24

114 11 0
                                    

Vzala jsem foťák dala ho do kabelky a šla dolů za Tomem.
Tom na mně čekal v obýváku, seděl na gauči a koukal do mobilu.

L - Tak můžem.

Tom zvedl svůj pohled z mobilu a přesunul ho na mně. Celou si mně prohlédl s začal si hrát s jeho piercingem.
Zvedl se z gauče a šel ke mně, já tam stála jako přilepená.
Přišel ke mně a chytl mě za bok.

T - Pojedem na motorce mám ještě jednu helmu, tak jdem.

Chytl mě za ruku a vedl mně. U botník už byli dvě helmy které byli pro nás připravené.
Oba jsme se obuli a pak popadli každej jednu helmu.
Vyšli jsme z domů a šli k motorce, než jsme si na ní sedli tak jsme si oba nasadili helmy.
Tom si sedl první s já po něm.

T - Pevně se mně drž, znám jedno hezké místo.

Nic jsem neřekla, udělala jsem to co mi řekl, Tom pak nastartoval motorku a vyjeli jsme, držela jsem se pevně Toma.
To je poprvé co jedu na motorce, je to menší adrenalin ale líbí se mi to.
Moje vlasy byli všude jak jsme jeli.
Jeli jsme cirka 35 minut, dojeli jsme k nějaké vyhlídce. Tom zastavil a vypl motorku, oba jsme z ní slezli.

L - A teď to bude podle mě.

Vyndala jsem foťák, a Tomovi jsem řekla ať si sedne na motorku a já ho vyfotím.

Udělala jsem pár fotek a s jednou jsem byla hodně spokojená.

Udělala jsem pár fotek a s jednou jsem byla hodně spokojená

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsem udělala další a ta se mi taky líbila.

Jenže začalo zapadat slunce a už tady nebylo tolik dobré světlo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Jenže začalo zapadat slunce a už tady nebylo tolik dobré světlo.

L - Tak pro dnešek to stačí..a co teď?
T - Vím, kousek je jedna stará zřícenina hradu kde je hezký výhled na celé město.
L - Dobře.

Jemně jsem se usmála na Toma který mi úsměv oplatil. Nasadili jsme si helmy a sedli si na motorku, Tom jí nastartoval a vyjeli jsme.
Zase jsem se pevně držela Toma, bo teď jel o něco rychleji ale byla to sranda. Navíc s Tomem se cítím v bezpečí.
Během cesty zapadalo slunce a obloha která byla pokrytá mraky začala být plná hvězd. Slunce nahradil měsíc, den nahradila noc.
Cesta trvala 25 minut, celkem mi utekla ale to bude tím že jsem prostě s Tomem.

Tom zaparkoval u jednoho stromu, a oba jsme slezli z motorky. Sundali jsme si helmy a měli je v ruce, před námi byla cesta na tu zříceninu, ale spíš to byl krpál. Cesta byla z kamenů které tam byli poházené.
Tom mně chytl za tuku a beze slov mně vedl, šlo se mi mnohem líp s ním než kdybych to šla sama.
Když jsme vyšlápli poslední kamenný schod tak jsme si vydechli. Přece jsme oba kuřáci tak nám to dalo zabrat.

T - cesta dolů bude lepší...snad.
L - Snad jo.

Oba jsme se uchechtli a šli k té zřícenině, byla dost vysoko. Dokonce tu byli vysoké "ploty" aby někdo náhodou nevypadl.
Začínala mi být zima jak se ochladilo, trošku jsem se začínala klepat.

T - Ještě mi zmrzneš brouku.

Než jsem stihla něco říct tak Tom si sundal bundu a přehodil jí pře ze mně.

L - Děkuju.
T - Není zač..uděláš něco pro mně?
L - A co?
T - Nevyfotíme se spolu? Třeba jak sedíme tam u sebe a koukáme na ten výhled.
L - No je to tu hezky osvícené tak by to šlo.
T - Dobře tak si jdu sednou tam s až to budeš mít nastavený tak na mně houkni.
L - Jasně.

Tom se na mně zazubil, a šel si sednou. Za Tomem byl kámen kde jsem mohla krásně dát foťák tak aby to vypadalo dobře.

L - Zachvilku to mám.
T - Dobře.

Nastavila jsem samospoušť a hned jsem šla k Tomovi.
On si mně rychle upravil podle sebe a oba jsme se koukali na ten výhled.
Když jsme uslyšeli cvaknutí tak jsme se oba zvedli a šli k foťáku. Koukli jsme si na tu fotku a fakt byla krásná.

 Koukli jsme si na tu fotku a fakt byla krásná

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



T - Tak tuhle fotku si někam dám.

Dal mi pusu do vlasů a ze zádu obejmul a koukali jsme na tu fotku.

Ztracená v jeho očích Kde žijí příběhy. Začni objevovat