Přijeli jsme k nějaké budově, Tom zaparkoval a my všichni vylezli z auta.
L - A Georg s Gustavem jsou kde?
B - Ty už na nás čekají. My jsme přijeli dřív bo jsme si sem přivezli oblečení atd.
L - Aha dobře. Tak jdeme?Oba na mně kývli že ano. Šla jsem ke kufru abych si vzala ty věci ale kluci byli rychlejší a vzali mi ty věci.
A šli napřed a já za nima.Přijeli jsme do 5 patra výtahem, strašně se teda těším na to focení. Je to náplň života.
Přišli jsme ke dveřím které Tom hned otevřel, a vešli jsme dovnitř. Z poza rohu se objevili Georg s Gustavem.B - Kluci tohle je Luna, Luno tohle je Georg a Gustav.
Gu - Rád tě poznávám.
Ge - Já taky.Přišli ke mně a podala jsem si s nima ruce a potřásla.
L - Dobře tak vy se jděte převléknout a vezměte si tohle.
Sehla jsem si k tašce kde jsem vyndala falšné 4 pistoli.
Napadla mě jedna fotka s pistolemi, vykulili oči a uchechtli se. Já teda taky. Vzali si je a šli do šatny, a já připravovala světla atd. Když jsem to měla připravené tak zrovna přišli kluci.
Pustila jsem písničky aby tu nebylo ticho.L - Tak jdem na to.
Kluci začali pózovat a já je začala fotit. Byla jsem ve svém živlu.
Udělali jsme pár skupinových fotek a pak bylo nařadě sólové.
První prý půjde Tom.
Tom se šel převléknout a kluci si šli sednout na pohovku co tu je.
Když přišel Tom a sedl si na židli co jsem mu to tam připravila.
Koukal na mě furt zainteresovaně bych řekla.
Vzala jsem foťák a zaměřila jsem jeho obličej, zaostřila jsem na jeho hnědé oči...které se dívali na mě...ztrácela jsem se v jeho očích.
Udělala jsem první fotku a koukla se na ní..musím uznat že se mi povedla.
Najednou se Tom zvedl a šel ke mě, trošku jsem znervóznila.
Byl blízko mě a podíval se na tu fotku, cítila jsem jeho vůni...strašně mně jeho vůně přitahovala.T - Jsi fakt dobrá, určitě budu chtít nějaké fotky od tebe. Ale kontaktoval bych tě jen já co ty na to?
L - Jo j-jasněVážně jsem teď začala koktat? Ještě se začnu červenat a jsem hotová.
Podívala jsem se na Toma a ten se na mně usmál a šel zpátky na svoje místo. Chtěla jsem zas fotit ale začal mi zvonit mobil. Vzala jsem ho a koukla se kdo mi volá. Byla to Ivet..to bude výslech zas.L - Ahoj.
I - Ahoj, kde jsi?
L - No víš napsal mi Tokio hotel, a já je momentálně je fotím.
I - Takže jsi mezi 4 klukama sama?
L - Jen je fotím...nic víc.
I - A proč si mi to neřekla? Nebo nevzala sebou?
L - Aby si nedělala tyhle scény.Hned jsem to típla.
Nemám zájem se s ní hádat přes telefón..ale stejně ta hádka bude pokračovat až přijdu.
Kluci na mě koukali nechápavě, teď jsem se cejtila trapně.B - Kdo to byl?
L - Moje přítelkyně...je přehnaně žárlivá..
Ge - Ty jsi na holky?
L - A na kluky, jsem Bisexual.Sedla jsem si na židli a rukou jsem se opřela o čelo. Mně se fakt teď nechce domů...já už tam nemůžu jít.
Najednou jsem ucítila něčí ruku na mém rameni.
Koukla jsem si kdo to je, a byl to Tom který se na mně jemně usmál. A já mu musela úsměv oplatit.T - Tak to na dnešek necháme, hodíme tě domů a já to tvé přítelkyni vysvětlím jo?
Byla jsem překvapená z jeho chování. Vůbec jsem to nečekala.
A kdo by ještě jo?L - Nebude vám to vadit?
Koukla jsem se na kluky kteří zakývali hlavu že ne ( ne nevadí)
B - A můžeš si tu nechat ty věci aby ses s tím netahala.
L - Dobře jen si vemu foťák.Zvedla jsem se a dala si do batohu foťák. A hodila si batoh na záda. Kluci si tady taky nechali věci a šli jsme.
Gustav zamkl dveře a šli jsme k výtahu, když přijel výtah tak jsme do něj nastoupili. Ale byli jsme tam na těsno. Tlačila jsem se na Toma a Tom na mně.
Víc jsem cítila jeho vůni, radši jsem měla sklopenou hlavu ale cítila jsem Tomův pohled jak se na mě dívá. Ale upřímně už chci od sud jít pryč jinak se budu cítit víc trapně.
Konečně jsme se dostali do přízemí a vystoupili jsme.Vyšli jsme ven a já se rozloučila s Georgem a Gustavem.
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,