Jsem u Toma už 4 dny.
Furt se nemůžu zvyknout, ale dávám tomu furt čas.
Teď se akorát připravuju do práce, dodělávám si svoje líčení a pak se jen obléknu.
Když jsem s tím byla spokojená tak jsem si učesala vlasy.
Budu muset oholit tu stranu vlasů co mám oholenou, je to už dlouhé.
Pak jsem se vydala ke skříni kde jsem si vyndala oblečení na dnešek.
Dneska je trošku tepleji tak jsem si vzala kraťasi.
Pak jsem si jen nasadila náušnice což byli trošku větší stříbrné kruhy.
Pak jsem si jen vzala doklady peněženku atd, hodila do tašky a popadla klíče. Vyšla jsem z domu a následně zamkla.
Tom není doma, něco řeší s klukama, logicky když tu je tak nezamykám.Odemkla jsem auto, nasedla do něj a následně nastartovala a jela pryč.
Cesta mi celkem utekla ale vím že v práci mi to už neuteče.Zaparkovala jsem, vzala si tašku a zamkla auto. Vešla jsem do "hospody" "baru" nevím jak tomu říkat ale prostě jsem za barem. Pozdravila jsem se ze šéfem a šla si odnést věci do šatny. Sundala jsem si košili a pověsila jí na věšák a pak jsem si vzala jen zástěru a šla k baru.
Je teprve 16:00 tak mám čas než sem někdo přijde.—-skipe time—-
Je 20:30 a už to tu trošku žije. Není to nic hrozného, o víkendu to bejvá horší.
Míchala jsem bloody Mary a poslouchala hudbu, celkem jsem si to tu i užívala dneska tu jsou v pohodě lidi aj.I - Ahoj.
Doufala jsem že se mi ten hlas zdá, doufala jsem že si tu se mnou někdo hraje. Zvedla jsem svůj pohled a uviděla jí..Ivet. Co tu sakra chce?
L - Čau..chceš něco?
I - Chci si promluvit.
L - Já ale ne, pokud nechceš drink tak odejdi.
I - Prosím.
L - Už sis to uvědomila co? O co jsi přišla? Chybí ti moje rty,které by si mohla líbat co?
I - Chybíš mi celá.
L - Ty mě ne, mám se líp. Můžeš mi políbit tenhle bar, můžeš mi políbit moje auto, přála by sis políbit moje prsa. Ale ty už nic nemůžeš, odejdi.
I - Luno...
L - Martine! Prosím odveď jí, slečna měla dost drinků.Zavolala jsem na ochranku která jí vyvedla. Kdybych tu nebyla autem tak si dám velkého panáka vodky. Ale bohužel.
—-skipe time—-
L - Tak zítra ahoj.
Š - Ahoj.Rozloučila jsem se ze šéfem a šla k autu. Těším se domů, hlavně do postele.
Dala jsem věci do auta a sedla si do něj a nastartovala ho.
Kurva já tu čůzu nemůžu dostat z hlavy, já bych jí fakt rozbila hubu.
Celou cestu jsem se snažila na to přestat myslet ale moc to nešlo.Cesta mi zas utekla, během chvilky jsem byla před domem.
Otevřela jsem vrata dálkovým ovladačem a vjela dovnitř.
Zavřela jsem je za sebou a pak zaparkovala, vzala jsem si věci a vystoupila z auta a zamkla ho.
Šla jsem ke dveřím které jsem opatrně otevřela, nevím jestli Tom spí ale i tak.
Otevřela jsem dveře a vešla dovnitř, zavřela jsem a zamkla za sebou a vyzula si boty. Mezitím za mnou přišel Capper mě přivítat, hned jsem ho podrbala za uchem a šla do kuchyně.
V kuchyni se svítilo ale nebyl tu Tom, asi zapomněl.
Vyndala jsem si skleničku a nalila si Colu a dala dala jsem si tam panáka vodky.T - Se chceš opít?
Lekla jsem se jak prase, myslela jsem že Tom už spí.
Otočila jsem se na něj kterej se na mě jen smál jak blbeček.L - Kurva Tome..nejdřív na mě houknu že tu jsi.
T - Ale nedělej.Vzala jsem si skleničku a zády se opřela o linku, abych se mohla dívat na Toma.
Teď jsem si všimla že má na sobě jen tepláky a je bez trička. Prohlédla jsem si jeho vypracovanou postavu.
Vždycky jsem říkala že se mi lépe kouká na ženské tělo...ale teď to je výjimka.T - Nenaleješ mi taky?
L - Jsi dostal chuť na chlast?
T - Tak tě v tom nenechám ne?
L - Tak jo.Usmála jsem se na Toma a pak se otočila pro skleničku a nalila do ní trochu vodky a Coly.
Pak jsem jí vzala a šla k Tomovi mu jí podat, vzal si jí ode mně a věnoval mi zas ten jeho krásný úsměv.T - Děkuju.
L - Není zač.Oba jsme se napili ze svých skleniček a zas koukali na sebe.
T - Jak bylo v práci?
L - Šlo to, než přišla ta coura.
T - A jejeje, na to si sedneme.Než jsem stihla něco říct tak mně Tom chytl za ruku a vedl ke gauči. Kde si sedl a mně si k sobě stáhl tak že jsem mu seděla na klíně. Neříkám že se mi nezrychlil tep...
ČTEŠ
Ztracená v jeho očích
Romance,,Zaměřila jsem foťákem na jeho obličej,zaostřila jsem na jeho oči. Jeho krásně tmavě hnědé oči se dívali má mně..a já se ztrácela v jeho očích.,,