
L - Tak si přisedni.Tom si sedl vedle mě a já mu podala druhé pivo co jsem měla u sebe.
Tom se na mně usmál a vzal si ho ode mně.T - Děkuju.
L - Není zač.
T - Tak povídej.Řekla jsem Tomovi všechno a ten celou dobu se na mě koukal a poslouchal mně.
T - Takže myslíš že tě podvádí?
L - No myslím ale nechci tomu věřit.
T - když někoho miluješ nesmíš mu ublížit.
L - Tak to máme stejně.Napila Jsem se svého piva, pak jsem si z batohu vytáhla krabičku cigaret a vyndala si jednu a druhou jsem nabídla Tomovi. Který si vzal a pak nám obou zapálil.
T - Nabídl bych ti abys u mně spala, ale já si zapomněl klíče doma a náhradní má Bill ale ten je mimo město.
Podívala jsem se na Toma a začala jsem se smát.
A on taky.T - Čemu se směješ?
L - Nevím přišlo mi to vtipný..asi.
T - Tak dneska asi budem celou noc venku.Vzpomněla jsem si že ve sklepě máme matraci a nějaké deky.
Takže teoreticky můžem spát ve sklepě.L - Nemusíme.
T - Ty snad víš kde můžem přespat?
L - U nás ve sklepě máme matraci a nějaké deky. A není tam tak velká zima.Tom vykulil oči a začal se smát. A já s ním, musí to znít šíleně.
T - Tak holt jo, ale asi tam máš je jednu matraci co?
L - Ne mám tam ještě 5.Rěkla jsem ironicky a napila se svého piva a pak si potáhla z cigarety.
T - Tak holt se k sobě dnes večer budem tulit.
Když to řekl tak se zazubil a celou si mně prohlížel.
Povídali jsme si o všem možným, než tam půjdem tak máme dost času.
Když jsme dopili naše piva tak jsme se rozhodli že můžem zajít třeba na zmrzlinu.
Vzala jsem svůj skate a jela jsem na něm pomálu abych neujela Tomovi.T - Nebude pro tebe jednodušší když tě povedu?
L - Jak bys mě chtěl vést prosimtě?
T - Takhle.Chytl mojí ruku a propletl naše prsty a prostě mně vedl takže jsem se nemusela odrážet jednou nohou.
Neříkám že jsem nevykulila oči a trošku jsem cejtila že se červenám.T- Pokud ti to vadí klidně tě pustím.
L - Ne, v pohodě.Usmála jsem se na Toma a ten mi úsměv oplatil. Tom mi vyprávěl co jako malej prováděl jaká byli jejich turné a tak. Mohla bych ho poslouchat furt. Má příjemný hlas.
Když jsme došli k jednomu stánku ze zmrzlinami tak já si objednala vanilkovou a Tom čokoládovou. Chtěla jsem zaplatit svojí ale Tom to zaplatit za nás oba.L - Hele peníze mám a ta zmrzlina nebyla drahá.
T - Budeš drškovat?
L - Možná, ale děkuju.
T - Není zač, ale asi bych pak šel někam na večeři, a koupil aspoň nějaký pití a něco malého než půjdem k tobě do sklepa.
L - Jo to by jsme mohli.Usmívali jsme se na sebe s Tomem a zas mně chytl za ruku propletl naše prsty a zas mně vedl a já jela na skateboardu vedle něj.
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,