31

140 10 5
                                    

T. - Chci tě..

Nevěděla jsem jak to myslí, ale v tu chvíli jsem se od něj odtrhla a podívala se na něj zmateně. Po těle mi kolovala silná dávka euforie a zvědavosti.

L - Jak...jak to myslíš Tome?

Naklonil se k mému uchu do kterého pošeptal.
Jeho vousy mě šimrali.

T - Chci tě..chci tvoje tělo. Chci si ho podmanit a víc ho prozkoumat brouku. A vím že ty to chceš taky.

Naskočila mi husí kůže. Tělem mi prolétla elektřina a v břiše jsem měla výbuch motýlků.
Tom se odtáhl od mého ucha a podíval se na mně s jeho úšklebkem. Já tam stála jak přibitá a koukala na něj, nezmohla jsem se ani na slovo.

T - Už by jsme měli jít.

Tom svojí ruku přesunul na můj zadek a šli jsme vedle sebe. Jeho doteky byli jiný. Cítila jsem je víc.

Ani nevím jak, ale během chvilky jsme se dostali k autu. Však jsme před krátkou dobou vyšli. Tom otevřel auto a oba jsme do něj následně sedli. Oba jsme mlčeli...ale nebylo to, to trapné ticho.
Tom nastartoval auto a vyjeli jsme, svojí tuku dal na moje stehno které silněji stiskl. V ten moment jsem se kousla do spodního rtu. Ucítila jsem jí dává víš, v tu ránu se mi zrychlil tep. Každý náraz mého srdce jsem cítila víc.
Ucítila jsem jak Tom dává tu ruku pod mojí sukni. Trošku jsem se oklepala, ale hrozně se mi to líbilo ale bylo by lepší kdyby to dělal kdyby neřídil, než stihl cokoliv udělat tak jsem na něj promluvila.

L - Tome...řídíš.

Můj hlas byl rozklapaný vší tou energií.
Tom se jen uchechtl a svůj zrak nezpustil ze silnice.

T - Luno zvládnu dělat dvě věci na jednou...včetně tebe, a zachvilku budem doma.

Nečekala jsem jeho odpověď.
Jenže jsem cítila jeho ruku u mého rozkroku, začal mě pouze jen hladit před tanga. Ale i tak to bylo pro mně něco extra. Žádné doteky jako jeho se mnou nedělali tohle.
Malinko zrychlil v hlazení a já se musela chytnout sedačky a kousnout se do rtu. Zavřela jsem oči a předklonila jsem hlavu a snažila se ovládat.

T - Pokud s tebou dělají moje doteky tohle...co pak s tebou bude dělat to až budu v tobě?
L - Když přidáš na plyn brzo to zjistíš.

Tohle byla jediná věta na kterou jsem mohla říct. Tom se uchechtl a přidal trošku na plynu + k tomu mi dal na stranu tanga a pomálu do mně vsunul jeden prst.
Kousla jsem se do rtu a potichu jsem si pro sebe zanadávala.

L - Kurva...

Cítila jsem každý pohyb Tomovo prstu, následně aj druhej. Nechtěla jsem sténat v autě když Tom řídí.
Když jsem myslela že to pro mně bude mučení tak jsme dorazili domů.
Tom ze mně vyndal prsty a podíval se na mně.

T - Konečně si s tebou pohraju.

Než jsem něco řekl tak mě Tom chytl pod krk a přitáhl do polibku. Líbal mě dravě a divoce a agresivně, což mně víc vzrušovalo.
Silně mě kousl do rtu což jsem už zasténala, ucítila jsem jak se Tom usmál. Pustil můj ret a oddálil se ode mně a usmál se.

T - Tak jdem.

Nic jsem neřekla a jen si vzala tu kytku a vystoupila z auta a šli spolu do domu. Už jsem chtěla bejt s Tomem v pokoji.
Tom otevřel dveře od domu a šli jsme dovnitř, když jsme se oba vyzuli.
Ale Tom si mně hned chytl za zadek a začal mně zas divoce líbat a u toho mačkal zadek.
Svoje ruce jsem položila na jeho tváře a přitahovala si jo víc k sobě. Najednou si mě Tom vyhoupl na sebe a já omotala okolo jeho pasu svoje nohy.
Ale místo toho aby jsme šli spolu do ložnice tak Tom šel s náma do kuchyně.
Posadil si mně na linku, naše rty měli souboj mezi sebou.
Ale už nám došel vzduch, Tom opustil moje rty ale hned se přesunul na můj krk který zasypával polibky a občas se přisál.
Zaklonila jsem hlavu a zavřela oči.
Omotala jsem svoje ruce okolo jeho krku a zrychleně dýchala.
Cítila jsem jak svoje ruce přesunul na moje stehna a silně zmáčkl a já zasténala.

Musím vás potrápit ne? Tady to ukončím ale nebojte v dalším dílu už bude šukačka😂 a připomínám že je skupina na ig kde dávám info skrze příběhy atd atd. Kdo by se chtěl přidat tak napište váš ig.

Ztracená v jeho očích Kde žijí příběhy. Začni objevovat