TEŞEKKÜR

6.2K 311 21
                                    

Öncelikle en büyük desteği veren kişi, annemle başlamak istiyorum. Bilgisayar masasına oturduğum her saat bir tabak meyveyle bana motivasyon sağlayan, canımın içi, teşekkür ederim.

Babam da hikayenin gidişatındaki hataları fark etmemde çok yardımcı oldu. Birçok şeyi düzelttim onun sayesinde. Teşekkür ederim baba.

İlham kaynaklarıma geçmek istiyorum. Bonnie Bennett karakterini yarattıkları için Vampir Günlükleri'ne teşekkür ediyorum. İlk kıvılcımı o yaktı. Değerli arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Kızların karakterlerini oluştururken bana çok faydalı oldular. Ve en önemlisi, hayranlık duyduğum bir oyuncu, Holland Roden. İyi ki varsın. Asena'nın sadece dış görünüşünü temsil etmiyordu. O Asena'ydı benim gözümde. Teşekkürler.

Okurlarıma teşekkür ediyorum. Başından beri benimle adım adım ilerleyenlerin yanında yeni katılan ve iltifatlarıyla beni mest eden sevgili kitle, siz mükemmelsiniz. Bu satırları okuyan herkes benim için tahmin edemeyeceğiniz kadar değerli. Her şeyi size borçluyum.

Son olarak Wattpad'in kurucularına teşekkür etmek istiyorum. Milyonlarca insanı buluşturan devasa bir platform burası ve sağladığı imkanlar inanılmaz. Beni de bu güzel insanlarla buluşturdunuz. Size de teşekkürler.


CADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin